Mja, gezien het interview van 22 september 2008 is, waarschijnlijk als gevolg van een voorspelling van de webbot van 2 september 2008 (volgens link uit OP), vind ik dat niet zo vreemd. Toen dachten al meer mensen (economen) dat er wel eens iets redelijk ingrijpends zou kunnen gaan gebeuren.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:33 schreef Bastard het volgende:
Goed punt, op de letter klopt de uitleg niet van de webbot.. maar dat hij iets voorspeld wat wereldwijde gevolgen heeft, dat kan ik hem wel nageven.
(zelfde bron uit OP)quote:The sort of agony, grief, pain and rage that was felt the six days following 9/11 will be felt for five and a half months. From October 7th, 2008 until March of next year....
Dat we niet doodgaan bedoel je?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:50 schreef yvonne het volgende:
Ah mooi!
Ik duim voor Joog, ik vind het zo sneu iedere keer.
Ja, mooi is dat he, dat het zo vaag is gesteld dat iedereen zelf kan bedenken waar het volgens hem/haar op slaat !quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:31 schreef Bastard het volgende:
Nou ik weet niet hoor, die webbot heeft het vlgs mij over de wereldwijde kredietcrisis.
Gisteren was vergelijkbaar met 9/11 volgens jou ? Over 20 jaar weet je nog precies waar je gisteren was en wat je deed op het moment dat het gebeurde ?quote:De beurzen in het oosten hebben in het rood afgesloten de AEX staat op dit moment onder de historische 300 punten .. we koersen toch af naar beneden, wereldwijd.
Je kan ontkennen wat je wilt, maar dit is mijnsinziens wel iets waar we over 20 jaar nog over kunnen praten.
Oh, gaan we het weer zo spelen - eerst iets voorspellen, en dan als het niet uitkomt zeggen "Nou ja, het is niet gebeurd, maar uhm, ik bedoelde eigenlijk gewoon alles wat er gebeurt op het ogenblik !".quote:Ok, het is niet een enorme gebeurtenis op 7 october precies, tis een algehele malaise
Op Hawaii is het nog 7 oktober!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:43 schreef yvonne het volgende:
Weer niks Joog, wanneer is de volgende datum?
Nou ja, iets!, hij is iedere keer zo vol vertrouwen en dan dan is het weer niks.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat we niet doodgaan bedoel je?
Gisteren was zo ongeveer de rustigste dag op de financiele markten in weken.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:55 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ja, mooi is dat he, dat het zo vaag is gesteld dat iedereen zelf kan bedenken waar het volgens hem/haar op slaat !
[..]
Gisteren was vergelijkbaar met 9/11 volgens jou ? Over 20 jaar weet je nog precies waar je gisteren was en wat je deed op het moment dat het gebeurde ?
Dat is tenslotte wat er gesteld werd !
[..]
Oh, gaan we het weer zo spelen - eerst iets voorspellen, en dan als het niet uitkomt zeggen "Nou ja, het is niet gebeurd, maar uhm, ik bedoelde eigenlijk gewoon alles wat er gebeurt op het ogenblik !".
Ja, in Europa. De DOW sloot een dikke 5% lagerquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Gisteren was zo ongeveer de rustigste dag op de financiele markten in weken.
Dan nog was het begin niet gisteren; het is niet alsof dit gesodemieter gisteren begonnen is toch ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tenzij gister het begin van het (financiele) einde was.
Oneindig veel, mensen willen graag in dit soort onzin geloven. Alles wat niet klopt wordt vergeten of zodanig verdraaid dat men het iig voor zichzelf kloppend kan maken. Kijk alleen maar naar dit topic naar de pogingen om de webbot nog enige krediet te geven na zijn fail van gisterenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:33 schreef SpecialK het volgende:
Hoeveel mislukte voorspellingen zijn er nodig voordat mensen eindelijk eens kappen met dit soort nonsens precies? Kan iemand mij een getal geven? We zitten al op een vrij hoog getal. Ik vraag me gewoon af of het einde al een beetje in zicht is.
Nou, ik heb een verhaal van Stephen King over kikkerregens.... Die waren welliswaar groen met slagtanden en niet paars, maar toch.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou ja, iets!, hij is iedere keer zo vol vertrouwen en dan dan is het weer niks.
Voor mijn part regent het paarse kikkers, maar dan heb je ook wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |