Ja, mooi is dat he, dat het zo vaag is gesteld dat iedereen zelf kan bedenken waar het volgens hem/haar op slaat !quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:31 schreef Bastard het volgende:
Nou ik weet niet hoor, die webbot heeft het vlgs mij over de wereldwijde kredietcrisis.
Gisteren was vergelijkbaar met 9/11 volgens jou ? Over 20 jaar weet je nog precies waar je gisteren was en wat je deed op het moment dat het gebeurde ?quote:De beurzen in het oosten hebben in het rood afgesloten de AEX staat op dit moment onder de historische 300 punten .. we koersen toch af naar beneden, wereldwijd.
Je kan ontkennen wat je wilt, maar dit is mijnsinziens wel iets waar we over 20 jaar nog over kunnen praten.
Oh, gaan we het weer zo spelen - eerst iets voorspellen, en dan als het niet uitkomt zeggen "Nou ja, het is niet gebeurd, maar uhm, ik bedoelde eigenlijk gewoon alles wat er gebeurt op het ogenblik !".quote:Ok, het is niet een enorme gebeurtenis op 7 october precies, tis een algehele malaise
Op Hawaii is het nog 7 oktober!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:43 schreef yvonne het volgende:
Weer niks Joog, wanneer is de volgende datum?
Nou ja, iets!, hij is iedere keer zo vol vertrouwen en dan dan is het weer niks.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat we niet doodgaan bedoel je?
Gisteren was zo ongeveer de rustigste dag op de financiele markten in weken.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:55 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ja, mooi is dat he, dat het zo vaag is gesteld dat iedereen zelf kan bedenken waar het volgens hem/haar op slaat !
[..]
Gisteren was vergelijkbaar met 9/11 volgens jou ? Over 20 jaar weet je nog precies waar je gisteren was en wat je deed op het moment dat het gebeurde ?
Dat is tenslotte wat er gesteld werd !
[..]
Oh, gaan we het weer zo spelen - eerst iets voorspellen, en dan als het niet uitkomt zeggen "Nou ja, het is niet gebeurd, maar uhm, ik bedoelde eigenlijk gewoon alles wat er gebeurt op het ogenblik !".
Ja, in Europa. De DOW sloot een dikke 5% lagerquote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Gisteren was zo ongeveer de rustigste dag op de financiele markten in weken.
Dan nog was het begin niet gisteren; het is niet alsof dit gesodemieter gisteren begonnen is toch ?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tenzij gister het begin van het (financiele) einde was.
Oneindig veel, mensen willen graag in dit soort onzin geloven. Alles wat niet klopt wordt vergeten of zodanig verdraaid dat men het iig voor zichzelf kloppend kan maken. Kijk alleen maar naar dit topic naar de pogingen om de webbot nog enige krediet te geven na zijn fail van gisterenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:33 schreef SpecialK het volgende:
Hoeveel mislukte voorspellingen zijn er nodig voordat mensen eindelijk eens kappen met dit soort nonsens precies? Kan iemand mij een getal geven? We zitten al op een vrij hoog getal. Ik vraag me gewoon af of het einde al een beetje in zicht is.
Nou, ik heb een verhaal van Stephen King over kikkerregens.... Die waren welliswaar groen met slagtanden en niet paars, maar toch.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou ja, iets!, hij is iedere keer zo vol vertrouwen en dan dan is het weer niks.
Voor mijn part regent het paarse kikkers, maar dan heb je ook wat.
Ik schrijf deze nog niet af.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:43 schreef yvonne het volgende:
Weer niks Joog, wanneer is de volgende datum?
Lief. Maar nee, het is niet zo dat ik er stellig in geloof maar dat ik de opties open houd, elke keer weer. (quote:Op woensdag 8 oktober 2008 10:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou ja, iets!, hij is iedere keer zo vol vertrouwen en dan dan is het weer niks.
Voor mijn part regent het paarse kikkers, maar dan heb je ook wat.
http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=38166quote:
Ik wist precies waar ik was toen dit gebeurde deze 8 oktober 2008. Ik stond voor het politielintje want ik wilde gewoon naar m'n werk en die politieagent wilde mij er niet doorlaten. Nja het is dus geen 7 oktober geworden deze ramp maar de bot zat er toch wel dicht genoeg bij.quote:Gewapende overval in HEMA Nieuwendijk
In de HEMA op de Nieuwendijk is woensdagochtend een gewapende overval geweest. De overvallers zijn gevlucht. Een helikopter is ingezet om de omgeving af te zoeken.
De gemaskerde en gewapende overvallers drongen rond 8.00 uur het pand binnen. Daar bedreigden en knevelden ze twee personeelsleden. Zij konden zichzelf achteraf bevrijden en de politie bellen. De winkelstraat werd afgezet.
Het arrestatieteam beëindigde rond 11.15 uur de zoektocht in het pand. Een helikopter zoekt verder. De daders hebben een onbekend bedrag buitgemaakt. De Hema blijft gesloten voor onderzoek.
Toen ging mijn wekker voor de derde keerquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/nieuwsartikel.asp?newsid=38166
[..]
Ik wist precies waar ik was toen dit gebeurde deze 8 oktober 2008. Ik stond voor het politielintje want ik wilde gewoon naar m'n werk en die politieagent wilde mij er niet doorlaten. Nja het is dus geen 7 oktober geworden deze ramp maar de bot zat er toch wel dicht genoeg bij.
Waar was jij toen de HEMA werd overvallen?
Precies ja, de sneeuwbal is nog niet groot genoeg.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:51 schreef Nee het volgende:
Die web bots hebben toch niet specifiek iets voorspelt op 7 oktober? Ze gaven alleen een begin aan van een turbulente periode...
Als het vandaag was geweest hadden we de filevrije dag kunnen noemen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 07:12 schreef L.Denninger het volgende:
....En je ziet zelf echt niet hoe je de feiten naar je hand probeert te zetten..?
7 oktober zou een monumentale dag zijn die iedereen zich 20 jaar later nog precies zou herinneren.
Nou weet ik niet hoe 't met jullie zit, maar voor mij was het een dag als elk ander.
ik herinner mij 7 oktober als de dag dat de webbot faalde.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 07:12 schreef L.Denninger het volgende:
....En je ziet zelf echt niet hoe je de feiten naar je hand probeert te zetten..?
7 oktober zou een monumentale dag zijn die iedereen zich 20 jaar later nog precies zou herinneren.
Nou weet ik niet hoe 't met jullie zit, maar voor mij was het een dag als elk ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |