Nou het enige want zo'n kerel doet is spelers halen voor veel te veel geld dus in principe wel jaquote:
Het programma kan nog wel wat 'spanning' gebruiken inderdaad.quote:Op maandag 29 september 2008 22:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad. Een gast erbij zou niet verkeerd zijn.
quote:
Edwin Struis!quote:Op maandag 29 september 2008 22:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad. Een gast erbij zou niet verkeerd zijn.
Spelers zijn passanten, een sheik die je club koopt is direct de baas.quote:Op maandag 29 september 2008 22:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou het enige want zo'n kerel doet is spelers halen voor veel te veel geld dus in principe wel ja
Lijkt me niet dat Voetbal International iemand van Sportweek een platform gaan geven.quote:
Vind ik hem helemaal geen gek idee eigenlijk, Hans Kraay jr.quote:Op maandag 29 september 2008 22:57 schreef Martijn_fijn het volgende:
Een vierde gast mag er van mij wel bij, en dan geen nietszeggende voetballer, maar nog een meeluller zoals bijvoorbeeld een Hans Kraay jr.
Zijn beiden leuke studio gastenquote:Op maandag 29 september 2008 23:14 schreef The_Verve het volgende:
Hans Kraay jr.
Ik moet er niet aan denken. Doe dan maar Jan Mulder.
Je hebt nu ook Sportweek TV, daarin is het ook al zo'n flapdrol. Vind het maar een rare vent, die Struis.quote:Op maandag 29 september 2008 22:58 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat Voetbal International iemand van Sportweek een platform gaan geven.
Bovendien, ik weet niet hoe Struis op TV is maar in zijn columns vind ik hem altijd echt veel te zuur.
NAC, Willem II, Heerenveen en Roda sowieso dacht ik.quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:58 schreef PyTh het volgende:
Welke clubs werden er genoemd voor een mogelijke overname door buitenlandse investeerders?
Het meest gehoorde argument om geen rijke Rus te nemen, is "omdat de identiteit van de club verloren gaat". Als er iets voor identiteit zorgt zijn het de spelers (de fans en dergelijke zullen gewoon blijven). Ik identificeer mij het meest met een zo Nederlands mogelijk elftal, oftewel met Groningen kan ik me niet identificeren en later met een Rus zou mij dat dus ook niet lukken.quote:Op maandag 29 september 2008 22:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Spelers zijn passanten, een sheik die je club koopt is direct de baas.
Hij gebruikt je club zijn zijn speeltje, om lekker mee te pronken.
Het is toch veel mooier om zelf wat op te bouwen dan afhankelijk te moeten zijn van zo'n rijke arabier?
Als hij flauw is van zijn speeltje zit je met de gebakken peren.
Wordt nog wel meer.quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:24 schreef Adelante het volgende:
kijkcijfers: 323.000
Matig onderzoek dan.quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:08 schreef sjimz het volgende:
NAC, Willem II, Heerenveen en Roda sowieso dacht ik.
En Feyenoord was voor 200 miljoen te koop.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Matig onderzoek dan.
FC Den Bosch wil ook wel hoor
Ik ben benieuwd naar dat onderzoek, want 1 maand geleden heeft Henk Hoekstra mij (en 50 andere toehoorders) verteld dat Heerenveen onder de huidige directie altijd op eigen benen zal blijven staan.quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
NAC, Willem II, Heerenveen en Roda sowieso dacht ik.
En Feyenoord was voor 200 miljoen te koop.
Gezienquote:
Wat loop je te janken kneus.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Kijk even een paar posts naar boven, lamme hond.
Denk niet dat zoiets er zomaar door komt...quote:Op maandag 29 september 2008 22:39 schreef Stofje het volgende:
Ik kreeg wel een beetje een naar gevoel bij die buitenlandse geldschieters. Johan noemde NAC nogal vaak.
het publiek mis ik nou juist nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:50 schreef MaxC het volgende:
Vind er weinig aan zonder publiek, beelden en Willem
Gisterenavond was hij te gast bij Sport1 United en ik heb wel van hem genoten.quote:Op maandag 29 september 2008 23:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je hebt nu ook Sportweek TV, daarin is het ook al zo'n flapdrol. Vind het maar een rare vent, die Struis.
tytyquote:Op maandag 29 september 2008 23:53 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)ernational_s1_a1.xml
Deze show is WEL online terug te kijkenquote:
zo'n clown moet je er gewoon bij hebben ondanks dat er niks zinnigs uitkomt.quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:05 schreef Urquhart het volgende:
Aan Willem mis je niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |