* Cypress_Hill gaat in de startblokken staan.quote:Op maandag 29 september 2008 18:04 schreef swarmahoer het volgende:
waar heb je de vuilniszak naartoe gegooit dan
quote:
anders leer je lezen pauperquote:Op maandag 29 september 2008 17:38 schreef .bamboo.forest. het volgende:
Om de ergernis groter te maken wil het net zijn dat er toevallig veel geld in zat (gewoonlijk zit er hooguit 5 euro aan losgeld in) omdat mijn buurman [i]vijftig euro[/i] van me had geleend en die contant terug had betaald. Daarnaast zaten er twee kassa bonnen in ter waarde van +/- [i]70 euro[/i] (die heb ik nodig om het geld dat ik op mijn werk had voorschoten te declareren).
Jij bent degene die 120 euro veel geld vind, wie iser nou de pauperquote:Op maandag 29 september 2008 18:15 schreef Euner het volgende:
[..]
[..]
anders leer je lezen pauper
¤50+¤70 = ¤120 en niet ¤50
Ontopic;
eens met klacht, ben blij dat je rijbewijs en pasjes er niet in zaten
Ik heb niet gezegt dat ik het veel vond?quote:Jij vind 120 euro veel geld, wie is hier nou de pauper.
Fout, studenten ruimen niet op, iig niet op een vast tijdstipquote:Op maandag 29 september 2008 18:20 schreef BreathMe het volgende:
verkapt -kijk-mij-eens-student-zijn topic.
hij zei 70quote:Op maandag 29 september 2008 18:15 schreef Euner het volgende:
[..]
[..]
anders leer je lezen pauper
¤50+¤70 = ¤120 en niet ¤50
Ontopic;
eens met klacht, ben blij dat je rijbewijs en pasjes er niet in zaten
Hij zei: "70 euro veel geld noemenquote:
hij typte:quote:Op maandag 29 september 2008 18:38 schreef GieJay het volgende:
[..]
Hij zei: "70 euro veel geld noemen" en niet "70", pauper
Bedankt nu stond dit topic niet meer in MyATquote:Op maandag 29 september 2008 18:22 schreef ondeugend het volgende:
Oftopic en wat slechte grappen verwijderd.
Ik heb de vuilniszak naar z'n huisafval depot van de gemeente gegooit.quote:Op maandag 29 september 2008 18:04 schreef swarmahoer het volgende:
waar heb je de vuilniszak naartoe gegooit dan
quote:Op maandag 29 september 2008 20:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
verkapt-kijk-mij-een-slet-naaien:')
Was allang gemaakt, maar ondeugend verwijdert zomaar reacties over deze geweldige topicreeksquote:
Voor een auto is het weinig geld, voor een tandenborstel zou het veel geld zijn, en om zo maar weg te gooien is 120 ook veel. Dus het gaat er maar net om hoe je het bekijkt.quote:Op maandag 29 september 2008 18:17 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Jij bent degene die 120 euro veel geld vind, wie iser nou de pauper![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |