Thanks, ik ben vanochtend ook al om half 8 begonnen dus eigenlijk vind ik wel dat ik eerder weg mag, maar ik zit nog te wachten op een paar belangrijke mailtjes/belletjes, dus ik kan niet wegquote:Op maandag 29 september 2008 15:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ik blijf nog een half uurtje, ik wilde eigenlijk om 4 uur gaan, maar ik blijf toch nog maar ff.
Ik zeg bijna iedere dag dati k een half uur eerder wegga, maar doe het nooit
Welkom bij ons
Vage shit man!quote:
HSDPA voor 70 euro per maand?quote:Op maandag 29 september 2008 15:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je prikt dat usb modem in je laptop, en kiest voor de kpn software, vult pincode in (kan je ook vastzetten/laten onthouden) en ramt op "connect", en je kan internetten. (hebben al onze buitendienst mensen)
hahahaquote:Op maandag 29 september 2008 15:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die derde knop heb ik ook niet hoor
omg nu heb je verteld waar ik woonquote:Op maandag 29 september 2008 15:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als bij de mac richting kanaal gaat en dan ergens onder de brug
daar woonde ie in ieder geval (lieren is dat geloof ik)
en zn ouders hadden een winkel op de eglantier
kan niet.quote:Op maandag 29 september 2008 16:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vage shit man!
En als je "run as" administrator doet bij het openen van "software"?
Halloquote:Op maandag 29 september 2008 16:01 schreef PteV het volgende:
[..]
Thanks, ik ben vanochtend ook al om half 8 begonnen dus eigenlijk vind ik wel dat ik eerder weg mag, maar ik zit nog te wachten op een paar belangrijke mailtjes/belletjes, dus ik kan niet weg
Jep, zo kan ik alle users over de hele wereld overnemenquote:Op maandag 29 september 2008 16:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Best handig dus
[/quote[quote]Op maandag 29 september 2008 16:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Best handig dus
Jep, 3,5 mbit en onbeperkt downloaden/upload. (in NL)quote:Op maandag 29 september 2008 16:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
HSDPA voor 70 euro per maand?
Ik ben op m'n eigen bak ook adminquote:Op maandag 29 september 2008 16:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hahaha
ach jah, ik als admin moet ze toch hebben :x
kan nu ie7 niet verwijderen bij een gebruiker
Tonight Pinky.... we're going to take over the world!quote:Op maandag 29 september 2008 16:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, zo kan ik alle users over de hele wereld overnemen
(en de users dus hun mail ophalen/bekijken/netwerk op... ed...)
Tuurlijk kan dat wel, linker shift ingedrukt houden, rechtermuisknop en "openen als..." komt naar voren....quote:Op maandag 29 september 2008 16:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kan niet.
Dat is met vista
dit is winxp sp3
en het is ook niet 1 pc, nee, alle pc`s
Die wist ik zelfsquote:Op maandag 29 september 2008 16:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat wel, linker shift ingedrukt houden, rechtermuisknop en "openen als..." komt naar voren....
Ik krijg er voor betaald, dus vind het wel bestquote:
quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 16:09 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga toch maar naar huis..voel me beroerd..laters allemaal
fijne avond Debbiequote:Op maandag 29 september 2008 16:09 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga toch maar naar huis..voel me beroerd..laters allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |