Dat zekerquote:
Moet dat dan?quote:
Moet ook gebeurenquote:Op maandag 29 september 2008 22:46 schreef Milou__ het volgende:
Ja, ik ga zo slapen.. maar ik ben nog ff gtst op de herhaling aan het kijken
Beetje wanhopig?quote:Op maandag 29 september 2008 22:46 schreef jslavenburg het volgende:
Voeg mij maar toe op msn als jullie er zin in hebben...
Klinkt het wel jaquote:
Ja, maar zo kwam dat ff overquote:Op maandag 29 september 2008 22:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat wanhopig, leuke mensen van internet op msn?
Bel je vriendinquote:Op maandag 29 september 2008 22:48 schreef jslavenburg het volgende:
Mwah, heb nooit iemand om mee te praten, heb eenmaal geen vrienden
Hoe dat?quote:Op maandag 29 september 2008 22:56 schreef PieterBas het volgende:
Kwam net tot de conclusie dat mijn buurvrouw voor 49% ambtenaar is geworden... en dat de staat nu 49% van mijn geld heeft
Ik juist dat ik hoofdpijn, keelpijn en het koud hebquote:Op maandag 29 september 2008 22:59 schreef mash_ het volgende:
Ik kwam net ook tot een conclusiedat ik geen conditie meer heb
Misschien gaan slapen danquote:Op maandag 29 september 2008 23:01 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik juist dat ik hoofdpijn, keelpijn en het koud heb
Rekening bij de Fortisquote:
Zorgen niet, maar ben wel benieuwd hoe het gaat lopen, zeker na het nieuws uit de VSquote:Op maandag 29 september 2008 23:01 schreef PieterBas het volgende:
Ik maak me eigenlijk helemaal geen zorgen..
Ja, opeens komt de dag dat de dollar viel-scenario dichtbij.quote:Op maandag 29 september 2008 23:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Zorgen niet, maar ben wel benieuwd hoe het gaat lopen, zeker na het nieuws uit de VS
quote:Op maandag 29 september 2008 23:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, opeens komt de dag dat de dollar viel-scenario dichtbij.
NAAR BED JIJ EN SLAPEN ZAL JE!!quote:Op maandag 29 september 2008 23:04 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Weet ook niet of ik morgen naar stage ga, loop er nu al bekan 2 weken tegen aan te hikken
oh zoquote:Op maandag 29 september 2008 23:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Rekening bij de Fortis
Ik maak me eigenlijk helemaal geen zorgen..
heel bijzonder ja, maar ik blijf liever gewoon met geld betalenquote:Op maandag 29 september 2008 23:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Klinkt mss raar, maar lijkt me wel bijzonder om mee te maken
Alleen gaat de VS dan China aanvallen, wat dan ook niet echt bijzonder prettig is... Maar goed in januari is Bush weg... dus Obama zal het wel door hebben, dat dat niet een optie is..McCain heeft geen enkele economische inzicht en dat geeft hij dan wel weer toe.quote:Op maandag 29 september 2008 23:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Klinkt mss raar, maar lijkt me wel bijzonder om mee te maken
Wie komt mij toedekken?quote:Op maandag 29 september 2008 23:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
NAAR BED JIJ EN SLAPEN ZAL JE!!![]()
In plaats van sigaretten..quote:Op maandag 29 september 2008 23:07 schreef jna het volgende:
[..]
heel bijzonder ja, maar ik blijf liever gewoon met geld betalen
Welterustenquote:Op maandag 29 september 2008 23:07 schreef Milou__ het volgende:
Ik ga wel slapen ..
tot morgen allemaal![]()
Ik ook niet, en ik rook ook niet... dus dan heb ik wel een probleem.quote:Op maandag 29 september 2008 23:08 schreef jna het volgende:
[..]
Precies. Gelukkig neem ik bijna nooit een taxi
En ik heb ook bijna geen goud en zilverquote:Op maandag 29 september 2008 23:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ik rook ook niet... dus dan heb ik wel een probleem.
De ene zijn dood.....quote:Op maandag 29 september 2008 23:11 schreef jna het volgende:
Die willem middelkoop heeft een manier gevonden om rijker te worden door de financiele crisisDie gast zit opeens in alle tv programma's
Van Crookers?quote:Op maandag 29 september 2008 23:50 schreef Houniet het volgende:
Hoi, druk weg!
.
BB heb je die podcast ergens van 538 D.D.!?
Ben je niet geabonneerd op de feed?quote:
Komt voor de bakkertquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:02 schreef Houniet het volgende:
Zou tof zijn man. PM of mail maar. Ik ga nu slapen
.
Ik ga altijd met de trein maar moet dan nog 10 minuten lopen, het begon te storten toen ik halverwege was maar het is nu nóg erger!quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik was voor de zekerheid met de bus gegaan
We voldoen graag aan de TTquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:46 schreef Yesse het volgende:
Wat een typische titel eigenlijk, het topic is ook stil
hey paula Welkomquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:03 schreef Puala het volgende:
Hoi,
Ik ben nieuw hier en kijk al een tijdje rond hier met een account. Ik heb me nog nergens anders voorgesteld, dus doe dat ook gelijk hier maar eventjes. Ik ben Paula, 17 jaar, studente ICT beheerder, MBO 2e jaars niveau 4. Ik vind het leukste om bezig te zijn op grafisch gebied, maar een goeie technische puzzel kan ik ook waarderen. Momenteel zit ik op stage bij bever automatisering hier in de buurt en verveel ik me dagelijks van 8 uur tot half 5.
Groetjes, Paula.
Hey Paula, op welke school zit je en waar precies?quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:03 schreef Puala het volgende:
Hoi,
Ik ben nieuw hier en kijk al een tijdje rond hier met een account. Ik heb me nog nergens anders voorgesteld, dus doe dat ook gelijk hier maar eventjes. Ik ben Paula, 17 jaar, studente ICT beheerder, MBO 2e jaars niveau 4. Ik vind het leukste om bezig te zijn op grafisch gebied, maar een goeie technische puzzel kan ik ook waarderen. Momenteel zit ik op stage bij bever automatisering hier in de buurt en verveel ik me dagelijks van 8 uur tot half 5.
Groetjes, Paula.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Hey![]()
![]()
Gezellig! al is dat vervelen natuurlijk minder![]()
shit.. besef me net dat ik strax hier eig niet meer mag komen
Aah ok, ik doe precies dezelfde opleiding als jou, tevens hetzelfde jaarquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:19 schreef Puala het volgende:
Ik zit op het ROC Rivor, locatie Geldermalsen
Heb morgen mijn eindpresentatie en zit dus mijn stage eropquote:
Fun, toch niet dezelfde school he ?quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:20 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Aah ok, ik doe precies dezelfde opleiding als jou, tevens hetzelfde jaar
Verveel mij soms ook wel is op mijn stage hoor, alleen vandaag vrij omdat ik mij niet helemaal lekker voel
Heb hiervoor Niveau 3 gedaan, en heb nu o.a. de leiding over Niveau 2 en 3 op mijn stagequote:Op dinsdag 30 september 2008 12:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Fun, toch niet dezelfde school he ?. Maar beterschap dan denk ik zo.. Griepje te pakken zeker?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Pili!nog diepe gesprekken met G gehad gister?
Uitslapenquote:ik ga wss iets eerder naar huis heb opzich niks meer te doen. En morgen uurtje later pas naar werk, kan ik tenminste iets uitslapen.
Niet? Begin je liever eerder?quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:09 schreef Milou__ het volgende:
1uur beginnen is eigenlijk helemaal niet zo fijn
Ook niet uitgeslapen? Dat is een hele nuttige bezigheidquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, ik heb eigenlijk niks gedaan vanmorgen
Ja dat welquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook niet uitgeslapen? Dat is een hele nuttige bezigheid![]()
Maar herken het wel ja, 's ochtends iets doen werkt niet
Je bent anders ook niet echt nuttig bezig, of welquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja dat weltot 11 uur
![]()
Maar daarna ander half uur niks gedaan
Nee oke, dat is waar.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Je bent anders ook niet echt nuttig bezig, of wel![]()
Ik denk niet dat ik gister 51 post hadquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:19 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Jij had lekker 1 post minder dan ik
Hij zit in het verkeerde lijstje te kijken volgens mijquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:20 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik gister 51 post had
quote:79. 051 jslavenburg
quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij zit in het verkeerde lijstje te kijken volgens mij
[..]
Daarom sta je er ook niet inquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik dacht al, gister heb ik niet zo veel gepost
Laatste tijd ben ik hier wel weer aardig vaak toch..quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga maar eens zorgen dat je er elke dag in staat
Ben je hier ook gelijk wat meer![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:31 schreef Milou__ het volgende:
Laatste tijd ben ik hier wel weer aardig vaak toch..
Aahhhhquote:Ik ben gewoon druk
De rest zit mee te lezen, maar durft niet tussen ons door te posten denk ikquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:34 schreef Milou__ het volgende:
Het begint hier trouwens meer op een 2-gesprek te lijken
Grote kansquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:35 schreef Piles het volgende:
[..]
De rest zit mee te lezen, maar durft niet tussen ons door te posten denk ik
Ik verwacht het logboek als ik thuis ben in m'n mailquote:
Yup, zo goed als jaquote:Uitslapen![]()
Maar je bent nu dus helemaal klaar met je stage. Morgen nog even presenteren, en dan?
Lol.. niet eens gezienquote:
Pauze daarnet gehadquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:34 schreef Milou__ het volgende:
Het begint hier trouwens meer op een 2-gesprek te lijken
Heb ik nog een hele dag om het hier en daar wat aan te passen dusquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik verwacht het logboek als ik thuis ben in m'n mail
Ken je die film? War of the worldsquote:
Ik ben soms ook te lui om verder te kijken dan dat me neus lang isquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Geknapte waterleiding oorzaak gat in weg Den Haag
quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb ik nog een hele dag om het hier en daar wat aan te passen dus
Waarom zet fok altijd dingen op de frontpage zonder fotoquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Geknapte waterleiding oorzaak gat in weg Den Haag
quote:
Zou ik toch nooit doenquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan verawcht ik um nu in m'n mail
quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:44 schreef Piles het volgende:
Zou ik toch nooit doen![]()
Stuur 'm vanavond wel
quote:
nieuw hier?quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:57 schreef Puala het volgende:
Hoi
Weetje wat er nog meer inzat?quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:01 schreef Piles het volgende:
Studentenbox, nog nooit gehaald
Zag wel dat er chips in zat![]()
Die dingen zijn zo niet te eten..quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:04 schreef jna het volgende:
[..]
Weetje wat er nog meer inzat?
COLA MENTOS![]()
Ik zou hem maar gaan bestellen als ik jou was
Cola Mentosquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:04 schreef jna het volgende:
Weetje wat er nog meer inzat?
COLA MENTOS![]()
Ik zou hem maar gaan bestellen als ik jou was
Als je hulp nodig hebt om ze op te maken....quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Condooms heb ik zelf wel .. gaan gelukkig nog mee tot 2010
Smaken hetzelfde als die maoam cola snoepjes (hoe schrijf je datquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Cola Mentos
Klinkt smerig
Liep gistermiddag trouwens al weer iemand rond met een opgeblazen condoom
Om saampjes watercondooms over te gooien?quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:08 schreef jna het volgende:
Als je hulp nodig hebt om ze op te maken....
Ja of over ons hoofd trekken en dan opblazenquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Om saampjes watercondooms over te gooien?
beetje zout en peper er opquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:08 schreef jna het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt om ze op te maken....
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Om saampjes watercondooms over te gooien?
Niet dat dat lekker isquote:
Als je er dan nog zout opdoet krijg het hetzelfde effect als een slak waar je zout op gooitquote:
En colgate tandpastaquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom zit die Mentos ook in die box zeker?
quote:
Colgatequote:
Teruglezen is kansloos, doe eens een samenvattingquote:
Heb ik een tandenborstel vanquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Teruglezen is kansloos, doe eens een samenvatting
quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:03 schreef Puala het volgende:
Hoi,
Groetjes, Paula.
als het goed is kennen we hem niet .. ik tenmniste nietquote:
Tandpasta is beterquote:
Ook nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
als het goed is kennen we hem niet .. ik tenmniste niet![]()
Dat ligt er aan wie je bentquote:
Ik lief ookquote:
zie mijn en andere vorige postsquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:29 schreef PteV het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wie je bent
Mocht er behoefte aan zijn dan wil ik best op een stoel gaan staan en mezelf voorstellen
*biedt stoel aan ..quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:29 schreef PteV het volgende:
Dat ligt er aan wie je bent
Mocht er behoefte aan zijn dan wil ik best op een stoel gaan staan en mezelf voorstellen
Zag er heel lief uitquote:
Human Resource Management is toch gewoon een dure naam voor personeelszaken?quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:36 schreef Californium het volgende:
Human Resourse Managementen dat houdt in? En wat doe je precies op stage
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:37 schreef jna het volgende:
[..]
Human Resource Management is toch gewoon een dure naam voor personeelszaken?
Hm...in de volksmond zouden we zeggen alles met personeelszaken, maar dan ietwat technischerquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:36 schreef Californium het volgende:
Human Resourse Managementen dat houdt in? En wat doe je precies op stage
Weet ik veelquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:37 schreef jna het volgende:
[..]
Human Resource Management is toch gewoon een dure naam voor personeelszaken?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:38 schreef PteV het volgende:
[..]
Hm...in de volksmond zouden we zeggen alles met personeelszaken, maar dan ietwat technischerIk ben voornamelijk bezig met het optimaliseren van processen. Op dit moment ben ik bezig met een internationaal project met betrekking tot functiewaardering.
Ik ook niet. Totdat ik het dit blok opeens bij m'n vakken zag staanquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Weet ik veelik zit niet in die hoek....
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:42 schreef jna het volgende:
[..]
En dat terwijl ik dit blok een musical moet produceren
Ik zit nog tot eind januari hier, dan begint m'n afstudeertraject. Misschien dat ik het afstuderen dan ook wel hier doe maar daar ben ik nu nog niet zo mee bezig...quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:42 schreef Californium het volgende:
aha.... heb je al werk? of ga je proberen te blijven plakken waar je zit?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:42 schreef jna het volgende:
[..]
En dat terwijl ik dit blok een musical moet produceren
Maar nu heb je meewerkstage?quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:44 schreef PteV het volgende:
Ik zit nog tot eind januari hier, dan begint m'n afstudeertraject. Misschien dat ik het afstuderen dan ook wel hier doe maar daar ben ik nu nog niet zo mee bezig...
O jij hebt zeker ook 4,5 maand stage en 4,5 maand afstuderen?quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:44 schreef PteV het volgende:
[..]
Ik zit nog tot eind januari hier, dan begint m'n afstudeertraject. Misschien dat ik het afstuderen dan ook wel hier doe maar daar ben ik nu nog niet zo mee bezig...
De opdracht is wel leuk (zelf gekozen, anders moest ik een dance event doenquote:
In principe zou dit een meewerkstage zijn, maar in de praktijk heb ik mijn eigen project waardoor ik in ieder geval geen koffie hoef te halen of paperclips ombuigenquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:45 schreef Californium het volgende:
[..]
O jij hebt zeker ook 4,5 maand stage en 4,5 maand afstuderen?
Welk aspect van HRM krijg je dan?quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:46 schreef jna het volgende:
[..]
De opdracht is wel leuk (zelf gekozen, anders moest ik een dance event doen) Alleen beetje kut dat je dan vakken krijgt als HRM
Pas de laatse maand ben ik een beetje in het koffiehalen gezet.. Maar uit vrije wil. Daarvoor nooit gedaanquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:47 schreef PteV het volgende:
In principe zou dit een meewerkstage zijn, maar in de praktijk heb ik mijn eigen project waardoor ik in ieder geval geen koffie hoef te halen of paperclips ombuigen
Ik had ook me eigen project en ik hoefde ook geen koffie te halen....quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:47 schreef PteV het volgende:
[..]
In principe zou dit een meewerkstage zijn, maar in de praktijk heb ik mijn eigen project waardoor ik in ieder geval geen koffie hoef te halen of paperclips ombuigen
Haha, gelukkig maar...maar las ik nou goed dat je in Edinburgh zit? Dat is wel dikke prima!quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik had ook me eigen project en ik hoefde ook geen koffie te halen....
in ons geval moeten we dingen krijgen als arbo regels voor theaters enzo.quote:
Geloof me, ze zijn erquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:50 schreef HostiMeister het volgende:
Koffie halen voor mensen, als HBO'er
dat heb je goed gelezenquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:50 schreef PteV het volgende:
[..]
Haha, gelukkig maar...maar las ik nou goed dat je in Edinhburg zit? Dat is wel dikke prima!
Haha, dat zijn idd de minder leuke kanten...quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:51 schreef jna het volgende:
[..]
in ons geval moeten we dingen krijgen als arbo regels voor theaters enzo.
Maar we hebben een nieuwe leraar (dankje inholland) die voor het eerst voor een klas staat en ons dus lekker vacatures enzo laat maken
Sorry maar dan is het bij mij afgelopen en uit, als dat ooit als mij verwacht wordt dan maar geen stage en geen studiepunten, maar ik studeer niet om iemands koffiebitch te wordenquote:
Hoiquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:52 schreef Californium het volgende:
[..]
dat heb je goed gelezenik studeer B&M en ben aan het afstuderen of 'the institute of cell biology' details zal ik achter wegen laten dit maal
Aangezien toch niemand het snapt
Jij bent een uitzondering maar dat weten we nu omehand welquote:
Dat is mijn manier van me voorstellen aan 'the new guy' Die heeft toch ook geen idee wat ik doequote:Op dinsdag 30 september 2008 14:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij bent een uitzondering maar dat weten we nu omehand welen bart is er niet
Uiteraard niet, maar je moet wel zelf aangeven wat je leuk vind en wat je wilt gaan doen...mensen zonder mening worden koffiebitchquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sorry maar dan is het bij mij afgelopen en uit, als dat ooit als mij verwacht wordt dan maar geen stage en geen studiepunten, maar ik studeer niet om iemands koffiebitch te worden
De truc is om het zo uit te leggen dát we het snappenquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:52 schreef Californium het volgende:
[..]
dat heb je goed gelezenik studeer B&M en ben aan het afstuderen of 'the institute of cell biology' details zal ik achter wegen laten dit maal
Aangezien toch niemand het snapt
En terecht.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sorry maar dan is het bij mij afgelopen en uit, als dat ooit als mij verwacht wordt dan maar geen stage en geen studiepunten, maar ik studeer niet om iemands koffiebitch te worden
Het kan niet in TE makkelijke Jip en Janneke taalquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:58 schreef PteV het volgende:
[..]
De truc is om het zo uit te leggen dát we het snappen
quote:
Dan ben ik sowieso veiligquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:56 schreef PteV het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar je moet wel zelf aangeven wat je leuk vind en wat je wilt gaan doen...mensen zonder mening worden koffiebitch
Maar voor wie moeten ze dan koffie halen?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Dan ben ik sowieso veiligMaar in mijn vakgebied heb je altijd óf mensen met een uitgesproken mening of van die mensschuwe gasten die liever geen contact hebben met andere mensen, die worden koffie bitch
Dan ben ik bang dat ik het niet ga begrijpen neequote:Op dinsdag 30 september 2008 14:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Het kan niet in TE makkelijke Jip en Janneke taal
Mensen in mijn vakgebied worden geen koffiebitch...Nooit niet.... dat KAN niet eens.. hoe bij jou welquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Dan ben ik sowieso veiligMaar in mijn vakgebied heb je altijd óf mensen met een uitgesproken mening of van die mensschuwe gasten die liever geen contact hebben met andere mensen, die worden koffie bitch
Chemische shit he! Chemiequote:Op dinsdag 30 september 2008 15:03 schreef PteV het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat ik het niet ga begrijpen neeIn 'mijn' organisatie lopen ook mensen rond die onderzoek doen naar dingen waar ik het bestaan niet eens van wist
Nou, bioinf mensen is meer kantoor dan lab. Kantoor is koffieleuten dus koffie halen voor projectleiders ofzo. Op stage heeft mijn stagebegeleider me meerdere malen proberen koffie voor m te laten halen. Maar hij haalde uiteindelijk meestal mijn koffiequote:Op dinsdag 30 september 2008 15:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Mensen in mijn vakgebied worden geen koffiebitch...Nooit niet.... dat KAN niet eens.. hoe bij jou wel
Klopt, voornamelijk peroxiden...ik snap er de ballen van, maar ze kunnen heel gepassioneerd vertellen over hun werkquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Chemische shit he! ChemieMaar biochemie is
![]()
Het was Dirk.... die doet dat gewoon om je te pesten en hij doet het omdat hij jou mag...Niet omdat jij een sterker persoon bent dan hem...quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, bioinf mensen is meer kantoor dan lab. Kantoor is koffieleuten dus koffie halen voor projectleiders ofzo. Op stage heeft mijn stagebegeleider me meerdere malen proberen koffie voor m te laten halen. Maar hij haalde uiteindelijk meestal mijn koffie
Sterker persoon?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Het was Dirk.... die doet dat gewoon om je te pesten en hij doet het omdat hij jou mag...Niet omdat jij een sterker persoon bent dan hem...
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sterker persoon?whatever.
Ik ga nuttige dingen doen.
Dat bedoelde ik, zei het een beetje kromquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:00 schreef HostiMeister het volgende:
Hoiquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij bent een uitzondering maar dat weten we nu omehand welen bart is er niet
Mwaoh, op zich best interessantquote:
wat leer je dan zoal? 'mensen gaan scheiden als ze niet meer van elkaar houden'quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Mwaoh, op zich best interessant
Niet echt heel ingewikkeld, maar wel dingen die je zelf (hopelijk![]()
) ook ooit tegenkomt in je leven
Of gewoon doorgaan totdat je klaar bent?quote:
Het financiële (belasting, alimentatie) en juridische ("de tv is van mij!")quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:49 schreef Californium het volgende:
wat leer je dan zoal? 'mensen gaan scheiden als ze niet meer van elkaar houden'
Of iets economisch eraan
quote:En Komt goed pilleke... Ooit vind jij je![]()
Oke dat vind ik wel interessantquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Het financiële (belasting, alimentatie) en juridische ("de tv is van mij!")
[..]![]()
Zouden meer mensen moet vindenquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Oke dat vind ik wel interessant
Echtquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Zouden meer mensen moet vinden
De meeste mensen hebben alles behoorlijk slecht geregeld
quote:
Het is wat extra werk ja, maar kan zoveel schelen mocht het fout gaanquote:Ik zou wel op voorwaarden trouwengewoon aangeven wat van wie is en wie wat krijgt
misschien dat ik wel extreem ben maar mijn ouders zijn gescheiden en dan zet je die roze bril wel af
Sterktequote:
Wat een geldverspillingquote:Heb ondertussen de nieuwe cd van marco borsato gekocht![]()
gekocht ja!
Ieder zn ding hequote:Op dinsdag 30 september 2008 16:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat een geldverspilling![]()
Cd's kopen zelf niet, maar van Marco wel![]()
Saai hèquote:
Ja, ik heb vnv ook niks te doen. Ja moet eigenlijk aan mijn verslagen werken.. maar ik denk dat ik daar niet echt zin in heb.. dus zal wel weer niks doen wordenquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Saai hè
Was nog even wat muziek aan het knippen, en nu weet ik niet wat ik ga doen. Misschien maar wat opdrachten voor morgen ofzo
Nogal ja, ik denk dat ik ook maar wat eerder naar huis ga. Zit echt letterlijk naar buiten te kijkenquote:
Niks doen is goedquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, ik heb vnv ook niks te doen. Ja moet eigenlijk aan mijn verslagen werken.. maar ik denk dat ik daar niet echt zin in heb.. dus zal wel weer niks doen worden
Heb je goedquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:37 schreef PteV het volgende:
[..]
Nogal ja, ik denk dat ik ook maar wat eerder naar huis ga. Zit echt letterlijk naar buiten te kijken
Kloptquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Niks doen is goed
Nou ja, aan school werken is beter, maar toch
Of ik mezelf eraan hou is nog een tweede hequote:Op dinsdag 30 september 2008 16:46 schreef Piles het volgende:
Goeie afspraak![]()
Zou ik ook eens moeten proberen eigenlijk
Das waar, maar de afspraak is de 1e stapquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Of ik mezelf eraan hou is nog een tweede he
Eigenlijk tot kwart voor 6..maar ik begin al langzaam af te bouwenquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Heb je goed![]()
Tot hoelaat moet je eigenlijk blijven dan?
Zo! dat is behoorlijk langquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:56 schreef PteV het volgende:
[..]
Eigenlijk tot kwart voor 6..maar ik begin al langzaam af te bouwen
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:56 schreef PteV het volgende:
[..]
Eigenlijk tot kwart voor 6..maar ik begin al langzaam af te bouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Wat vraag je dat toch altijd aardigquote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:35 schreef PteV het volgende:
oke! *stoel pakt*
Ik ben PteV, woonachtig te Deventer, student Human Resource Management en loop stage bij 's werelds grootste concern op het gebied van verf, coatings en specialistische chemicaliënMiddagquote:![]()
Weet ikquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:06 schreef Deansensitized het volgende:
Bedoel het niet raar ofzo, vraag het toch gewoon
Ja, alleen hyper hyper van de koffie... en met u?quote:
quote:
Ik ben moequote:Op dinsdag 30 september 2008 17:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, alleen hyper hyper van de koffie... en met u?
Begin van de dag was flink saai, maar na een gesprek met mijn stagebegeleider.. heb ik al weer zin in morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |