Hey tof!quote:Op maandag 29 september 2008 23:17 schreef Lishe het volgende:
O Rocka-pocka, ik vind 2,5 jaar kei lang al hoor.....! Echt heel.
Sinds 23 dagen geen 27 meerquote:Op maandag 29 september 2008 23:40 schreef Lishe het volgende:
Hoe oud ben jij Maneki?
En LB, hier staat íe aan. Ik geef de schuld aan ijzertekort, mijn vader vond het gewoon koud.
Tja, zeggen dat je kind nou eenmaal dol is op tepels en je een vrije opvoeding wilt geven...ofzo....quote:Op maandag 29 september 2008 23:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb al dagen de verwarming aan. Ik ga toch niet in de kou zitten omdat het september is?
Jeetje Lishe, ik dacht echt dat je ouder was dan ik. Zo, daar kun je het weer mee doen. Alsjeblieft!
Oh...Eravringsdeskundigen: ik heb onder mijn hals vlak boven/in mijn cleavage een paar moedervlekjes. Brent noemt ze de hele dag door tepels (heel hard en enthousiast ook!) en trekt dan de rits van mijn jasje open of gewoon mijn shirt omlaag. Ik was al lang blij dat ik in een duitse winkel stond vandaag ipv een nederlandse. Maarreh, wat doe je nou ik zo'n situatie?
quote:Op maandag 29 september 2008 23:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje Lishe, ik dacht echt dat je ouder was dan ik. Zo, daar kun je het weer mee doen. Alsjeblieft!
Oh...Ervaringsdeskundigen: ik heb onder mijn hals vlak boven/in mijn cleavage een paar moedervlekjes. Brent noemt ze de hele dag door tepels (heel hard en enthousiast ook!) en trekt dan de rits van mijn jasje open of gewoon mijn shirt omlaag. Ik was al lang blij dat ik in een duitse winkel stond vandaag ipv een nederlandse. Maarreh, wat doe je nou ik zo'n situatie?
Bodystockingsquote:Op maandag 29 september 2008 23:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Lishe, hij was een tijdje terug ook al zo bezeten van zijn eigen 'Tepies'. Heel de dag liep ie zijn shirt omhoog te trekken op het KDV. Van ellende maar weer rompers aangetrokken...
Ik heb geen rompers maatje mij!
Kom ik over als zo`n oud wijf?quote:Op maandag 29 september 2008 23:43 schreef Lishe het volgende:
En Maneki, mijn excuses maar ik dacht weer dat jij ouder was dan ik.Maar ook mooier. En met 3 kinderen.
![]()
![]()
![]()
30 is ook oud!quote:Op maandag 29 september 2008 23:39 schreef Lishe het volgende:
Hahaha.... Zondag word ik 29. Nog 1 jaar en dan mag iedereen mij terugpesten. Tot die tijd geniet ik ervan. Heel erg. Want vroeger vond ik 30 echt oud. [sub]Nu niet meer zo maar ik vind het zo´n grens...[./sub]
Bix is al 40, weest dus gerustquote:Op maandag 29 september 2008 23:45 schreef sjak het volgende:
Ik blijf de oudste hier...ben in augustus 37 geworden. Ik ga al serieus richting de 40
Tot na middernacht werken is niet onverstandig hoor, tis gewoon een lifestylequote:Op maandag 29 september 2008 23:47 schreef Luchtbel het volgende:
Ik laat de verwarming toch maar uit. Harder werken, denk ik. Daar is ook iets fout gegaan. Ik ben wel ouder geworden maar niet verstandig. Ik werk nog steeds tot na middernacht en dan is het gewoon koud.
Beef? Hoe oud voel jij je?
quote:Op maandag 29 september 2008 23:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Lieg niet, jij bent 5 dagen ouder dan ik
Weet je dat dat een moeilijke vraag is?quote:
Nou, dan weet je wat je te doen staatquote:Op maandag 29 september 2008 23:49 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
k heb qua kids nog aardig wat in te halen op je
Als ik die leeftijd heb ben ik twee keer zo oud als mijn oudstequote:
quote:Op maandag 29 september 2008 23:50 schreef RockabeIIa het volgende:
en ze heeft nog tattoos ook! Erg!
Of ik de oppas was van Renéquote:Op maandag 29 september 2008 23:50 schreef beefcake het volgende:
[..]
Weet je dat dat een moeilijke vraag is?![]()
Op het schoolplein, tussen de andere ouders voel ik me wel altijd jong. Ik voel me nooit echt oud, wel suf
Ja nee he, ik dacht ik sluit me bij jou aan. Je bent immers even oud. Ja toch? Maar hier kan ik niks mee hoor. Suf voel ik me nooit, dat vind ik meer mijn lifestyle.quote:Op maandag 29 september 2008 23:50 schreef beefcake het volgende:
[..]
Weet je dat dat een moeilijke vraag is?![]()
Op het schoolplein, tussen de andere ouders voel ik me wel altijd jong. Ik voel me nooit echt oud, wel suf
Ja! tuigquote:Op maandag 29 september 2008 23:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Maneki is zo'n ouderwetse tienermoeder... bijna dan... en ze heeft nog tattoos ook! Erg!
quote:Op maandag 29 september 2008 23:52 schreef moussy het volgende:
[..]
Of ik de oppas was van René
Of ik de deur wel uit mocht bij mijn werkiets met jeugd tot 18 jaar
Nebelung, heb geen vrees. je spreekt de taal van de straat, Je weet.quote:
laat ik maar eerst eens een vent vinden die me wel leuk genoeg vindquote:Op maandag 29 september 2008 23:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Nou, dan weet je wat je te doen staat
Nice savequote:Op maandag 29 september 2008 23:54 schreef Lishe het volgende:
[..]
Nebelung, heb geen vrees. je spreekt de taal van de straat, Je weet.![]()
Maneki, ik dacht niet 10 jaar ouder, maar 30. Dat je 30 was bedoel ik dan.
Ja maar d'r is nog iemand OUDer, sssstquote:Op maandag 29 september 2008 23:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Hey Nebelung, ik dacht al dat je je prijs wel kwam claimen!
![]()
Ahem, ik ben wel drie hele maanden ouder dan jij hoorquote:Op maandag 29 september 2008 23:52 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja nee he, ik dacht ik sluit me bij jou aan. Je bent immers even oud. Ja toch? Maar hier kan ik niks mee hoor. Suf voel ik me nooit, dat vind ik meer mijn lifestyle.
owjah? wie?quote:Op maandag 29 september 2008 23:55 schreef nebelung het volgende:
[..]
Ja maar d'r is nog iemand OUDer, sssst
Beefcake, ik moest rekenen![]()
hendig sjiekquote:Op maandag 29 september 2008 23:54 schreef Lishe het volgende:
Nebelung, heb geen vrees. je spreekt de taal van de straat, Je weet.![]()
das gewoon gaaf, hoewel ik zo kleinzierig ben dat ik dat nooit zou durvenquote:Op maandag 29 september 2008 23:50 schreef RockabeIIa het volgende:
en ze heeft nog tattoos ook! Erg!
ja lach maar! *telt grijze haren*quote:Op maandag 29 september 2008 23:53 schreef beefcake het volgende:
[..]
!
Ik dacht ook een tijdje dat een mevrouw de oppas van een kindje uit Dylans klas was. Bleek het zijn andere moeder te zijn
Geeft niet, ik heb wel respect voor je want je bent immers ouder en alles. Oke?quote:Op maandag 29 september 2008 23:55 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ahem, ik ben wel drie hele maanden ouder dan jij hoor![]()
![]()
Sorry dat je niks aan me hebt
Die is écht niet moeilijk, dat weet ik zelfsquote:Op maandag 29 september 2008 23:56 schreef sjak het volgende:
Haha, ik weet het ook![]()
Dit dan weer wel, ik zit me net suf te piekeren wie Ieniemienie is,
quote:Op maandag 29 september 2008 23:56 schreef sjak het volgende:
Haha, ik weet het ook![]()
Dit dan weer wel, ik zit me net suf te piekeren wie Ieniemienie is,
En daardoor zie ik er nog zo jong uit. Dat gaat jou niet lukkenquote:Op maandag 29 september 2008 23:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Jezus Christus, NOG ouder?
SjakIk moest lachen
Zo oud en zo onschuldig
quote:Op maandag 29 september 2008 23:57 schreef Webkim het volgende:
Ik wordt volgend jaar 30 en ik vind het nou al erg...Gelukkig wordt Thomas in diezelfde week 1, dus mijn 'mijlpaal' zal hopelijk redelijk ongemerkt voorbij gaan.
En ik stook niet voor oktober.Dan maar een extra trui en dikke sokken. Ik weiger nog even toe te geven aan de herfst.
Het was ook een som verpakt in een moeilijke zin, dat leidt af hequote:
Oh ja, die bedoelde ik niet eens eigenlijk. Ik denk niet dat je haar beledigd hoorquote:Op maandag 29 september 2008 23:58 schreef beefcake het volgende:
[..]
Het was ook een som verpakt in een moeilijke zin, dat leidt af he![]()
En Rewimo is toch ouder? Of beledig ik haar nu?
quote:Op maandag 29 september 2008 23:58 schreef beefcake het volgende:
[..]
die is al 73 of zoquote:Op maandag 29 september 2008 23:58 schreef beefcake het volgende:
[..]
Was het al eerder een ander sesamstraat figuur (de vorige kloon dan).quote:Op maandag 29 september 2008 23:58 schreef nebelung het volgende:
[..]
Die is écht niet moeilijk, dat weet ik zelfs
quote:Op maandag 29 september 2008 23:57 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Geeft niet, ik heb wel respect voor je want je bent immers ouder en alles. Oke?
ze wil gewoon namen vissen open en bloot ik moest ff zoeken, maar heb het gevonden, duidelijker kan nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
Volgens mij weet je het best Sjak
Verder weet ik het niet denk ik, ik ben slechte incrowdquote:Op maandag 29 september 2008 23:59 schreef nebelung het volgende:
[..]
Oh ja, die bedoelde ik niet eens eigenlijk. Ik denk niet dat je haar beledigd hoor
Tja, maar eigenlijk is het dan toch nog knap van mij. Ik weet dit soort dingen altijd als laatste of als iemand zich per ongeluk verspreekt (en ik dat dan weer door heb enzo).quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:02 schreef moussy het volgende:
[..]
ze wil gewoon namen vissen open en bloot ik moest ff zoeken, maar heb het gevonden, duidelijker kan niet
Ik heb het trouwens net nagekeken en het is geeneens waar wat ik zeiquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:03 schreef beefcake het volgende:
[..]
Verder weet ik het niet denk ik, ik ben slechte incrowd
Dus ik ben toch goed op de hoogtequote:Op dinsdag 30 september 2008 00:06 schreef nebelung het volgende:
[..]
Ik heb het trouwens net nagekeken en het is geeneens waar wat ik zei![]()
Ik ben een paar maanden OUDer dan Macka
Maar dan is de vraag natuurlijk ... hoe lang al????quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:19 schreef easy-going het volgende:
[..]
Maar dan is de vraag natuurlijk ... hoe lang al????
Sterkte Loisquote:Lois, sterkte vandaag
Zo slecht ben ik er nu inquote:Op dinsdag 30 september 2008 08:14 schreef Brighteyes het volgende:
Klonelin is van de week uit de kast gekomen beefcake, dat is niet moeilijk om te vinden hoor!
Geef eens een linkje, ik zit half gaar op mijn werk en heb geeneens puf om te zoekenquote:Op dinsdag 30 september 2008 08:14 schreef Brighteyes het volgende:
Klonelin is van de week uit de kast gekomen beefcake, dat is niet moeilijk om te vinden hoor!
Wel een goed jaar, datquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:24 schreef No Nick het volgende:
[..]Volgens haar profiel al sinds 05-05
Wat OUD!
wat zij zegt!quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:34 schreef easy-going het volgende:
[..]
Geef eens een linkje, ik zit half gaar op mijn werk thuis en heb geeneens puf om te zoeken
Nou moet ik weer gaan zoeken wie dat isquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:55 schreef Brighteyes het volgende:
Nou vooruit... het is Zweefvliegje!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:12 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nou moet ik weer gaan zoeken wie dat is
ik ben 8x zo oud als Piet, wat ben ik dan Troel?quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:52 schreef Troel het volgende:
Iedereen die anderhalf keer je eigen leeftijd is, is toch oud? en 2 keer je leeftijd is bejaard geloof ik
ancientquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:19 schreef bixister het volgende:
[..]
ik ben 8x zo oud als Piet, wat ben ik dan Troel?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Reinhilde, dat ligt eraan. Je komt wel gelijk met 2 man sterk he
quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Hey Barreke <3 Hoe is het dame?
ja dat klopt, maar het hield me toch wel al van de straat hoorquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Is wel erg goed voor je CV! En het houd je van de straat he?
Valt mee, mijn man eet ze met suiker of hagelslagquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:47 schreef texelonia het volgende:
Mijn kind spoort niet helemaal.... Hij eet nu een krentenbol met worst![]()
![]()
Krentenbollen met kaas schijnt heel noordelijk te zijn? Ik had het idee dat iedereen dat wel at, maar blijkbaar niet dus?quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:53 schreef Reinhilde het volgende:
Mmm nou heb ik zin in krentenbollen. Maar ik heb geen krentenbollen. Hmm.
Krentenbollen met oude kaas!
Maar met worst?! Jakkes!
Waar is mijn bord eten nouhouuuuuuu!quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:01 schreef Reinhilde het volgende:
Geen idee of het heel noordelijk is, ik woon in Den Haag.
Maar het is wel heeeeeeeeel lekker!
(En het stomme is, ik had er al zin in, dus met boodschappen doen vanochtend al wel oude kaas gehaald, krentebollen vergeten. )
Oh en ik ben 27!![]()
Mooie leeftijdquote:
Owjah invriezen moet ik ook nog doen. Maar dan voor mijn moeder. Die heeft dr voet gebroken, en mijn vader gaat straks 2 weken op vakantie. Ik weet alleen nooit wat voor eten je nou goed kan invriezen...quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:22 schreef Reinhilde het volgende:
Ik ga maar eens beginnen met het vlees snijden, en aanbraden, en dan in de bouillon gooien voor een uurtje.
Het is trouwens niet voor vanavond, maar om in te vriezen, zodat ik als ik te moe ben om te koken toch gezond kan eten. En voor alvast als de baby te vroeg mocht komen enzo.
Kijk dat heb ik nou nooitquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:31 schreef Noli. het volgende:![]()
![]()
Rocka!
![]()
Ik werd laatst 23 geschat door een ventje van een jaar of 20![]()
Ik moest er zo hard om lachen dat hij bijna paars van het blozen werd."eh, 24?
25 dan?
27???
![]()
![]()
![]()
"
Ze heeft geen idee hoe het is gebeurdquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:25 schreef RockabeIIa het volgende:
texelonia: hutspot, zuurkool, boerenkool etcYammie!!!
Wat zielig voor der trouwens. Tussen de deur gehad?
Ik werd laatst een jaar of 16, 17 geschatquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:31 schreef Noli. het volgende:![]()
![]()
Rocka!
![]()
25 dan?
27???
![]()
![]()
![]()
"
quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:31 schreef Noli. het volgende:
![]()
![]()
Rocka!
![]()
25 dan?
27???
![]()
![]()
![]()
"
Ze is 58 geworden wat een enorm wonder is met het Syndroom van Rett. Er is maar 1 andere persoon in Europa boven de 40 en dat is een Zweedse.quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:11 schreef Brighteyes het volgende:
Aggos, wat verdrietig zeg. Hoe oud was ze?
Pfew, daar had ik me weer mooi uitgepraat he?quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:31 schreef Noli. het volgende:![]()
![]()
Rocka!
![]()
25 dan?
27???
![]()
![]()
![]()
"
Lichttherapiequote:Op dinsdag 30 september 2008 11:53 schreef Brighteyes het volgende:
Iemand enig idee voor een remedie tegen plotseling opkomende chagrijnigheid Factor 10!![]()
Men!Ik word echt gek van mezelf. Alles irriteert me, ik erger me overal aan. Verschrikkelijk.
Mijn werk, mijn collega's, de radio, FOK!![]()
Ik wil eigenlijk alleen maar onder mijn dekbedje wegkruipen en van de wereld even niks weten.
Wat bizar zeg!![]()
En het is nog niet eens tijd voor PMS!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Is toch goed voor je IngridJe hebt toch niets anders te doen!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:21 schreef Fruppel het volgende:
En om even in het leeftdijs geneuzel te blijven, ik ben 25!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
Reinhilde, ziet er lekker uit! Je kan zo een bedrijfje beginnen.
Een paar weken geleden werd ik bij het uitlaten van de hond in de duinen ook 17 geschat. Een papa met z'n kleintje op de fiets vroeg: "of ik altijd ons hondje mag uitlaten op zondag".quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:41 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik werd laatst een jaar of 16, 17 geschat
Whehequote:Op dinsdag 30 september 2008 17:48 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
[..]
Een paar weken geleden werd ik bij het uitlaten van de hond in de duinen ook 17 geschat. Een papa met z'n kleintje op de fiets vroeg: "of ik altijd ons hondje mag uitlaten op zondag".
Toen ik zei dat ik de auto bij de Roestelberg [restaurant bij de duinen] had geparkeerd, kleurde hij tot achter z'n oren.
Of jekrijgt een lolly bij de plaatselijke chinees onder het mom: "is lekkel voor jouw dochtel".
ligt in de auto, naast de chocokruidnotenquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:45 schreef _Bar_ het volgende:
heeft er hier nog iemand heel veel chocolade over?
Kan het wel gebruiken nu, bah bah bah.
Maar vanmiddag wel leuke dingen aangeschaft
quote:
klinkt ook lekkerquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:54 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik heb nog nooit truffelkruidnoten ophiaat in mijn opvoeding
wel yoghurtkruidnoten trouwens, die zijn lekkerder dan gewonde chocoladekruidnoten
nee mens viezerikquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
klinkt ook lekker
doet me denken aan die yoghurt snoepjes
Ben je geen 25?quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:00 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Haha zie nu pas mijn mooie typfout
chocoladekruidnotenmishandelaar!quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:54 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik heb nog nooit truffelkruidnoten ophiaat in mijn opvoeding
wel yoghurtkruidnoten trouwens, die zijn lekkerder dan gewonde chocoladekruidnoten
aha dát is het dus: ik loop idd op crocs daar. dat had ik nou eerder moeten weten dan had ik wel op mijn sokken gewerktquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:14 schreef debuurvrouw het volgende:
het kan aan je schoenen liggen. Als ik op Crocs loop heb ik er ook veel last van, op rubber zolen veel minder....
vervelend is het zéker
al bij het uitladen van de wasdroger stond mijn haar overeind en daar stond ik toch echt bij stilquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:19 schreef Brighteyes het volgende:
Af en toe even in jezus-positie (dus met je armen wijd) tegen een muur staan kan je iig wel weer ontladen.
Het ligt idd vaak aan schoenen in combinatie met de vloer.
Netjes je voeten optillen helpt ook.
Ah, was dat vandaag. Gek, lijkt me hoor.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:42 schreef Lois het volgende:
Snoop hoe was je allerlaatste werkmiddag?
ja hij heeft idd pdd-nos. vandaar ook mijn vraag aan de leraar.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:33 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ah, was dat vandaag. Gek, lijkt me hoor.
Lady_wrb, heb je de leraar van je zoon nog gesproken? Ik wist overigens niet dat hij PDD-NOS (toch??) heeft. Want dan vind ik zijn reactie op dat topoleren echt heel vreemd.
helemaal blauw van het onderzoekquote:
Dat zou kunnen. Maar daar kan ik zo natuurlijk niets over zeggen. Dat moet allemaal officieel met onderzoeken enzo. Heb je het er op school over gehad, met zijn aardige leraar?quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja hij heeft idd pdd-nos. vandaar ook mijn vraag aan de leraar.
maar hoe denk jij er over? zou een pgb iets zijn?
Whahaha!quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:55 schreef Leah het volgende:
![]()
![]()
,
Ja zo gaat dat hè?
Zo stond ik ooit te klagen, bij het inrichten van de babykamer, dat Hub de wieg verkeerd neer had gezet, want zo kon ik er niet bij.
Waarop hij zei, "Als dat kind in de wieg ligt, heb jij niet meer zo'n buik hoor."
daar heb ik afgelopen maandag een gesprek mee gehad. (die IB'er dus) hij zou het opnemen met de meester..quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:58 schreef Moonah het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar daar kan ik zo natuurlijk niets over zeggen. Dat moet allemaal officieel met onderzoeken enzo. Heb je het er op school over gehad, met zijn aardige leraar?Of anders maak je een afspraak met de IB'er.
diagnose hebben we al een paar jaar, pgb ook, bedenk ik me net, maar ik bedoel eigenlijk rugzakje.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:10 schreef Igraine het volgende:
Als je een officiele diagnose hebt, kan er een PGB aangevraagd worden. Het aanvraagformulier staat op www.ciz.nl. Je moet alleen weten welke vorm van zorg je nodig hebt.
ah, had ik maandag in ieder geval de goeie te pakkenquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:18 schreef Leah het volgende:
Rugzakje gaat via school, moet de school (dus de IB-er) aanvragen.
gaat lekker daarquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:12 schreef lady-wrb het volgende:
ik had toch onlangs een schoolfoto van luca gepost? daar kan ik ondertussen een muur mee behangen. bij het nabestellen was iets fout gegaan en ik kreeg twee keer de hele set met deze foto ipv 1 set deze en een 1set portretfoto's.
heb ik gemaild en ik zou de portretset nog nageleverd krijgen.
en ja hoor, toen ik gisteren uit school kwam lag er een mapje voor me op tafel.
met weer diezelfde set foto's waar ik er al twee van had
mag ik vragen wat zoiets als schoolfoto's kost?quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:40 schreef lady-wrb het volgende:
neeeeeee, ik ben een bikkel, ik ga door tot ik de goeie heb.
bovendien heb ik er een vermogen voor betaald, dat is sowieso een reden om vol te houden
Bij ons was het standaard envelopje met 1 klassenfoto, 1 grote portretfoto en een vel met 2 kleinere portretfoto's en 8 pasfoto's 12,50.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
mag ik vragen wat zoiets als schoolfoto's kost?
Nogal hectisch zal ik maar zeggen. Vanochtend niet gewerkt omdat Morris dus ziek is en vanmiddag kwam ik natuurlijk tijd tekort om echt alles netjes af te sluiten. Ik wilde er verder niets aan doen zoals trakteren omdat ik het opheffen van mijn hele afdeling toch niet echt feestelijk vindquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:42 schreef Lois het volgende:
Snoop hoe was je allerlaatste werkmiddag?
Bolo is het enige leuke aan die reclamesquote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ze klinkt als die doos uit die LOI reclame!
Ik weet natuurlijk niet hoe oud mevroi Jummy is, maar ik ben ook niet meer piepjong hoor. Toch?quote:
ik dacht dat ie bono heettequote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:08 schreef beefcake het volgende:
[..]
Bolo is het enige leuke aan die reclames
mee eens!! wat voor sticker?quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben echt superpricipeelVoor 15 november komen er geen kruidnoten in.
Heb ook zo'n sticker besteld, Het hoort gewoon bij het najaar tegenwoordig, in plaats van bij sinterklaas.
gewonde?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:40 schreef Ticootje het volgende:
NEEEE chocokruitnoten mogen van mij het hele jaar door!
Nee hoor, het gaat alweer..quote:
Midbies!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:10 schreef PM-girl het volgende:
Rocka, aangezien ik ongeveer evenlang als jij hier in OUD ronddobber, maar we niet echt oldbies zijn en zeker ook geen newbies meer, heb ik een term bedacht: midwifes.Leek me wel toepasselijk in dit subforum!
Zeg dan gewoon de Milfs. Tssss Midwijven, nee dank jequote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:10 schreef PM-girl het volgende:
Rocka, aangezien ik ongeveer evenlang als jij hier in OUD ronddobber, maar we niet echt oldbies zijn en zeker ook geen newbies meer, heb ik een term bedacht: midwifes.Leek me wel toepasselijk in dit subforum!
ja, ik voelde me ook al heel opstandigquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:01 schreef dutchie het volgende:
debuurvrouw bedankt, ik voel het vandaaltje in mij opstaan.
In Sittardquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, ik voelde me ook al heel opstandig![]()
En syrena, zon?We zitten hier met slagregen en hagel
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:10 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb de verwarming op mn werk al een tijdje op 25 staan. Zo heb ik toch een beetje zomergevoel op mn werk. Het is heerlijk als ik van buiten kom.
en te warm om te kunnen werken vind ik danquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:35 schreef p_iglet het volgende:
kachel op 25 graden??
Dat vind ik nou echt energieverspling!!
er is iets niet goed bij mijn pcquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:57 schreef debuurvrouw het volgende:
http://www.metmichiel.nl/page/michielmet/276266
hier dus
Ik ben wel 25 hoorquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:09 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ben je geen 25?![]()
Oh nu zie ik het, leeftdijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |