Ik zie het jaquote:
Vergeet het joh.....dit is globaal verbonden.quote:Op maandag 29 september 2008 21:48 schreef meelborp het volgende:
ik kan echt niet begrijpen waarom die aandelen nu opeens weer stijgen?
Welke economie staat er nou het slechts voor is dat die van Europa of van de VS?
Nogal nutteloos ja (voor mensen die het nieuws goed volgenquote:Op maandag 29 september 2008 21:49 schreef Dulk het volgende:
nou dat was het weer voor het extra nieuwsbericht
Had je Citi gemist?quote:Op maandag 29 september 2008 21:50 schreef Drugshond het volgende:
Geen idee of het al gepost was.
Maar Wachovia is toast..... dat is wel heel snel gegaan.
Wachovia was groter dan Washington Mutual.
dat kan ik dus ook niet begrijpen.quote:Op maandag 29 september 2008 21:52 schreef -0- het volgende:
Waarom als het vooral in de US zo slecht gaat dalen de beurzen hier veel harder?
Er ligt veel geleend geld van Europa in Amerika.quote:Op maandag 29 september 2008 21:52 schreef -0- het volgende:
Waarom als het vooral in de US zo slecht gaat dalen de beurzen hier veel harder?
Plunge protection teamquote:Op maandag 29 september 2008 21:48 schreef meelborp het volgende:
ik kan echt niet begrijpen waarom die aandelen nu opeens weer stijgen?
ja ik heb dit topic heel de dag open staan, ik haal hier de meeste informatie vandaanquote:Op maandag 29 september 2008 21:50 schreef ARR-I het volgende:
[..]
Nogal nutteloos ja (voor mensen die het nieuws goed volgen)
volgensmij loopt de amerika ongeveer een half jaar voor.quote:Op maandag 29 september 2008 21:54 schreef meelborp het volgende:
[..]
dat kan ik dus ook niet begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |