Met blote voetjes zeker?quote:Op maandag 29 september 2008 20:48 schreef Greys het volgende:
Wie is hier nou de huillie!
Overigens zou het mij niet al teveel uitmaken als je er per ongeluk op ging staan...
Sinds wanneer zorgen schorpioenen voor spontane zelfontbranding?quote:Op maandag 29 september 2008 20:33 schreef moonmovies het volgende:
Maak ik een topic over een aantal kennissen die zo dom zijn geweest om 2 schorpioenen mee te smokkelen naar Nederland, (als verassing voor mij)
Je vergat een t....quote:
nah sorry danquote:Op maandag 29 september 2008 20:58 schreef Greys het volgende:
Er zullen vast een paar fanatiekelingen tussen zitten in F&F, maar overdrijf je nou niet schromelijk?
Ik ben zelf regelmatig in F&F te vinden en heb de asielactie mede georganiseerd, maar ik lust mijn biefstukje ook graag hoor. Je scheert nu wel alles over één kam. Foei
Hij overdrijft wel. Het ging er voornamelijk om dat ze giftig zijn, en zo kunnen ontsnappen omdat ze steeds in een flesje of kartonnen doos zitten.quote:Op maandag 29 september 2008 20:58 schreef Greys het volgende:
Er zullen vast een paar fanatiekelingen tussen zitten in F&F, maar overdrijf je nou niet schromelijk?
Ik ben zelf regelmatig in F&F te vinden en heb de asielactie mede georganiseerd, maar ik lust mijn biefstukje ook graag hoor. Je scheert nu wel alles over één kam. Foei
Als ze in mijn handen waren geweest, waren ze niet eens naar Nederland gekomenquote:Op maandag 29 september 2008 21:04 schreef Harajuku. het volgende:
't Gaat erom dat die beesten giftig zijn en in handen zijn van n00bs
Dat staat er dan ook helemaal los vanquote:Op maandag 29 september 2008 21:05 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Als ze in mijn handen waren geweest, waren ze niet eens naar Nederland gekomen
quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 16:05 schreef moussy het volgende:
pfft, ik krijg de neiging om zelf serpo maar te mailen
quote:Op maandag 29 september 2008 19:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Belachelijk. Dit is gewoon smokkelwaar, en bovendien hartstikke zielig.
TS heeft de houding van een slappe zak. Het zijn jouw vrienden, en jij moet ze dus aan het verstand brengen dat dit niet kan. En anders bel je de dierenambulance maar, for all I care.
Dat er mensen zijn die met deze manier met dieren omgaan, ik moet er echt van kotsen.
quote:Op maandag 29 september 2008 19:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Schorpioenen in een fles is net zo zielig als ieder ander aaibaar dier wat in een ongeschikte ruimte opgesloten wordt. Ongeacht of ze eten hebben of niet.
quote:Op maandag 29 september 2008 19:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh, gelukkig mag je minder intelligente dieren (zoals konijnen, katten en goudvissen) naar hartelust martelenBedankt voor de tip.
Toch jammer dat dat niet voor minder intelligente mensen opgaat
Dat dus,quote:Op maandag 29 september 2008 21:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij overdrijft wel. Het ging er voornamelijk om dat ze giftig zijn, en zo kunnen ontsnappen omdat ze steeds in een flesje of kartonnen doos zitten.
Maar goed, mijn bed zullen ze wel niet redden dus laat ze lekker daar zitten
Maar als iedereen op mij blijft zeiken, ik kijk morgen wel of mijn moeder ze over kan halen, anders pechquote:Op maandag 29 september 2008 21:10 schreef Harajuku. het volgende:
Wat is je probleem nu? Jij stelt hier dat men zit te zeiken dat je niet snel genoeg belt. Máár jij zei "Ik doe helemaal niets, het is mijn verantwoordelijkheid niet meer"
Wees dan ook gewoon eerlijk
Geef ze 50 cent!quote:Op maandag 29 september 2008 21:12 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Maar als iedereen op mij blijft zeiken, ik kijk morgen wel of mijn moeder ze over kan halen, anders pech
en dan, kopen?quote:
idd, zijn de standaard kuthippies en PETA fansquote:
whehehquote:Op maandag 29 september 2008 19:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Belachelijk. Dit is gewoon smokkelwaar, en bovendien hartstikke zielig. Dit is net zo zielig als papegaaitjes die in kartonnen rolletjes in vliegtuigen gesmokkeld worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |