Spuitelf !quote:Op maandag 29 september 2008 19:56 schreef -SG- het volgende:
We kunnen inplaats van de rechercheur de ziener introduceren. De ziener mag dus elke avond aan de spelleider de rol van iemand vragen.
Dat meen je nietquote:
Dat dus.quote:Op maandag 29 september 2008 22:42 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
. Kappen dermee. Wat een trieste zooi.
Johquote:Op maandag 29 september 2008 22:41 schreef Susi het volgende:
[..]
Ah.. Oké. Nja dan blijven er 2 kandidaten over voor mij.
Ik was actiefquote:Op maandag 29 september 2008 22:43 schreef Robier het volgende:
Als gewoon iedereen actief geweest zou zijn zouden we het gewonnen hebben, bedankt maffia
Ah, toe, voor de vormquote:Op maandag 29 september 2008 22:44 schreef -SG- het volgende:
Zullen we gewoon kappen. Nieuwe ronde beginnen? Of hebben mensen er iets op tegen?
Tja, dat blijft gewoon het risico. Mensen zouden bij zichzelf moeten kijken of het mogelijk is dat ze meedoen, voordat ze zich opgeven.quote:
Joh? Iets met een pools kenteken zeker.quote:Op maandag 29 september 2008 22:54 schreef -SG- het volgende:
Majo was maffia
Lynda was dorpsbewoner
Susi was dorpsoudste.
quote:Op maandag 29 september 2008 22:55 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Joh? Iets met een pools kenteken zeker.
Fucking Kalten Polar Bär. Nee joh. Er staat Polar, geen polen.quote:
Jaquote:Op maandag 29 september 2008 22:58 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Fucking Kalten Polar Bär. Nee joh. Er staat Polar, geen polen.
Is dat duits??
De allereerste ronde had ik al gelijk. En jij maar piepenquote:Op maandag 29 september 2008 23:14 schreef MaJo het volgende:
Heysorry dat ik niks meer van me kon laten horen, heeft niks te maken met onwil maar het feit dat ik de laatste dagen zo bizar druk was. Dagen gemaakt van 's ochtends tot 's nachts en fok checken was er daarom niet bij. Wel tof dat ik als laatste ben overgebleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |