Nette schoenen op zijn tijd zijn ook oke hoor.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:37 schreef Elwood1802 het volgende:
Lollers, dat ik zelf een 1.5 jaar geleden ook op dit soort schoeisel liep
Nu gelukkig nette schoenen aan.
Hallo, wees dan ook zo slim om de (offtopic) post van de aanstichter van dit alles weg te halen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat offtopic weggehaald, mensen, kunnen we het hier gewoon gezellig houden, en ontopic blijven?
Mja, het zat er aan te komen. Wil eerst een aantal JV's en die carmines moeten er ook een keer komen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:40 schreef mitman het volgende:
snap je punt cali (jah zo blijf ik je noemen) maar andere woordkeus mag wel
desalniettemin dope pickup! hopelijk begin ik nooit aan J V's want dan is het einde zoek....
mijn aankoopjes: Solebox unbranded en emerald gl3's
jij vindt het normaal om zo te reageren op een verder compleet normale post?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:57 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Hallo, wees dan ook zo slim om de (offtopic) post van de aanstichter van dit alles weg te halen.
Vind je dat een normale post? Vraag jezelf eens af hoe nuttig het is in een sneakertopic om te vermelden dat je "thank god sinds anderhalf jaar geen sneakers meer draagtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jij vindt het normaal om zo te reageren op een verder compleet normale post?
misschien een tikje offtopic, maar verder niks mis mee.
je had ook niet kunnen reageren, er overheen kunnen lezen.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:17 schreef Electric_Wizard het volgende:
Nee ik heb m'n zegje gedaan... als je belooft de volgende keer wat minder competent op te treden dan heb ik er vrede mee.
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:17 schreef thaWarhead het volgende:
Zeurende modjes...
Net weer een vadsig paar adidasjes besteld.
welk paartje heb je besteld?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:17 schreef thaWarhead het volgende:
Zeurende modjes...
Net weer een vadsig paar adidasjes besteld.
Very nice. Ben zelf van plan om nog een keertje een jaartje daar naar toe te gaan en Engels te geven met het JET Programme.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:54 schreef seto het volgende:
Studeer hier 1 semester:
http://www.kansaigaidai.ac.jp/asp/
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:05 schreef Cloud_SB het volgende:
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat Seto voor mij een toffe sweater of Tee meeneemt.
Chucks zijn dope!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:27 schreef Lainedevalsegangster het volgende:
Ik heb 11 paar allstars gespaard in de 1e en 2e klas , hoewel t geen echte sneakers zijn ben k er trots op :']
Het is geen grapje, Seto owes me one. Ik heb die Staple M65 in maat L met mijn leven bewaakt in de winkel.quote:
Haha oke, klonk idd als een grapjequote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:36 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Het is geen grapje, Seto owes me one. Ik heb die Staple M65 in maat L met mijn leven bewaakt in de winkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |