Waar is mijn bord eten nouhouuuuuuu!quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:01 schreef Reinhilde het volgende:
Geen idee of het heel noordelijk is, ik woon in Den Haag.
Maar het is wel heeeeeeeeel lekker!
(En het stomme is, ik had er al zin in, dus met boodschappen doen vanochtend al wel oude kaas gehaald, krentebollen vergeten. )
Oh en ik ben 27!![]()
Mooie leeftijdquote:
Owjah invriezen moet ik ook nog doen. Maar dan voor mijn moeder. Die heeft dr voet gebroken, en mijn vader gaat straks 2 weken op vakantie. Ik weet alleen nooit wat voor eten je nou goed kan invriezen...quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:22 schreef Reinhilde het volgende:
Ik ga maar eens beginnen met het vlees snijden, en aanbraden, en dan in de bouillon gooien voor een uurtje.
Het is trouwens niet voor vanavond, maar om in te vriezen, zodat ik als ik te moe ben om te koken toch gezond kan eten. En voor alvast als de baby te vroeg mocht komen enzo.
Kijk dat heb ik nou nooitquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:31 schreef Noli. het volgende:![]()
![]()
Rocka!
![]()
Ik werd laatst 23 geschat door een ventje van een jaar of 20![]()
Ik moest er zo hard om lachen dat hij bijna paars van het blozen werd."eh, 24?
25 dan?
27???
![]()
![]()
![]()
"
Ze heeft geen idee hoe het is gebeurdquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:25 schreef RockabeIIa het volgende:
texelonia: hutspot, zuurkool, boerenkool etcYammie!!!
Wat zielig voor der trouwens. Tussen de deur gehad?
Ik werd laatst een jaar of 16, 17 geschatquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:31 schreef Noli. het volgende:![]()
![]()
Rocka!
![]()
25 dan?
27???
![]()
![]()
![]()
"
quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:31 schreef Noli. het volgende:
![]()
![]()
Rocka!
![]()
25 dan?
27???
![]()
![]()
![]()
"
Ze is 58 geworden wat een enorm wonder is met het Syndroom van Rett. Er is maar 1 andere persoon in Europa boven de 40 en dat is een Zweedse.quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:11 schreef Brighteyes het volgende:
Aggos, wat verdrietig zeg. Hoe oud was ze?
Pfew, daar had ik me weer mooi uitgepraat he?quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:31 schreef Noli. het volgende:![]()
![]()
Rocka!
![]()
25 dan?
27???
![]()
![]()
![]()
"
Lichttherapiequote:Op dinsdag 30 september 2008 11:53 schreef Brighteyes het volgende:
Iemand enig idee voor een remedie tegen plotseling opkomende chagrijnigheid Factor 10!![]()
Men!Ik word echt gek van mezelf. Alles irriteert me, ik erger me overal aan. Verschrikkelijk.
Mijn werk, mijn collega's, de radio, FOK!![]()
Ik wil eigenlijk alleen maar onder mijn dekbedje wegkruipen en van de wereld even niks weten.
Wat bizar zeg!![]()
En het is nog niet eens tijd voor PMS!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Is toch goed voor je IngridJe hebt toch niets anders te doen!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:21 schreef Fruppel het volgende:
En om even in het leeftdijs geneuzel te blijven, ik ben 25!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
Reinhilde, ziet er lekker uit! Je kan zo een bedrijfje beginnen.
Een paar weken geleden werd ik bij het uitlaten van de hond in de duinen ook 17 geschat. Een papa met z'n kleintje op de fiets vroeg: "of ik altijd ons hondje mag uitlaten op zondag".quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:41 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik werd laatst een jaar of 16, 17 geschat
Whehequote:Op dinsdag 30 september 2008 17:48 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
[..]
Een paar weken geleden werd ik bij het uitlaten van de hond in de duinen ook 17 geschat. Een papa met z'n kleintje op de fiets vroeg: "of ik altijd ons hondje mag uitlaten op zondag".
Toen ik zei dat ik de auto bij de Roestelberg [restaurant bij de duinen] had geparkeerd, kleurde hij tot achter z'n oren.
Of jekrijgt een lolly bij de plaatselijke chinees onder het mom: "is lekkel voor jouw dochtel".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |