dat is dus ongeveer 2 uur 's nachts NL tijdquote:Op maandag 29 september 2008 22:16 schreef mr.marcus het volgende:
The Tokyo Stock Exchange Opens at 9:00 AM
Note: The trading hours mentioned above are stated in local time Tokyo, Japan. The Standard time zone for Tokyo is UTC/GMT +9 hours.
De S&P puft rustig verder naar de -9%quote:Op maandag 29 september 2008 22:16 schreef Caesu het volgende:
Dow 10,365.45 -777.68 -6.98%
zeg maar 7% dus.
Ik blijf er niet voor wakker denk ik.quote:Op maandag 29 september 2008 22:19 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
[..]
dat is dus ongeveer 2 uur 's nachts NL tijd
Nee dit was nog de afhandeling van de berg verkooporders die er blijkbaar nog werd ingegooidquote:Op maandag 29 september 2008 22:10 schreef Drugshond het volgende:
De after-hours op Wall Street zijn nu bezig (duurt ongeveer 3 uur)
Ik denk dat je alarm pistolen bedoeld. een luchtdruk pistool kan je niet ombouwen naar een vuurwapen. Een alarm pistool wel, dat is namelijk een gewone, maar dan met aangepaste loop zodat er geen echte kogel door kan.quote:Op maandag 29 september 2008 22:14 schreef Netstorm het volgende:
[..]
In duitsland kun je legaal luchtdruk pistolen kopen en zo weer ombouwen tot een echte.
Dexia/ KBC/Aegon, en als de Commerzbank en de Deutsche Bank gaan vallen zie ik het er helemaal somber in.quote:Op maandag 29 september 2008 22:24 schreef SjonLok het volgende:
We hebben een paar rondes met zwaar weer in de VS gehad, en nu komt er een flinke storm in Europa voorbij. Dexia, Aegon en vast nog een hoop meer staan geloof ik op de nominatie om in de problemen te komen.
Als je dingen gaat inkopen, is het dan niet verstandiger om iets als voedsel te gaan kopen?quote:Op maandag 29 september 2008 22:24 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik denk dat je alarm pistolen bedoeld. een luchtdruk pistool kan je niet ombouwen naar een vuurwapen. Een alarm pistool wel, dat is namelijk een gewone, maar dan met aangepaste loop zodat er geen echte kogel door kan.
quote:Op maandag 29 september 2008 22:25 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als je dingen gaat inkopen, is het dan niet verstandiger om iets als voedsel te gaan kopen?
Bye bye pensioen.quote:Op maandag 29 september 2008 22:25 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Dexia/ KBC/Aegon, en als de Commerzbank en de Deutsche Bank gaan vallen zie ik het er helemaal somber in.
Die gaan we morgen wel halen, net als de 10.000 bij de Dowquote:Op maandag 29 september 2008 22:11 schreef SeLang het volgende:
Zou de AEX morgen openen onder de 300 ?
quote:Op maandag 29 september 2008 22:38 schreef vipergts het volgende:
Gaan we morgen het record van 1987 verpulveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |