Op korte termijn? Weinig. Op langere termijn? Gaarkeukens.quote:Op maandag 29 september 2008 22:01 schreef StateOfMind het volgende:
Wat hebben deze toestanden uiteindelijk voor gevolgen voor de gewone man eigenlijk??
Normaal gesproken is dat een indicatie dat we de bodem zo'n beetje hebben bereikt.quote:Op maandag 29 september 2008 22:02 schreef ItaloDancer het volgende:
En we staan in een nieuw forum.
Zo hard zie ik het nog niet gaan, wel dat je weinig brood voor je euro's krijgt.quote:Op maandag 29 september 2008 21:58 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Wat heb je aan goud en diamanten als het geen honger stilt, als er nergens brood is doe je er weinig mee.
Plus dat ik niet zo rijk ben dat ik daaraan hoef te denken.
Op dit moment ja...quote:Op maandag 29 september 2008 22:03 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Lastiger om een lening te krijgen.. en je moet iets langer wachten bij de pinautomaat
Hmm vreemd, ik zie het op CNN idd ook nog steeds dalen.quote:Op maandag 29 september 2008 22:05 schreef SjonLok het volgende:
Gaan ze nou nog ff door daar in de VS?
Dow Jones daalt namelijk gewoon door:
10,455.05
-688.08
-6.17%
Ja, ik herinner me nog goed van 1929 dat we toen ook ineens in een nieuw forum stondenquote:Op maandag 29 september 2008 22:05 schreef SeLang het volgende:
Normaal gesproken is dat een indicatie dat we de bodem zo'n beetje hebben bereikt.
vergeet ook geen geweer en ammo te kopenquote:Op maandag 29 september 2008 21:54 schreef 68Chevelle het volgende:
Zonder gekheid....ik ga morgen blikken soep en lang houdbare producten inslaan, lach me erom uit, vind het overdreven, maar ik wil die run niet meemaken mocht het zover zijn dat anderen me voor zijn.
Ik kan het me veroorloven om me voor de komende 2 jaar aan voedsel aan te schaffen voor een kutprikkie, en ik ga er voor de zekerheid maar op in.
wat moet ik mij daar bij voorstellen dan?quote:Op maandag 29 september 2008 22:10 schreef Drugshond het volgende:
De after-hours op Wall Street zijn nu bezig (duurt ongeveer 3 uur)
Nope, er wordt nog ff doorgehandeld na officiële sluiting van de beurs.quote:Op maandag 29 september 2008 22:13 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
wat moet ik mij daar bij voorstellen dan?
dicht = dicht toch?
In duitsland kun je legaal luchtdruk pistolen kopen en zo weer ombouwen tot een echte.quote:Op maandag 29 september 2008 22:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
vergeet ook geen geweer en ammo te kopen
dat is dus ongeveer 2 uur 's nachts NL tijdquote:Op maandag 29 september 2008 22:16 schreef mr.marcus het volgende:
The Tokyo Stock Exchange Opens at 9:00 AM
Note: The trading hours mentioned above are stated in local time Tokyo, Japan. The Standard time zone for Tokyo is UTC/GMT +9 hours.
De S&P puft rustig verder naar de -9%quote:Op maandag 29 september 2008 22:16 schreef Caesu het volgende:
Dow 10,365.45 -777.68 -6.98%
zeg maar 7% dus.
Ik blijf er niet voor wakker denk ik.quote:Op maandag 29 september 2008 22:19 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
[..]
dat is dus ongeveer 2 uur 's nachts NL tijd
Nee dit was nog de afhandeling van de berg verkooporders die er blijkbaar nog werd ingegooidquote:Op maandag 29 september 2008 22:10 schreef Drugshond het volgende:
De after-hours op Wall Street zijn nu bezig (duurt ongeveer 3 uur)
Ik denk dat je alarm pistolen bedoeld. een luchtdruk pistool kan je niet ombouwen naar een vuurwapen. Een alarm pistool wel, dat is namelijk een gewone, maar dan met aangepaste loop zodat er geen echte kogel door kan.quote:Op maandag 29 september 2008 22:14 schreef Netstorm het volgende:
[..]
In duitsland kun je legaal luchtdruk pistolen kopen en zo weer ombouwen tot een echte.
Dexia/ KBC/Aegon, en als de Commerzbank en de Deutsche Bank gaan vallen zie ik het er helemaal somber in.quote:Op maandag 29 september 2008 22:24 schreef SjonLok het volgende:
We hebben een paar rondes met zwaar weer in de VS gehad, en nu komt er een flinke storm in Europa voorbij. Dexia, Aegon en vast nog een hoop meer staan geloof ik op de nominatie om in de problemen te komen.
Als je dingen gaat inkopen, is het dan niet verstandiger om iets als voedsel te gaan kopen?quote:Op maandag 29 september 2008 22:24 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik denk dat je alarm pistolen bedoeld. een luchtdruk pistool kan je niet ombouwen naar een vuurwapen. Een alarm pistool wel, dat is namelijk een gewone, maar dan met aangepaste loop zodat er geen echte kogel door kan.
quote:Op maandag 29 september 2008 22:25 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als je dingen gaat inkopen, is het dan niet verstandiger om iets als voedsel te gaan kopen?
Bye bye pensioen.quote:Op maandag 29 september 2008 22:25 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Dexia/ KBC/Aegon, en als de Commerzbank en de Deutsche Bank gaan vallen zie ik het er helemaal somber in.
Die gaan we morgen wel halen, net als de 10.000 bij de Dowquote:Op maandag 29 september 2008 22:11 schreef SeLang het volgende:
Zou de AEX morgen openen onder de 300 ?
quote:Op maandag 29 september 2008 22:38 schreef vipergts het volgende:
Gaan we morgen het record van 1987 verpulveren
quote:ING doet geen bod op ABN Amro Nederland
29 september 2008, 22:38 | ANP
AMSTERDAM (AFN) - ING is niet van plan om een bod uit te brengen om ABN Amro Nederland over te nemen van Fortis. Dat maakte de bankverzekeraar maandagavond bekend.
ING zegt de situatie die is ontstaan door de gedeeltelijke nationalisatie van Fortis ,,zorgvuldig'' te hebben bestudeerd. Het bedrijf meent echter dat in de huidige marktomstandigheden een overname van de delen van ABN Amro die Fortis vorig jaar heeft verworven, niet aan de eigen financiële eisen voldoet.
Nederland, België en Luxemburg besloten zondag Fortis een kapitaalinjectie te geven in ruil voor een flink belang. Daarbij werd ook afgesproken dat de vorig jaar door Fortis overgenomen activiteiten van ABN Amro worden verkocht. ING werd genoemd als de voornaamste kandidaat om die bedrijfsonderdelen te kopen.
Die speculaties kwamen ING maandag duur te staan op de beurs. Het aandeel kelderde ruim 18 procent. Beleggers waren bang dat ING nieuwe aandelen zou moeten uitgeven om de eventuele koop van ABN Amro Nederland te financieren.
er is geen eenduidige definitie.quote:Op maandag 29 september 2008 22:43 schreef Public_NME het volgende:
Wat is eigenlijk de definitie van een beurskrach? (in %)
Bos??? in mijn portomennee zit nog wel ergens 10 miljard.....ga mar lekker kopen joh!quote:
Maar niet wachten tot 't weer 8% hoger gaat hè, want dan moet je weer hard fietsen.quote:Op maandag 29 september 2008 22:05 schreef SeLang het volgende:
Normaal gesproken is dat een indicatie dat we de bodem zo'n beetje hebben bereikt.
Maar ik hoop natuurlijk dat het nog wat goedkoper wordt.
quote:Op maandag 29 september 2008 23:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
het gaat weer goed![]()
[ afbeelding ]
Move along people!quote:Op maandag 29 september 2008 23:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
het gaat weer goed![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 september 2008 23:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar niet wachten tot 't weer 8% hoger gaat hè, want dan moet je weer hard fietsen.
Daar blijf ik nog wel voor wakker.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:10 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
valt mee![]()
of misschien zijn dat niet zulke ruige jongens
wacht maar tot Hong Kong opengaat
Niet echt verrassendquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Daar blijf ik nog wel voor wakker.
Beurs.nl.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:14 schreef superworm het volgende:
Waar kan ik die koersen duidelijk en simpel zien? beursplaza is alleen europees en amerikaans... toch?
Tot op zekere hoogte om de economie te stimuleren... Maar zo slecht draaien we in Europa nog niet.quote:Op dinsdag 30 september 2008 01:31 schreef HiZ het volgende:
Alsof het rentebeleid van de centrale banken nog enige relevantie heeft op het moment.
Ik vind de financiele wereld ook belachelijk ondoorzichtig.quote:Op dinsdag 30 september 2008 01:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte om de economie te stimuleren... Maar zo slecht draaien we in Europa nog niet.
Het probleem is eerder dat het netwerk van banken en vertrouwen uit elkaar dreigt te vallen.
Ook met dalende koersen kun je goed verdienen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:32 schreef longinus het volgende:
Ben benieuwd of er einde jaar nog vette bonussen uitrollen
Ik heb zo'n gevoel dat wij mee betalen...quote:Op dinsdag 30 september 2008 01:57 schreef Drugshond het volgende:
Maar de echte schade is al gemaakt.... Verwacht geen steun meer van de Chinezen of Jappen.
Amerika staat er nu alleen voor.
De afwijzing in het parlement heeft de boel wel aan het wankelen gebracht, ben benieuwd hoe lang het duurt in de USA om daar uit te komen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 01:57 schreef Drugshond het volgende:
Maar de echte schade is al gemaakt.... Verwacht geen steun meer van de Chinezen of Jappen.
Amerika staat er nu alleen voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |