abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 september 2008 @ 23:11:52 #51
62913 Blik
The one and Only!
pi_62038438
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:36 schreef Eva4Evah het volgende:
Ik denk dat ik de taart maar schrap, heb eigenlijk al zat hapjes.
goeie keus
pi_62052135
Ik herhaal nogmaals mijn tip voor anderen die eens een feestje/bbq/etc. organiseren.

Ga gewoon langs bij de slijter, bestel daar wat je denkt nodig te hebben en spreek af dat je wat je niet opmaakt gewoon kan retourneren. Kan je ruim genoeg inkopen zonder je zorgen te maken dat je veel overhoudt. Heb dit meerdere malen bij verschillende slijterijen gedaan en dit is nooit een probleem geweest.
Life is too short not to have fun
pi_62057103
Man, hapjes en veel bier zijn beter dan alleen maar taart. Stukje taart is genoeg.
pi_62084690
Ik zie dit ook wel regelmatig, maar bijna iedereen die ik ken heeft gewoon besloten grote voorraden in te slaan onder het motto "morgen is het ook nog goed". Gaat wat moeilijker voor hapjes maar mini-pizzatjes zijn altijd een hit en frituur spul kan je wat er over van blijft gewoon in de vriezer laten zitten.

Doe een schatting van wat je nodig hebt, ga uit van het hoogste. En wat je over hebt dat gaat een ander keertje wel op Kheb zelf nog een kratje staan en die gaat gewoon mee naar het volgende feest
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 15:40 schreef vaagsel het volgende:
Ik herhaal nogmaals mijn tip voor anderen die eens een feestje/bbq/etc. organiseren.

Ga gewoon langs bij de slijter, bestel daar wat je denkt nodig te hebben en spreek af dat je wat je niet opmaakt gewoon kan retourneren. Kan je ruim genoeg inkopen zonder je zorgen te maken dat je veel overhoudt. Heb dit meerdere malen bij verschillende slijterijen gedaan en dit is nooit een probleem geweest.
Goeie tip , echt nooit aan gedacht :p Zal het er eens over hebben met mijn vaste slijter, maar het is nog steeds handig om er realistisch in te zijn en dat je niet 15 kratten koopt als je er aan 8 genoeg hebt :p
  zondag 5 oktober 2008 @ 23:21:59 #55
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_62162002
Nou lieve Fokkertjes, het feest is inmiddels geweest en het was erg gezellig maar jullie wilden vast wel weten wat ik nou allemaal heb gebruikt, ook handig voor toekomstige feesten Dus bij deze!

Dit was de uiteindelijke lijst:

Drank:

6 kratten bier, 1 heel krat over
8 pakken jus d’orange (ook om te mixen), 4 over
6 flessen cola, 3 over
2 Flessen martini, 1 over
2 flessen safari, op
1 Fles appellikeur, half leeg
3 pakken appelsap, 2 over
4 cassis, 2 over
6 pakken fruitsap, 4 over
1 breezer, half leeg
2 blue curacao, op
4 aldi-likeur (van dat groene en rode spul), 2 over

Snacks:
8 zakken chips, 3 over
2 zakken zoute stokjes, niet gebruikt (vergeten)
3 pakjes Tuc, niet gebruikt (vergeten)
2 pakken japanse mix, niet gebruikt (vergeten)
4 pakken nootjes, op
2 pakken soesjes, op
2 pakken bittergarnituur, op
een schaal augurk met ham, op
een schaal kaas met ui, op

Dat was em, dus uiteindelijk had ik het niet zo gek ingeschat er was in ieder geval ruim genoeg en daar ging het om

Oja en er waren 30 man, dus 10 man meer dan gepland
  maandag 6 oktober 2008 @ 23:13:55 #56
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_62189732
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 23:21 schreef Eva4Evah het volgende:
Nou lieve Fokkertjes, het feest is inmiddels geweest en het was erg gezellig maar jullie wilden vast wel weten wat ik nou allemaal heb gebruikt, ook handig voor toekomstige feesten Dus bij deze!

Dit was de uiteindelijke lijst:
Dat was em, dus uiteindelijk had ik het niet zo gek ingeschat er was in ieder geval ruim genoeg en daar ging het om

Oja en er waren 30 man, dus 10 man meer dan gepland

vind ik nog best netjes, qua sap, frisdrank en nootjes heb je dan wel wat over maar als je dat toch veel drinkt is dat geen probleem, weet niet of je een budget had voor je verjaardag maar je huishoudbudget is drastisch minder geworden nu met al wat je over hebt, en dat is dan ook wel weer fijn!!!!
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')