Misschien kunnen ze 49% aandelen kopen om ook bij Ziggo iets te vertellen te hebben.quote:
Ik denk niet dat de SP daar mee akkoord kan gaan.quote:Op maandag 29 september 2008 14:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze 49% aandelen kopen om ook bij Ziggo iets te vertellen te hebben.
Nu XS4ALLquote:
Dat je lul je.quote:Op maandag 29 september 2008 16:27 schreef GilaMonyet het volgende:
Aanstellerts...
Mensen die eerst Casema hadden en nu dan Ziggo (is precies zelfde alleen andere nummer)
En dan gaan bitchen dat het prut is haha.. Heb zelf Ziggo en als ik storing heb dan bel ik en krijg ik keurig iemand aan de lijn.
Ja maar jij hebt poep adslquote:Op maandag 29 september 2008 14:34 schreef Reraise het volgende:
Wat een ellende bij ZIGGO
Als je bel moet je 2 x je postcode invullen (keuzemenu van 5 minuten) en als je dan iemand aan de lijn krijgt wat vraag die dan IDD JE POSTCODE.
Telefonie was dikke ellende was nooit bereikbaar of me telefoon ging over en je hoorde niemand.
En ze zijn focking duuur.
Zit nu bij XS4ALL heb een snellere internetverbinding en betaal de helft en krijg er nog een gratis Asus Laptopje bij.( en binnen 30 sec iemand aan de lijn en geen betaal nr)
ook TV van ZIGGO slecht beeld en te duur. zit nu Digitenne
Betaalde bij ZIGGO voor me TV INTERNET en TELEFOON zo`n 80 euro (das 200 piek)
Nu betaal ik totaal 40 euro per maand.
En heb beter beeld snellere internet en telefonie die werkt.
telefoon via de tvkabelquote:Op maandag 29 september 2008 21:26 schreef Tiger333 het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt poep adsl
tv via de telefoonkabel
Ik heb ook Ziggo, en ik heb altijd maar dan ook altijd heb ik de maximale snelheid (1,45mb/s) voor mijn abbonement, de televisie doet het perfect en de telefonie ook.
Waarom zou ik liegen.. heb geen aandelen in Ziggo ofzo hoor.quote:Op maandag 29 september 2008 17:34 schreef Reraise het volgende:
[..]
Dat je lul je.
Eerst 2 x je postcode invoeren dan min 15 wachten en dan krijg je iemand die eerst je postcode vraagt.
Mooi stukje, 1 vraag: denk je dat de persoon die jou aan de lijn krijgt kan raden op welke postcode en huisnummer je woont ?quote:Op maandag 29 september 2008 14:34 schreef Reraise het volgende:
Wat een ellende bij ZIGGO
Als je bel moet je 2 x je postcode invullen (keuzemenu van 5 minuten) en als je dan iemand aan de lijn krijgt wat vraag die dan IDD JE POSTCODE.
Telefonie was dikke ellende was nooit bereikbaar of me telefoon ging over en je hoorde niemand.
En ze zijn focking duuur.
Zit nu bij XS4ALL heb een snellere internetverbinding en betaal de helft en krijg er nog een gratis Asus Laptopje bij.( en binnen 30 sec iemand aan de lijn en geen betaal nr)
Betaalde bij ZIGGO voor me TV INTERNET en TELEFOON zo`n 80 euro (das 200 piek)
Nu betaal ik totaal 40 euro per maand.
En heb beter beeld snellere internet en telefonie die werkt.
en de letters?quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mooi stukje, 1 vraag: denk je dat de persoon die jou aan de lijn krijgt kan raden op welke postcode en huisnummer je woont ?
Teringsommige menschen
denk eens na
Een postcode bestaat uit 4 cijfers en 2 letters.. Dus die heeft hij al genoemtquote:
de reply was niet op jou, Maikuuul weet wat ik bedoelquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:29 schreef deepart het volgende:
[..]
Een postcode bestaat uit 4 cijfers en 2 letters.. Dus die heeft hij al genoemt
quote:
Dat snappen die mensen niet..quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]heerlijk.
Voor de duidelijkheid:
Tijdens het bellen van het nummer wordt om de postcode gevraagd, dit is om te kijken of er een wijkstoring is.
Daarna wanneer je iemand aan de lijn krijgt vraagt deze ook je postcode + huis nummer, dit is om te checken wat je naam is, waar je woont etc.
Das toch niet zo heul moeilijk ? Die in het keuzemenu is gewoon fijn, stel er is een storing in jouw wijk dan weet je dat al bij voorbaat en hoef je dus niet perse te wachten totdat je iemand aan de lijn krijgt.
Halve tammequote:Op dinsdag 30 september 2008 19:24 schreef Adothehague het volgende:
Ik weet niet wat jouw probleem is, maar ik kom altijd door dat bandje heen bij de helpdesk.
Dus ik denk eerder dat het probleem in je hersenkwab zit.
quote:Op maandag 29 september 2008 14:34 schreef Reraise het volgende:
Jesus christusquote:Op maandag 29 september 2008 14:44 schreef GI het volgende:
Wat is je achtergrond ? Of is je nederlands om andere redenen wat beperkt ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |