Die wist ik zelfsquote:Op maandag 29 september 2008 16:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat wel, linker shift ingedrukt houden, rechtermuisknop en "openen als..." komt naar voren....
Ik krijg er voor betaald, dus vind het wel bestquote:
quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 16:09 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga toch maar naar huis..voel me beroerd..laters allemaal
fijne avond Debbiequote:Op maandag 29 september 2008 16:09 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga toch maar naar huis..voel me beroerd..laters allemaal
dank uquote:Op maandag 29 september 2008 16:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat wel, linker shift ingedrukt houden, rechtermuisknop en "openen als..." komt naar voren....
Ok, had toch eigenlijk wel een beetje verwacht dat je dat wistquote:
doorbellen schatquote:
Vandaag wel jaquote:Op maandag 29 september 2008 16:15 schreef PteV het volgende:
[..]
Dan heb je dus wel een reet te doen
daar heb ik mee samengewerktquote:Op maandag 29 september 2008 16:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
omg nu heb je verteld waar ik woonals je daar de brug onderdoorgaat met de auto het kanaal op en dan ga je de eerste rechts en dan het kruispunt links en in die straat woon ik.
Dan denk ik wel dat ik weet wie dat is. Hoezo eigenlijk? Waar ken jij hem van?
Geen flauw idee.. google ?quote:Op maandag 29 september 2008 16:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok, had toch eigenlijk wel een beetje verwacht dat je dat wist
Nou we hier toch zo bezig zijn... printers toevoegen/verwijderen kan je dus niet openen als admin...
Of weet iemand daar weer een manier voor?
(linker shift+ rechtermuisknop werkt dus niet bij printers verwijderen/toevoegen)
quote:Op maandag 29 september 2008 16:21 schreef Sgele het volgende:
En nog een meeting..en daarna naar huis.
Mensen...de groeten
Mazzels Sgelequote:Op maandag 29 september 2008 16:21 schreef Sgele het volgende:
Mensen...de groeten
Ej Branbantse PIMP, keep ik real, aight?!quote:Op maandag 29 september 2008 16:21 schreef Sgele het volgende:
Mensen...de groeten
Heb er wel eens vluchtig naar gezocht (dacht ik), maar toen niets gevonden.quote:
Tot morgen Sgelequote:Op maandag 29 september 2008 16:21 schreef Sgele het volgende:
Mensen...de groeten
cheers senzaiquote:Op maandag 29 september 2008 16:21 schreef Sgele het volgende:
Mensen...de groeten
Dat is waar.. maar zoals ik eerder al zei geen verstand van sorryquote:Op maandag 29 september 2008 16:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb er wel eens vluchtig naar gezocht (dacht ik), maar toen niets gevonden.
Vind het gewoon zonde als ik die user moet laten uitloggen, zodat ik met admin rechten moet inloggen om die kut printers aan te passen/weg te pleuren/enz.
aha, sorry daar zal ik overheen gelezen hebbenquote:Op maandag 29 september 2008 16:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dat is waar.. maar zoals ik eerder al zei geen verstand van sorry!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |