Het gaat ook niet per se om de voorspelling maar de mensen die het serieus nemen. Zo'n bot met compleet arbitraire berekeningsfuncties een beetje laten nadenken over gebeurtenissen. En dan een datum laten uitspugen.quote:Op maandag 29 september 2008 23:30 schreef RRGJL het volgende:
Nounou. Het leuke hieraan is dat de voorspelling is gedaan door een machine / robot / software. Dus mensen uitlachen is niet echt van toepassing. Ik vind het best interessant. Als er niets gebeurt is dat zo, kan er niet van wakker liggen. Het is gewoon een leuk onderwerp net als 2012
"Jullie", de "ik geloof in iedere datum waarop iets bijzonders staat te gebeuren"-mensen, zijn redelijk voorspelbaar, jaquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:08 schreef Darklight het volgende:
The software program scans the entire internet. Every piece of information posted, blogged, reported, discussed, all of it.
....
Iets met een financieel probleem dacht ik.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:00 schreef teamlead het volgende:
begrijp ik nu goed dat de voorspelling is dat er "iets" gaat gebeuren, maar geen idee wat?
Ja, heb ook geen idee wat, zal wel niks gebeurenquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:00 schreef teamlead het volgende:
begrijp ik nu goed dat de voorspelling is dat er "iets" gaat gebeuren, maar geen idee wat?
ja, komt omdat ik geen kaarten heb en daardoor helemaal doordraai.. be afraid.. be very afraid...quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:10 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Heeft dit iets te maken met het concert dat dan door Queen + Paul Rodgers wordt gegeven in Ahoy?
Hm. Met het risico om het totaal verkeerd uit te leggen. Here goes.quote:Op maandag 6 oktober 2008 07:53 schreef yvonne het volgende:
Ik snap er geen drol van, in Jip en Janneketaal graag?
Hoe laat is dat hier?quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:06 schreef Darklight het volgende:
Zo moet je het ongeveer zien, en dit gebeurd er dan ws
And then on October 7th.… And I chose…well, you know, the Universe moved me to choose it, I chose ten minutes after 7 in the morning, UTC time, which makes it ten after midnight my time here on the Pacific coast on October 7th would be the point at which we would slip into what I call Release Language.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:45 schreef L.Denninger het volgende:
Volgens mijn persoonlijke brekeningen staat er 19 oktober ergens iets te gebeuren dat invloed heeft op andere dingen die voor iemand iets betekenen dat geen toeval meer kan zijn !
Dat schrijven de makers van het programma Web Bot, lees dat interview maar daar wordt uitgelegt hoe het werktquote:Op maandag 6 oktober 2008 10:15 schreef SpecialK het volgende:
wat een loos gelul. wie schrijft deze zooi en waarom is diegene nog niet aan een dorpelijke schandpaal vastgebonden?
wie weet? Gewoon 7 oktober nemen zolang het nog ergens op de wereld 7 oktober is. Heb je dat tijdzone probleem ook nietquote:
Als morgen een dag als alle andere is met enkel de usual suspects qua gebeurtenissen ( een vliegtuigrampje, Afrika die weer eens in het nieuws komt dat het het allemaal zo kut is of een reguliere update van de financiële malaise op deze aardbol ( zonder een echt drastische verslechtering) dan mag je wel stellen dat het niet echt een goede voorspelling is geweest. Zo ook met jouw voorspelling van 19 oktober. Neem wel in overweging dat 7 oktober volgens de webbot voorspelling een aftrap is en niet de complete happening in zichzelf. Het kan 5 maanden duren voor het zich heeft voltooid. Dus een beurs/economische crash waar 5 maanden chaos uit komt oid.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:45 schreef L.Denninger het volgende:
Volgens mijn persoonlijke brekeningen staat er 19 oktober ergens iets te gebeuren dat invloed heeft op andere dingen die voor iemand iets betekenen dat geen toeval meer kan zijn !
Nou ja, de crash vandaag is iig goed ingezet.. Bijna alle Europese beurzen zitten rond de 5% in de min.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Als morgen een dag als alle andere is met enkel de usual suspects qua gebeurtenissen ( een vliegtuigrampje, Afrika die weer eens in het nieuws komt dat het het allemaal zo kut is of een reguliere update van de financiële malaise op deze aardbol ( zonder een echt drastische verslechtering) dan mag je wel stellen dat het niet echt een goede voorspelling is geweest. Zo ook met jouw voorspelling van 19 oktober. Neem wel in overweging dat 7 oktober volgens de webbot voorspelling een aftrap is en niet de complete happening in zichzelf. Het kan 5 maanden duren voor het zich heeft voltooid. Dus een beurs/economische crash waar 5 maanden chaos uit komt oid.
En ja, een beurscrash ala 1929 is wel een ramp te noemen in de hedendaagse wereld.
En IJsland is al gestopt met handelen inderdaad.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, de crash vandaag is iig goed ingezet.. Bijna alle Europese beurzen zitten rond de 5% in de min.
DJ moet nog openen.
Aha, en die happening gaat dus morgen pas beginnen ?quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:48 schreef jogy het volgende:
Neem wel in overweging dat 7 oktober volgens de webbot voorspelling een aftrap is en niet de complete happening in zichzelf. Het kan 5 maanden duren voor het zich heeft voltooid. Dus een beurs/economische crash waar 5 maanden chaos uit komt oid.
Dan zijn ze mooi een dag te vroeg.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou ja, de crash vandaag is iig goed ingezet.. Bijna alle Europese beurzen zitten rond de 5% in de min.
DJ moet nog openen.
Stel dat het verval morgen nog eens verder doorzet, onder de 300 punten grens, nog een bank gaat kantelen.. officieel uitroepen tot reces..quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:54 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Aha, en die happening gaat dus morgen pas beginnen ?
Volgens mij is dat al een hele tijd bezig hoor, moeten we de beurs niet even inlichten dat ze morgen pas hadden moeten beginnen met het drama ?
Mja, zo heeft die bot altijd gelijk natuurlijk, er gebeurt altijd wel iets.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:58 schreef Bastard het volgende:
Stel dat het verval morgen nog eens verder doorzet, onder de 300 punten grens, nog een bank gaat kantelen.. officieel uitroepen tot reces..
Dan zeg ik wel dat het voorspeld is door de webbots.. maar je hebt gelijk, dan zitten ze er een week naast ofzo.
Maar dat soort dingen gebeuren nu de hele tijd, en iedereen kan nu naar de koppen van de kranten kijken en zeggen "ergens binnenkort zal er iets ergs gebeuren, waarschijnlijk op financieel gebied maar misschien ook wel op een ander vlak", toch ?quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Stel dat het verval morgen nog eens verder doorzet, onder de 300 punten grens, nog een bank gaat kantelen.. officieel uitroepen tot reces..
Dan zeg ik wel dat het voorspeld is door de webbots.. maar je hebt gelijk, dan zitten ze er een week naast ofzo.
Ligt eraan. Niemand, buiten de beleggingswereld voelt er op dit moment iets van. Zodra het dus uitbreidt naar de generale populatie dan ka nje spreken van een ramp. Ik bedoel. Van de bubbelcrash van eind jaren 90 heb ik persoonlijk weinig gemerkt. Mijn ouders hebben weinig substantieels gemerkt van de crash in 1987 maar we zien het morgen wel in ieder geval. Weer iets anders dan 2012, veel dichter in de buurt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan zijn ze mooi een dag te vroeg.
Ik heb niet over een onderwerp als "ik heb vandaag precies 10 vliegen op mn voorruit doodgereden" hequote:Op maandag 6 oktober 2008 15:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mja, zo heeft die bot altijd gelijk natuurlijk, er gebeurt altijd wel iets.
Bronquote:Even more remarkable is a series of predictions made back in late 2006 about the coming events of late 2008 through mid 2009. Although these predictions may or may not pan out to be completely accurate, it is interesting to evaluate each one based on its own merit and relationship to the times in which we live. The following is a breakdown of these predictions.
Mwa, stel dat morgen opeens 3 grote banken klappen dan vind ik dat wel "groots" genoeg om dat als juist te voorspellen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb niet over een onderwerp als "ik heb vandaag precies 10 vliegen op mn voorruit doodgereden" he
Maar goed, het als het over de economie zou gaan dan zit de bot er al naast.. want dat was vorige week al schrikken.
Zegt degene die de hoax bedacht heeft dat,quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:44 schreef jogy het volgende:
Ohja, web-bot zag het al in 2006 aankomen trouwens. Niet een maandje van te voren.
Waar lees je dat?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:46 schreef L.Denninger het volgende:2 mensen zijn op de vlucht met een apparaat; dat apparaat is niet te beschrijven voor ons want dat is als holenmensen die een modern pistool zouden moeten beschrijven.
Deze kwam iig goed uit.quote:September 22-27 2008 are seen as precursor dates to a significant event expected to take place on October 7 2008.
Closely watch events during September 22 through 27 2008 for hints as to what to expect on October 7 2008. Although the predictions are not specific, the event is expected to be as significant as the events of 9/11.
Ok, nog een extremer nieuws in vergelijking met vorige maandag en vandaag dus... maar toch dan is dat al eerder in gang gezet toch?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mwa, stel dat morgen opeens 3 grote banken klappen dan vind ik dat wel "groots" genoeg om dat als juist te voorspellen.
Yes, tussen 22 en 25 september. Die periode ergens. Toen ging het echt los.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok, nog een extremer nieuws in vergelijking met vorige maandag en vandaag dus... maar toch dan is dat al eerder in gang gezet toch?
http://pimpinturtle.com/2(...)-the-time-monks.aspxquote:
Mja, afhankelijk van wanneer ie "voorspeld" zou zijn hoef je ook geen waarzegger geweest te zijn om dat te voorspellen.quote:Deze kwam iig goed uit.
Mwa, tis nog geen 7 oktober. Dus met dat is ie iig op tijd.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:55 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
http://pimpinturtle.com/2(...)-the-time-monks.aspx
[..]
Mja, afhankelijk van wanneer ie "voorspeld" zou zijn hoef je ook geen waarzegger geweest te zijn om dat te voorspellen.
Verder zie ik overal mensen roepen over correcte voorspellingen van lang geleden,
maar kan ik daar geen referentiemateriaal over vinden - behalve juist recent materiaal.
Het heeft alles van een hoax waarbij voorspellingen achteraf online gezet worden.
quote:Since then there has been a slew of predictions, some of which follow:
* The Space Shuttle Columbia tragedy when the bot predicted a maritime disaster.
* It accurately predicted the New York blackout in 2003.
* It forecast a major event in relation to Las Vegas 65 days prior to 9/11 - when the terrorists were actually in Las Vegas.
* The bot stated there would be an attack related to a commemorative event prior to an American 587 crash on Veteran's Day.
* It read that there would be an attack on the house or assembly prior to the anthrax scare
* An indication of a military background involving the D.C. sniper case.
* The bot stated gun shot wounding referenced to Vice President Dick Cheney
Dat is ook weer waar, we konden in de korte periode ervoor opmaken wat er mogelijk 7 october zou gebeuren las ik net in je quote.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Yes, tussen 22 en 25 september. Die periode ergens. Toen ging het echt los.
Dus vooralsnog heeft die bot het voordeel van de twijfel.
Het enige wat ik verder kan vinden is dat erover gepraat is in 2006 op de coast to coast website: http://www.coasttocoastam.com/shows/2006/06/29.html Maar ik zoek even verder.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:46 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Zegt degene die de hoax bedacht heeft dat,
of heb jij het daadwerkelijk zelf in 2006 al gelezen ?
Google kan in 2001 in ieder geval uberhaupt niks vinden over het "web bot project"
http://www.google.com/search2001/search?hl=en&q=web+bot+project&btnG=Google+Search
of de "time monks"
http://www.google.com/search2001/search?q=time+monks&hl=en&btnG=Search
terwijl volgens de conspiracy-sites het web-bot-project toen al flink bezig was.
Dat bedoel ik dus, lijsten met dingen die ie goed voorspeld zou hebben kan ik wel vinden, maar die zijn allemaal achteraf gepost.quote:
Je maakt je wel heel erg druk over iets waar je niet in geloof.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:13 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, lijsten met dingen die ie goed voorspeld zou hebben kan ik wel vinden, maar die zijn allemaal achteraf gepost.
Kun jij een pagina vinden met een voorspelling die al op internet stond voor het daadwerkelijk gebeurde ?
Wat is dit voor rare reactiequote:Op maandag 6 oktober 2008 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je maakt je wel heel erg druk over iets waar je niet in geloof.
Als je nou gewoon tot 8 oktober wacht om te zeggen dat het onzin is, dan sta je heel wat sterker.
Ik heb nog nooit gehoord van een dag waarop niks gebeurd is eerlijk gezegd.quote:tenzij er op 7 oktober wel iets gebeurt natuurlijk. Maar in dat geval zal je wel zeggen dat het toeval is
7 oktober zou een 11 september-achtige dag worden qua impact. Dit betekend niet dat er weer vliegtuigen raketje gaan spelen maar dat je, net als 11 september bij velen, over 20 jaar nog weet wat je aan het doen was toen je 'het' (whatever het is) gebeurde. Zoiets. Nogmaals: NIET TE LETTERLIJK NEMEN ( dat het op 11 september lijkt), dat kan weleens een probleem zijn bij sommige.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:56 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Wat is dit voor rare reactie
Waarom mogen mensen wel zeggen "Hee kijk, er wordt gezegd dat ie al eerder dingen goed voorspeld heeft !",
maar 'maak ik me druk' als ik zeg dat ik daar weinig over kan vinden ?![]()
[..]
Ik heb nog nooit gehoord van een dag waarop niks gebeurd is eerlijk gezegd.
Ik wil dus best geloven dat er op 7 oktober iets gebeurt. Op 8 oktober trouwens ook, en 9 oktober ook.
Maar wat was het nou precies dat de web-bot voorspelde voor 7 oktober ?
Iets opvallends. Iets wat qua het onthouden ervan op 11 september lijkt alleen in plaats van 4 a 5 dagen duurt qua emotionele roller-coaster ( over de bevolking in het algemeen, niet specifiek die van jou of mij oid) 5 maanden kan duren. Wat het precies is weet de web-bot niet maar het zal wel economisch zijn in aard.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:56 schreef L.Denninger het volgende:
Maar wat was het nou precies dat de web-bot voorspelde voor 7 oktober ?
Is dit geen eigen topic waard? Is weer iets anders als die webbots toch?quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:24 schreef jogy het volgende:
En trouwens, het meest frappante van 7 oktober is nog wel het progje van Mc Kenna die hij na een trip van proporties ergens in de jaren 90 heeft gemaakt die dus het volgende laat zien
[ afbeelding ]
BRON
Die neerwaardse lijn begint dus morgen.
Zoiets! Daarom vind ik dat ook zo coolquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:00 schreef Darklight het volgende:
Time Wave Zero ofzoiets toch? Heeft McKenna bedacht tijdens een paddo trip
Het is een programma die de tijdslijn laat zien op basis van een fractal formule (ofzo) waar McKenna op kwam tijdens een psychedelische trip, het is ook nog dos-basedquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is dit geen eigen topic waard? Is weer iets anders als die webbots toch?
Waar kijk ik eigenlijk naar?.
Doe maar gewoon jezelf. Stressen over een internet topic is een beetje treurigquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:34 schreef SpecialK het volgende:
wie mag ik overigens in elkaar slaan als deze voorspelling niet uit komt? any takers?
Stressen over een internet topic is idd treurig. Ik snap je punt niet echt alleen. Wie stresst hier? Jij. Vind je jezelf treurig? Och osje tochquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Doe maar gewoon jezelf. Stressen over een internet topic is een beetje treurig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:58 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Stressen over een internet topic is idd treurig. Ik snap je punt niet echt alleen. Wie stresst hier? Jij. Vind je jezelf treurig? Och osje tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Nee oktober is al een tijd geleden aangewezen alszijnde de maand dat de economie daadwerkelijk in elkaar flikkert door de web bot. Dus het is niet één of ander quatrijn die op net zo goed op Hitler kan slaan als dat het Bush is. Een hoofdzakelijk economische voorspelling komt niet uit als er op die dag een aardbeving in Somalië gebeurt oid. Er zijn linkjes te vinden in dit topic die de voorspellingen laat zien. in 2006 was er al iets voorspeld (nog geen bron gevondenquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Het heeft wel een hoog nostradamus en bible code gehalte. Achteraf kan je events koppelen aan voorspellingen.
Dit is gewoon bible code niveau.quote:Since then there has been a slew of predictions, some of which follow:
* The Space Shuttle Columbia tragedy when the bot predicted a maritime disaster.
* It accurately predicted the New York blackout in 2003.
* It forecast a major event in relation to Las Vegas 65 days prior to 9/11 - when the terrorists were actually in Las Vegas.
* The bot stated there would be an attack related to a commemorative event prior to an American 587 crash on Veteran's Day.
* It read that there would be an attack on the house or assembly prior to the anthrax scare
* An indication of a military background involving the D.C. sniper case.
* The bot stated gun shot wounding referenced to Vice President Dick Cheney
Eerst 2012 nog meemakenquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:16 schreef Nee het volgende:
En als er morgen niks gebeurt, dan hebben 14 oktober nog, en als dán niks gebeurt spring ik gewoon van een brug.
GMTA, hetzelfde zei ik ongeveer tegen een vriend van me. Al zal ik altijd een oogje open houden voor 2012, stiekem dan.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:16 schreef Nee het volgende:
En als er morgen niks gebeurt, dan hebben 14 oktober nog, en als dán niks gebeurt spring ik gewoon van een brug.
Ja er zitten wel rare dingen tussen inderdaad maar als op 7 oktober (waar ook ter wereld) de bodem uit de economie valt dan heeft die web bot toch iets van waarde. En in die zin kan je er wel verder onderzoek op plegen, om het duidelijker te maken bijvoorbeeld. En gelukkig zijn de algemene waarschuwingen gratis te zien op www.urbansurvival.com .quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:17 schreef Swetsenegger het volgende:
ach kom
[..]
Dit is gewoon bible code niveau.
Ik wel.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:30 schreef Bastard het volgende:
Oh ja, wat doen we nou als inderdaad morgen een ramp gebeurt waar we over 20 jaar nog over kunnen praten, juichen?
Ik deel je gevoel wel een beetje, zit net nieuws te kijken, vandaag was nog slechter dan vorige week maandag op de beurs, de zoogdieren sterven uit daarbij werd een vergelijking getrokken met de verdwijning van de dino's, de gletjers smelten toch nog sneller dan gedacht in ijsland wat rampzalige gevolgen heeft.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik wel.. Ik was vandaag ook helemaal actief en lacherig, ik kon er niets aan doen
.
Nee, ligt er helemaal aan wat er gebeurt en ik weet wel dat ALS er iets gebeurt met een 'WTF mijn geld smelt!' dan is dat ook een kans om eens wat nieuws te proberen. If it ain't broke don't fix it. Naja, It is broke! Throw it away!
Als dit echt zo is, dan denk ik dat dat wel als groot genoeg gezien mag worden om de bots gelijk te geven.quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:44 schreef pberends het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)_rienk.avi_plain.xml
Rienk Kamer zegt dat het hele kredietsysteem gecrashed is... dat betekent dat bedrijven straks geen geld meer kunnen lenen voor investeringen en het uitbetalen van lonen.
Mjah, als die crisis zich op deze manier doorzet is er wel een erg effectief einde gekomen aan de menselijke invloed op global warming. De co2 emissie zal stevig omlaag gaan :'quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik deel je gevoel wel een beetje, zit net nieuws te kijken, vandaag was nog slechter dan vorige week maandag op de beurs, de zoogdieren sterven uit daarbij werd een vergelijking getrokken met de verdwijning van de dino's, de gletjers smelten toch nog sneller dan gedacht in ijsland wat rampzalige gevolgen heeft.
Ik had echt zoiets van, we gaan allemaal gewoon naar de klote!
En dan hoop ik maar dat er inderdaad licht aan de tunnel gloort
Zelfs de nieuwslezer net "en dan eindelijk ook nog goed nieuws.. een vrijgezellen feest in ierland"
Tenzij die in een dichtbevolkte stad inslaat, geloof ik niet dat dat bedoeld wordtquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:40 schreef Darklight het volgende:
ASTEROID 2008 TC3: A small, newly-discovered asteroid named 2008 TC3 is approaching Earth and chances are good that it will hit. Steve Chesley of JPL estimates that atmospheric entry will occur on Oct 7th at 0246 UTC over northern Sudan [ref]. Measuring only a few meters across, the space rock poses no threat to the ground, but it should create a spectacular fireball, releasing about a kiloton of energy as it disintegrates and explodes in the atmosphere. Stay tuned for updates.
quote:Sinds begin augustus dit jaar gaan er geruchten over het internet dat er op 14 oktober 2008 een massale UFO waarneming zal plaatsvinden die gezien en gefilmd zal worden door miljoenen mensen. Blossom Goodchild, een Australische actrice en schrijfster heeft de hele UFO wereld op z’n kop gezet met gechannelde informatie over de verschijning van een gigantisch buitenaards ruimteschip die drie dagen lang in de lucht te zien zal zijn. Zij noemen zich ‘de Federatie van Licht’, komen uit een andere wereld en zullen op deze manier de aardse bevolking laten zien dat er leven elders in het universum is. Daarbij geven zij de media de gelegenheid hier uitgebreid verslag van te doen en op die manier sceptici en debunkers het zwijgen doen opleggen. Vermoedelijk zal dit gebeuren boven de staat Alabama in Amerika.
Waarom nou altijd weer in Amerika.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dit berichtje is ook wel grappig met het oog op 14 oktober
[..].
Die komen dus even lekker intergalactisch ramptoeristje spelen, zo een week na 7 okt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dit berichtje is ook wel grappig met het oog op 14 oktober
[..].
Neenee het is idd 3 dagen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:47 schreef Bastard het volgende:
Waarom nou altijd weer in Amerika.
En het is maar 3 uur vlgs mij ipv 3 dagen.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:50 schreef Darklight het volgende:
Op Urbansurvival staan die vorige voorspellingen, Space Shuttle etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |