Doe rustig aan... ik ga voorlopig nog niet slapenquote:Op maandag 29 september 2008 16:46 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik ben wel bezig maar ik ben niet zo snel tevreden.
Boven jequote:Op maandag 29 september 2008 16:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
ik kan nu geen nieuwe maken... zin heb ik wel... vraag me eerder af waar ID is..
+1quote:
+2quote:
+1quote:
bravo +1quote:
gelukkig anders had ik gebaald dat ik het niet gepost hadquote:Op maandag 29 september 2008 19:43 schreef Rijpie het volgende:
ook niet helaas, had wel gekunt trouwens.
hahahaquote:
een fatsoenlijke hint misschien?quote:Op maandag 29 september 2008 21:03 schreef Rijpie het volgende:
[..]
hahahainderdaad! puur toeval denk ik, daar heeft het ook niks mee te maken.
ik ben over 15 minuten weg voor voetbal, tot ongeveer half 12, als niemand het voor die tijd opgelost heeft, dan weet ik het ook niet meer.
ik vind dat minstens 2 van de bovenste plaatjes toch wel fatsoenlijke hits warenquote:Op maandag 29 september 2008 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
een fatsoenlijke hint misschien?(geen plaatjes
)
quote:
nee die heet nelsonquote:Op maandag 29 september 2008 21:19 schreef kwiwi het volgende:
hoe haal je dat nou uit de plaatjes ID? (behalve winnie)
of heet die van the simpsons (toch?) ook winnie?
Simpsons = Nelsonquote:Op maandag 29 september 2008 21:19 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb paar dagen terug nog Alfred Jodocus Kwak als sleutelwoord gehad met Winnie Mandela als één van de hintsquote:Op maandag 29 september 2008 21:19 schreef kwiwi het volgende:
+1quote:
iets anders dan varkenquote:
drum dusquote:Op dinsdag 30 september 2008 01:06 schreef Rijpie het volgende:
[..]
lul op een varken drumstel
(ik was in de war met "tang op een varken")
quote:
* Maringo wacht rustig meequote:Op dinsdag 30 september 2008 12:54 schreef kwiwi het volgende:
* kwiwi wacht rustig op een nieuw spel...
quote:
haha die zat er klaar voor zeg, wat een snelheid.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:01 schreef swarmahoer het volgende:
1 clown 3 bank 4 vos 5 tom en jerry
"te moeilijk" denk ik niet hoor, eerder lastig...quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:15 schreef swarmahoer het volgende:
dan pas ik voor het sleutelwoord denk ik, mij te moeiljk
haha, leuk gevonden, maar helaas.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:15 schreef tomtomaat het volgende:
Peter R. de Vries
Clown![]()
Vos![]()
Emmy Award![]()
Tom en Jerry![]()
Bank
je komt aardig in de buurt, maar dat is het niet.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:32 schreef swarmahoer het volgende:
fox broadcasting companie als sw?
quote:
doe maar jaquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:01 schreef Rijpie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
die laatste hint deed het hem zeker? ik wilde er nog bijzetten denk aan gister, maar dat lag ietsjes voor de hand.
uitleg nodig?
nee, maar je denkt wel in de goede richtingquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:33 schreef swarmahoer het volgende:
ik kom er weer niet uit... kabinet den uyl?
haha net te laat met de quote van jouw berichtquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:57 schreef swarmahoer het volgende:
hij is niet geraden, wel gebruikt
ik weet het al een tijdje maar zit voetbal te kijken dus ik heb geen tijd om een nieuwe te maken.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:34 schreef Rijpie het volgende:
heb geen zin om het te zeggenga zo voetbal kijken namelijk
gelukkig (quote:
nee helaasquote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:08 schreef ItaloDancer het volgende:
Shanghai?
(weet niet wat het met wijn, postzegel of die vent te maken heeft maar dat maakt niet uit)
Hey baby, Hey Jude, Hey ...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:10 schreef Rijpie het volgende:
[..]
nee helaas
nr 2 gaat meer over de uitspraak die je zou kunnen doen (niet om die vent, zou niet weten wie het is)
that's the onequote:
quote:
1. PhysicsRules 104quote:1. draak - "Estádio do Dragão" stadion van de draak, thuisstadion van FC Porto (gisteravond verloren van Arsenal met 4-0)
2. Hey kale - cale is de oude naam van de stad, later ook nog portucale, waar portugal van af is geleid.
3. (rode) wijn - porto is bekend van de portwijn
4. haven - porto is een havenstad, "porto" betekent ook haven in het portugees
5. postzegel - hiermee geef je aan dat je porto hebt betaald over de brief (geen postzegel naar postadres is meestal strafporto)
quote:
Jeej! Nou om 12.20 staat er een nieuwe mensenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:55 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
![]()
liefde is goed.
Rood: de kleur van de liefde
Blind: Liefde maakt blind
Maag: liefde gaat vaak door de aag
Hart: spreekt voor zichzelf
Pijl en boog: Cupido de verspreider van liefde
quote:
bijna, speelkaart is niet het woord dat ik wil hebben, maar erg close....quote:
Forum Opties | |
---|---|