quote:Op maandag 29 september 2008 19:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niets, je bent dood![]()
En eens met spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.![]()
quote:Op maandag 29 september 2008 20:03 schreef Isdatzo het volgende:
oh.
hoi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent echt de gaafste (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) persoon die ik ben tegengekomen
!
A little knowledge is a dangerous thing.![]()
Maar die heeft toch ook t zelfde probleem, vnd het beide een beetje nutteloos zoquote:Op maandag 29 september 2008 19:56 schreef -SG- het volgende:
We kunnen inplaats van de rechercheur de ziener introduceren. De ziener mag dus elke avond aan de spelleider de rol van iemand vragen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Dat hoor ik vaker ja.quote:Op maandag 29 september 2008 20:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jij bent echt de gaafste () persoon die ik ben tegengekomen
!
Bedankt voor de bevestiging
Trouwens, psv - volendam..Ik kreeg zowaar medelijden.
Huilen dan.![]()
Snap ikquote:Op maandag 29 september 2008 20:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker ja.
Bedankt voor de bevestiging
Trouwens, psv - volendam..Ik kreeg zowaar medelijden.
.
A little knowledge is a dangerous thing.![]()
Was toch wel de slechtste wedstrijd van psv die ik in 2 jaar gezien heb.. Hopelijk doen ze 't tegen liverpool beterquote:(meen ik trouwens) Wordt iig een interessante wedstrijd
Huilen dan.![]()
Gewoon een rol vragen lijkt me geen goed idee, ziener stem ik dus tegen. Rechercheur kan een hele nuttige rol zijn, mits diegene aanwezig is
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+![]()
Oh en ik wil de volgende ronde wel leidenAlvast
quote:Op maandag 29 september 2008 20:38 schreef Ladidadida het volgende:
Oh en ik wil de volgende ronde wel leidenAlvast
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "![]()
Dat dus!quote:Op maandag 29 september 2008 20:37 schreef Ladidadida het volgende:
Gewoon een rol vragen lijkt me geen goed idee, ziener stem ik dus tegen. Rechercheur kan een hele nuttige rol zijn, mits diegene aanwezig is![]()
Watquote:
WIE GAAN WE VERMOORDEN?Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Oh niks hoorquote:
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "![]()
quote:Op maandag 29 september 2008 20:46 schreef Harajuku. het volgende:
Wie was de rechercheur nu, Debbie 19?
Zomaar een quote uit de OPquote:2. Debbie_19 Rechercheur.
A little knowledge is a dangerous thing.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: