naja, het bevat enkel linkjes naar het betreffende topic, zodat mensen dan daar iets kunnen zeggen. het werkt best goed eigenlijk.quote:
Beetje offtopic, humor en accentverlegging/verschuivingen bij bepaalde artikelen is wel handig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:55 schreef simmu het volgende:
[..]
naja, het bevat enkel linkjes naar het betreffende topic, zodat mensen dan daar iets kunnen zeggen. het werkt best goed eigenlijk.
Daar ben ik het niet mee eens. Wat je dan krijgt zijn verkapte tvp's, en die zijn nog veel erger.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:55 schreef simmu het volgende:
geen tvp's
Daar is het tot verworden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:06 schreef MoltiSanti het volgende:
BBB is toch slowchat?
Als de beursen hard dalen wordt het altijd veeeel drukker in de topics.
AEX, waarom een seperaat forum.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:16 schreef dvr het volgende:
Wordt het geen tijd voor een permanente sectie Economie en Beleggen? Zou een mooie voortzetting van AEX kunnen zijn. Het onderscheid met Werk/Geldzaken/Recht lijkt me duidelijk genoeg.
een van de dingen die ik juist ietwat vervelend vind is juist dat economie & beleggen nu op een hoop gegooid wordt. wat iemand waar belegt zal me een worst wezen. de discussie deflatie/inflatie daarentegen is nu juist leuk. daar krijg je ook juist die extra info die het interessant maakt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:16 schreef dvr het volgende:
Wordt het geen tijd voor een permanente sectie Economie en Beleggen? Zou een mooie voortzetting van AEX kunnen zijn. Het onderscheid met Werk/Geldzaken/Recht lijkt me duidelijk genoeg.
Het grote "Lul ook mee over de beurs" topic?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:13 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Daar is het tot verworden.![]()
Maar misschien is zou het wel slim zijn om een SC topic in AEX te openen.
Dat kan, maar deze post komt daarvoor niet in aanmerking.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
Crisis en oorlog
Kan een mod die eerste reactie verwijderen?
Ik zal dit weekend een topic openen genaamd "De Beursvloer" wat het livetopic zal worden. Waar ook wat SC is toegestaan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:24 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Het grote "Lul ook mee over de beurs" topic?
Dat lampje bij de SNS bank topic was echt over the top en is dicht.quote:Op zondag 19 oktober 2008 03:53 schreef TubewayDigital het volgende:
een aantal grapjassen lopen topics te openen waarin ze suigeren wat de next victim zal zijn (de site deed het niet, het lampje brande niet). kijk eens naar die topics
het sluiten meer dan waard imo
Het eerste topic kan prima.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:27 schreef Martijn_77 het volgende:
Dubbel
Wat voor oplossingen hebben rechtse partijen ?
Wat voor oplossingen heeft PVV voor kredietcrisis
Zelfde TS zelfde gebash
Done.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:53 schreef Drugshond het volgende:
Dit gaat een reeksje worden.
ING #1: ING krijgt klappen op de beurs zet er ff #01 achter.
ING #2: Long of short het weekend in? zet er ff #02 achter
Kun je dan wel even met de POL modjes overleggen want twee rechts bash topics van Meki over het zelfde onderwerp lijkt mij te veelquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:55 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Het eerste topic kan prima.
Het tweede topic staat in POL dus daar blijf ik van af
Kan er iets aan dit soort uitspraken gedaan worden?quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:30 schreef Klopkoek het volgende:
Kankerkneus, dit soort arrogante taal pik ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |