abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 09:40:20 #181
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_62280139
Het is al tijden paniek, de ene dag wat meer dan de andere, maar één ding is zeker: 7 oktober heeft er helemaal geen enkele moer mee te maken. Het was een dag zoals alle andere, of zelfs een rustige...
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:13:27 #182
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_62280819
Wel mooi hoe hij het idee van de webbot bedacht heeft !

"Nou, ik bedacht dat alle mensen paranormaal begaafd zijn. Als uitgangspunt heb ik genomen dat ze paranormale informatie 'lekken'."

Wacht, dat is iets dat je gewoon even 'bedenkt' - "nou, zo werkt het volgens mij!" ?

Vervolgens is het verhaal over de gebruikte woorden best aardig, maar vervoglens komt er uit het niks bij dat we zo informatie uit de toekomst kunnen opvangen ? Heb ik ergens een afslag gemist ofzo ?
zzz
pi_62281535
Komt ook wel in de buurt van het Global Consciousness Project.

Kan helaas geen goeie site hierover vinden, maar met de volgende link kan je wel up to date blijven.

http://gcpdot.com/

Bij mij is de dot overigens grijs...wat dat betekent?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:38:17 #184
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62282842
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 10:47 schreef Montagui het volgende:
Komt ook wel in de buurt van het Global Consciousness Project.

Kan helaas geen goeie site hierover vinden, maar met de volgende link kan je wel up to date blijven.

http://gcpdot.com/

Bij mij is de dot overigens grijs...wat dat betekent?
http://noosphere.princeton.edu is de bronsite. Have fun. En ja, het is een briljante site .

http://market-ticker.denn(...)is-Year-UPDATED.html Informatief stukje over wat er nou echt daadwerkelijk aan de hand is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_62382699
http://www.gcpdot.com/

bij mij is ie nu rood !!!!!!!!!
Hij komt een druppel later
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:01:35 #186
6941 APK
Factual, I think.
pi_62384102
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:57 schreef AlfredJodokus het volgende:
http://www.gcpdot.com/

bij mij is ie nu rood !!!!!!!!!
Bij mij oranje.
Maar komt dat niet gewoon omdat er nu veel meer over bv de kredietcrisis gepubliceerd wordt?

En zal dat ding dan ook vuurrood zijn op de dag van de Amerikaanse verkiezingen, of begrijp ik er niets van?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:26:14 #187
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62384773
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 19:01 schreef APK het volgende:

[..]

Bij mij oranje.
Maar komt dat niet gewoon omdat er nu veel meer over bv de kredietcrisis gepubliceerd wordt?

En zal dat ding dan ook vuurrood zijn op de dag van de Amerikaanse verkiezingen, of begrijp ik er niets van?
Kredietcrisis en dat hele Blossom Goodchild/14 oktober gedoe is kicking up a shitstorm .
Vrijheid
pi_62388295
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 19:26 schreef jogy het volgende:

[..]

Kredietcrisis en dat hele Blossom Goodchild/14 oktober gedoe is kicking up a shitstorm .
Jaja, daar zullen de mensen echt mee bezig zijn op dit moment
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 15 oktober 2008 @ 09:45:02 #189
31101 _Led_
pi_62396873
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik wil gewoon m'n 3 minuten terug die ik er aan besteed heb
zzz
  woensdag 15 oktober 2008 @ 11:19:47 #190
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62399079
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mwoah, er waren er toch wel aardig wat mensen mee bezig. Op welke manier dan ook. Zelfs collega's die er niets mee hebben hadden lieten zich gaan . Ja, het had relatief veel aandacht. Niburu met zijn artikel heeft een factor 15 meer views dan andere, op een ander forum hadden ze een topic die helemaal uit de hand liep en nog een paar blogjes.
Vrijheid
  woensdag 15 oktober 2008 @ 11:40:42 #191
31101 _Led_
pi_62399608
Ze hadden vooral aandacht van mensen die het compleet belachelijk vonden volgens mij
Hier op mijn werk ging het in ieder geval als een lopend vuurtje : "OMFG, er zijn weer een stel van die josties die denken dat de aliens gaan landen, dit moet je zien ".
zzz
pi_62400316
14 oktober

Niburu

Aluhoedjes
pi_62404591
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:19 schreef jogy het volgende:

[..]

Mwoah, er waren er toch wel aardig wat mensen mee bezig. Op welke manier dan ook. Zelfs collega's die er niets mee hebben hadden lieten zich gaan . Ja, het had relatief veel aandacht. Niburu met zijn artikel heeft een factor 15 meer views dan andere, op een ander forum hadden ze een topic die helemaal uit de hand liep en nog een paar blogjes.
Als er íets niet representatief is is het wel de internetpopulatie die op Niburu komt.... Ik durf te wedden dat 90% van de wereldbevolking geen enkele notie heeft van dat gezwam over aliens op 14 oktober. Als ik niet toevallig het topic in de active topics list voorbij had zien komen had ik het ook nooit geweten
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 15 oktober 2008 @ 14:46:32 #194
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62404918
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 14:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als er íets niet representatief is is het wel de internetpopulatie die op Niburu komt.... Ik durf te wedden dat 90% van de wereldbevolking geen enkele notie heeft van dat gezwam over aliens op 14 oktober. Als ik niet toevallig het topic in de active topics list voorbij had zien komen had ik het ook nooit geweten
Mijn vrienden en collega's letten nooit op dit soort zweverijtjes dus dat ze er mee kwamen verteld wel iets hoor. Ook de aandacht via de bookies in Engeland (namen geen weddenschappen meer aan over Buitenaards contact) en de afgelopen weken heeft niburu volgens mij ook nog zendtijd gehad op een paar nederlandse zenders. Ik kan mij in ieder geval niets herinneren wat even veel aandacht heeft gehad wat betreft dit soort zaken. Maakt trouwens niet uit. Hier verder over de webbot .
Vrijheid
pi_62405496
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 14:46 schreef jogy het volgende:

[..]

Mijn vrienden en collega's letten nooit op dit soort zweverijtjes dus dat ze er mee kwamen verteld wel iets hoor. Ook de aandacht via de bookies in Engeland (namen geen weddenschappen meer aan over Buitenaards contact) en de afgelopen weken heeft niburu volgens mij ook nog zendtijd gehad op een paar nederlandse zenders. Ik kan mij in ieder geval niets herinneren wat even veel aandacht heeft gehad wat betreft dit soort zaken. Maakt trouwens niet uit. Hier verder over de webbot .
De webbot lijkt steeds harder te falen, zoveel is wel duidelijk
  woensdag 15 oktober 2008 @ 17:31:34 #196
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62410058
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 15:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De webbot lijkt steeds harder te falen, zoveel is wel duidelijk
Nope. Het is nog steeds bezig. Kijk je weleens in de AEX topics ( waar niet de alu-hoedjes rondrennen? Waar de beurzen nu alweer naar beneden flikkeren etc etc. Webbot heeft het nog steeds goed. Lees het artikel nog maar eens. Het BEGINT op 7 oktober. De realisatie dat dit niet zomaar een dipje is maar iets veel ergers. Een beurscrach doet het niet in een dag. Kijk die van eind jaren twintig van de vorige eeuw er nog maar eens op na, qua tijdlijn.

trouwens:
quote:
We have linguistics to support a combination of 3/three kinds of [unexpected guests] this weekend, and they are the following aspect/attribute sets: [weather related incident involving a rescue], an [assault/attack] which causes [communications (to) shred (internationally)], and last, but not least, an ['accident' (real or claimed)] which causes a [derailing]. This last may be in the political realm. However, please note that all 3/three of these [unwelcome guests] will be having their most impact at the [dying dollar party] currently involving the global ‘financial system’, and further that each in their own way, will contribute to the circumstances which manifest in very late November, and into/through December.
de buitenaardse wezens komen hier ook in voor trouwens. Maar dat is waarschijnlijk de consternatie OF we krijgen nog een suprise

En dat dikgedrukte valt wel heel erg samen met Jurg Haider. Bericht is van de tiende deze maand, Haider ging de dag erna dood.

[ Bericht 36% gewijzigd door jogy op 15-10-2008 17:44:40 ]
Vrijheid
pi_62410216
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:31 schreef jogy het volgende:
Nope. Het is nog steeds bezig. Kijk je weleens in de AEX topics ( waar niet de alu-hoedjes rondrennen? Waar de beurzen nu alweer naar beneden flikkeren etc etc. Webbot heeft het nog steeds goed. Lees het artikel nog maar eens. Het BEGINT op 7 oktober. De realisatie dat dit niet zomaar een dipje is maar iets veel ergers. Een beurscrach doet het niet in een dag. Kijk die van eind jaren twintig van de vorige eeuw er nog maar eens op na, qua tijdlijn.
Nou nou, ho ho, volgens de webbot zou de wereld vanaf 7 oktober worden ondergedompeld in gevoelens vergelijkbaar met die na 9/11. En dat dan tot maart 2009. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb niet het idee dat beide gebeurtenissen vergelijkbaar zijn.
Daarin heeft de webbot weldegelijk gefaald.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 17:49:43 #198
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62410554
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nou nou, ho ho, volgens de webbot zou de wereld vanaf 7 oktober worden ondergedompeld in gevoelens vergelijkbaar met die na 9/11. En dat dan tot maart 2009. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik heb niet het idee dat beide gebeurtenissen vergelijkbaar zijn.
Daarin heeft de webbot weldegelijk gefaald.
Ik lees het toch anders (duh) aangezien de 7de het startpunt is van deze periode, vanaf hier zou het alleen maar slechter moeten gaan tot een 9/11 vergelijkbaar punt. De hele tekst staat in dit topic met de dikgedrukte stukken als belangrijke tekst. Het enige wat de webbot nu fout heeft is dat op de dag zelf een 9/11 achtig gevoel bij de populatie heerste en dat was niet zo, hij voorspelde niet dat het 4 maanden lang op hetzelfde niveau zou blijven.
Vrijheid
  woensdag 15 oktober 2008 @ 17:54:19 #199
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_62410679
Trouwens, http://www.gcpdot.com/ blijft rood. .
quote:
These colors can fade between each other so it's possible to have, for example, a yellow-orange-ish or a green-yellow-ish color. Please don't strongly interpret the dot!
Op de site zelf .
Vrijheid
pi_62410702
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:49 schreef jogy het volgende:
Ik lees het toch anders (duh) aangezien de 7de het startpunt is van deze periode, vanaf hier zou het alleen maar slechter moeten gaan tot een 9/11 vergelijkbaar punt. De hele tekst staat in dit topic met de dikgedrukte stukken als belangrijke tekst. Het enige wat de webbot nu fout heeft is dat op de dag zelf een 9/11 achtig gevoel bij de populatie heerste en dat was niet zo, hij voorspelde niet dat het 4 maanden lang op hetzelfde niveau zou blijven.
Wel dus, maar zo lees ik het hoor! Uit de OP:
quote:
The Web Bots foresee that October 7, 2008 to February 19, 2009 will be filled with emotional intensity, and the length of the release period will be extraordinary. The Web Bots have never picked up any event lasting this long. In comparison, 9/11 length lasted about 10 days. This event will be four months of high emotion......."
Er zou dus volgens die webbot iets gebeuren op 7 oktober wat een ongekende emotionele intensiteit teweeg zou brengen die vier maanden zou duren, tot 19 februari 2009. Op hetzelfde niveau, zo lees ik tenminste de laatste zin.
FOK! verstandig, lees een P.I.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')