Maak ik een topic over een aantal kennissen die zo dom zijn geweest om 2 schorpioenen mee te smokkelen naar Nederland, (als verassing voor mij

) om te vragen of iemand er verstand van heeft en weet wat mijn kennissen er het beste mee kunnen doen en of iemand kan bevestigen of ze echt zo giftig zijn als ik denk. Gaan ze allemaal tegen mij aan lopen zeiken dat ik een opvang moet regelen enzo omdat ze zielig zijn. Kom op, ze horen tot de familie van de spinnen, en zijn niks slimmer of zieliger dan de doorsnee spin die je opzuigt tijdens het schoonmaken, alleen dat deze dodelijk gif hebben, nog een reden om ze gewoon dood te maken (maar die kennis wil ze nu zelf houden

). Maar dan gaan ze bij F&F huilen dat dat zielig is terwijl ze in Turkije (waar ze vandaan komen) die beesten ook gewoon dood maken als ze ze in hun huis aantreffen.
En nu verwachten ze dat IK maar een opvang regel, of een terrarium voor die beesten. En als ik dan voorstel ze gewoon te doden gaan ze janken dat ik een dierenbeul ben (tuurlijk, moordenaar dat ik ben, laatst ook toen ik die mug dood sloeg

) en dan komt er een met een vergelijking dat het net zo erg is als een papegaai in een doos mee smokkelen. Alsof die 2 beesten met elkaar te vergelijken zijn

klacht: Dierenhuilies in F&F
klacht2: Dierenactivisten/hippies op fok!
klacht3: Domme kennissen die (dodelijk) giftige beesten naar NL smokkelen
[ Bericht 3% gewijzigd door ondeugend op 29-09-2008 20:35:08 ]
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl