Ja omdat je zonder enige reden op me stemdequote:Op maandag 29 september 2008 23:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De allereerste ronde had ik al gelijk. En jij maar piepen
Ik had gelijk
Nou, mwoah.quote:Op maandag 29 september 2008 23:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja omdat je zonder enige reden op me stemdemaar ik heb het overleefd
Wie?quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:14 schreef Harajuku. het volgende:
1. -SG-
2. Susi
3. Isdatzo
4. Harajuku.
5. B.ertha
6. Yosander
7. Krioro
Samen met Robier, maar idd, als er iemand iets op tegen heeft, dan nietquote:Op maandag 29 september 2008 23:06 schreef -SG- het volgende:
Volgens mij had ladidadida aangeboden om spelleider te worden voor de volgende ronde?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:43 schreef Harajuku. het volgende:
Oh cruel fate! Why do you mock me?!
Het spijt me, ik weet dat je me zult missen, maar ik doe écht niet mee deze ronde!quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:43 schreef Harajuku. het volgende:
Oh cruel fate! Why do you mock me?!
Ja, jij zal vást heel erg gemist worden inderdaad.quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het spijt me, ik weet dat je me zult missen, maar ik doe écht niet mee deze ronde!maar ik vind je nog wel lief hoor
Als je eenmaal meedoet snap je het allemaal wel, en verder is iedereen hier wel zo lief om antwoorden te gevenquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:33 schreef de_boswachter het volgende:
Ik snap er geen klote van. Maar ik wil wel mee doen. (als iemand het me uitlegt).
gewoon meedoenquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:56 schreef lynda het volgende:
Ik ga eerst maar eens denken of ik wel mee wil doen
t is best makkelijk gast! en tof!!quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:33 schreef de_boswachter het volgende:
Ik snap er geen klote van. Maar ik wil wel mee doen. (als iemand het me uitlegt).
Per stuk moet t gewoon over 2 mensen gaanquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:20 schreef Trigalti het volgende:
Ik stel trouwens voor de hints wat moeilijker te maken, verder gezocht enz.. --> Kleine hints naar meerdere personen.
Te makkelijk is niet leuk.
Dat is wat ik ook deed in mijn hints, maar dan wel lekker vaag.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Per stuk moet t gewoon over 2 mensen gaan
Als het té vaag wordt is het ook niets meer aan. Rechercheur ed is wel een rol voor het dorp, maar het is al heel moeilijk om daar (optimaal) gebruik van te kunnen maken. Wanneer de hints op meerdere mensen slaan wordt het al moeilijker om te kijken wat bij wie hoort ed. Ik zou dat eerst gewoon proberen. Blijkt dat te makkelijk kan TS altijd nog een stapje verder gaanquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:53 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dat is wat ik ook deed in mijn hints, maar dan wel lekker vaag.
Nee niet te vaag.. maar de vorige keer waren de hints toch wel érug makkelijk.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als het té vaag wordt is het ook niets meer aan. Rechercheur ed is wel een rol voor het dorp, maar het is al heel moeilijk om daar (optimaal) gebruik van te kunnen maken. Wanneer de hints op meerdere mensen slaan wordt het al moeilijker om te kijken wat bij wie hoort ed. Ik zou dat eerst gewoon proberen. Blijkt dat te makkelijk kan TS altijd nog een stapje verder gaan
Ja, maar dus ook omdat alles op één persoon zou slaan. DAn heb je 1+1+1= Kees. Daarom zeg ik, ga gewoon weer terug naar hints per 2 personen, dat zou sowieso al lastiger moeten zijnquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:56 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nee niet te vaag.. maar de vorige keer waren de hints toch wel érug makkelijk.
Ik vind ook dat Debbie_19 bijvoorbeeld deze ronde niet mee mag doen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:58 schreef lynda het volgende:
Alle inactieve mensen.. daar moet gewoon wat aan gedaan worden..
Dat houd mij nu namelijk tegen om mee te doen..
Alles speelt zich af in dit topic.. Maffia zal veel pm'en met elkaar.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:59 schreef de_boswachter het volgende:
Speelt alles zich af in dit topic of hoe moet ik het zien ?
Wanneer beginnen we ?
ja alleen dit topicquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:59 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer beginnen we ?
Nee, niet alles speelt zich hier af.. er gebeurd ook veel via PM! (Speciale rollen).quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:59 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer beginnen we ?
Spuitelfquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:04 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nee, niet alles speelt zich hier af.. er gebeurd ook veel via PM! (Speciale rollen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |