welke extra kostenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:08 schreef Solstice het volgende:
[..]
Uefa brengt extra kosten met zich mee, die moeten er ook uit.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:17 schreef RobbieT het volgende:
En ze zijn binnen!
Zojuist gehaald
[ afbeelding ]
Kun je in ieder geval wel zwaaien...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:27 schreef Damzkieee het volgende:
De kaarten voor Twente-Heracles zijn binnen
Busje 23 represent
Moet ik verdomme eerst naar Almelo, kom ik met de bus langs mn huis, en op de terugweg hetzelfde
Als wij uit moeten naar Heracles is het ook zo kromquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:27 schreef Damzkieee het volgende:
De kaarten voor Twente-Heracles zijn binnen
Busje 23 represent
Moet ik verdomme eerst naar Almelo, kom ik met de bus langs mn huis, en op de terugweg hetzelfde
Afgelopen zomer al, had niet veel gescheeld (VAE), en Torino schijnt hem op het oog te hebben. Hij is echt nog te belangrijk voor het team, maar je kunt nog wel een paar miljoen vangen voor iemand van bijna 34 dan is het toch wel een moeilijke keus. Gelukkig hoef ik niet te kiezenquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:32 schreef methodmich het volgende:
Waarom houdt Twente eigenlijk rekening met een vertrek van N'Kufo in de winterstop, zoals VI deze week meldde? Zijn er concrete aanbiedingen of hopen ze nog geld te verdienen aan hem? Of wil hij zelf vertrekken?
Precies en onder het moto van beter goed gejat dan slecht verzonnen deze reactie op twente.net kan ik me helemaal in vinden.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Afgelopen zomer al, had niet veel gescheeld (VAE), en Torino schijnt hem op het oog te hebben. Hij is echt nog te belangrijk voor het team, maar je kunt nog wel een paar miljoen vangen voor iemand van bijna 34 dan is het toch wel een moeilijke keus. Gelukkig hoef ik niet te kiezen
Kufo is heldquote:Ik snap niet dat mensen hier niet inzien dat je als Twente zijnde maar zelden zon topspits zult hebben! Als je een keer mazzel hebt en een veelscorende spits scout, blijft deze toch maar hooguit 2 jaar.
Kufo is naar mijn mening gewoon nog de beste spits van de Eredivisie. Want wie is er nu beter? Dembelé beschouw ik niet als spits en stuntelaar verdedigd niet mee zoals Kufo (zie corners etc.), bovendien zou stuntelaar bij Twente niet meer scoren als Kufo.
Nee, Kufo blijft gewoon en wordt eeuwig topscorer. Wat mij betreft komt het gezicht van Kufo straks tegenover Epi op de tweede ring.
Ghehe inderdaadquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Als wij uit moeten naar Heracles is het ook zo krom![]()
Van Vriezenveen met de trein naar Almelo gezellig, dan van Almelo naar Enschede en dan met bussen weer naar Almelo
wat een dwaasquote:Perez: "Twente leert meer van mij dan andersom"
14 oktober 2008
Kenneth Perez is er van overtuigd dat hij een belangrijke rol kan spelen in de ontwikkeling van FC Twente. Dat laat de 34-jarige middenvelder, die eerder uitkwam voor AZ, Ajax en PSV, weten in een interview op de Deense website spn.dk.
"Inmiddels ben ik al wat ouder, ik heb al veel meegemaakt. Ik denk dat ik, qua ontwikkeling, meer voor FC Twente kan betekenen dan de club voor mij", zegt de Deense international. "FC Twente heeft ambiteuze plannen, ze willen echt meedoen in de top van de Eredivisie. Ik heb daar een rol in en wil die bijdrage graag leveren."
Sinds zijn komst naar Enschede wist Perez nog niet bepaald te overtuigen. "Ik moet mijn ritme nog vinden, maar dat is normaal. Het duurt altijd even voor je ingespeeld raakt bij een nieuwe club. Maar ik heb het goed naar mijn zin. Er heerst rust bij FC Twente en werken met trainer Steve McClaren is inspirerend", besluit hij.
quote:Perez wil Twente naar de top helpen
14 Oktober 2008 12:03: Utop
"Bij Ajax is de druk hoog, bij Twente heerst meer rust. Het doet me meer denken aan PSV. (...) Ik moet mijn ritme nog vinden. Het duurt altijd even voor je elkaar goed kan vinden. Werken met trainer Steve McClaren is inspirerend."
"Ik ben een oudere speler die al het een en ander heeft meegemaakt. (...) Ik denk dat ik meer kan betekenen voor de groei van de club dan voor mijn eigen ontwikkeling. Ze hebben ambiteuze plannen om echt mee te doen. Ik heb daar een rol in en wil die bijdrage graag leveren."
Kenneth Perez op de Deense website spn.dk, Perez vil hjćlpe Twente til tops. Waar de VI dan weer heel flauw de kop Perez: Twente leert meer van mij dan andersom van maakt.
Beetje populistisch titeltje, eh?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
wat een dwaas. laat hem eerst maar eens goed spelen.
303 in het midden zo ongeveerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:13 schreef Lamzak_ het volgende:
Drizzt_DoUrden en DOS, waar zitten jullie in het stadion?
Kom je wel uit Twente?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
NergensIk kan FC Twente helaas alleen via teletekst en streams volgen van waar ik woon (Zeeuws-Vlaanderen).
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |