Ik denk dat het zoiets wordtquote:Op maandag 29 september 2008 15:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
komt wel goed jongen... we zijn benieuwt hoe je date is gegaan..
vertel wat is je PvA?
Nee.. Olep is niet zoquote:Op maandag 29 september 2008 15:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik denk dat het zoiets wordt
Olep : " Hoi Neucke " ?
Meisje: ""
hehehe.whahahaquote:Op maandag 29 september 2008 15:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik denk dat het zoiets wordt
Olep : " Hoi Neucke " ?
Meisje: ""
ik had net naar je plan van aanpak gevraagd... gaarne delen dusquote:Op maandag 29 september 2008 15:38 schreef Olep het volgende:
Jullie horen de rest morgen welLet's change the subject now
Nee, domme buitendienst gebruikers die zelf ip adressen in laptops gaan invullen enzo...quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 15:40 schreef Crazy-M het volgende:
ow, is olep verliefd?
ik iets gemist?
quote:Op maandag 29 september 2008 15:38 schreef Olep het volgende:
Jullie horen de rest morgen welLet's change the subject now
Ja hoe is het eigenlijk met jou lady?quote:Op maandag 29 september 2008 15:40 schreef Crazy-M het volgende:
ow, is olep verliefd?
ik iets gemist?
wtf?quote:Op maandag 29 september 2008 15:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, domme buitendienst gebruikers die zelf ip adressen in laptops gaan invullen enzo...
en dan afvragen waarom ze bijna nergens meer kunnen inloggen, en het thuis wel werkt
Nee, ik hou het ook netjes bij zoenen ja!quote:Op maandag 29 september 2008 15:39 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee.. Olep is niet zo
Dat zou meet droxz ze manier zijn..
ehm al weer het hele weekend gezien in de stadquote:Op maandag 29 september 2008 15:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja hoe is het eigenlijk met jou lady?
Keepin' it real.quote:Op maandag 29 september 2008 15:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik had net naar je plan van aanpak gevraagd... gaarne delen dus
Maar er is meer dan je in eerste instantie zeiquote:Op maandag 29 september 2008 15:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm al weer het hele weekend gezien in de stad![]()
en vanavond spreken we misschien nog iets af. Even kijken hoe het met tijd uitkomt en zo.
Maar er is nog niks
ik woon in apeldoornquote:Op maandag 29 september 2008 14:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik woon bij Apeldoorn, maar ben een Hagenees dus daar zal het verschil wel liggen dan
Ja, en het begon dat ze draadloos niet meer bij de Mc. Donalds kon inloggen...quote:Op maandag 29 september 2008 15:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
wtf?![]()
![]()
Die pannekoeken hebben we hier dus ook... Heel frustrerend
hahahahahahahahquote:Op maandag 29 september 2008 15:41 schreef Crazy-M het volgende:
DR.Droxz!!!!!!!!
We zijn een knop kwijt in windows![]()
Je hebt normaal via software menu de knop: windows onderdelen toevoegen (standaard windows onderdelen) Alleen nu (na sp3) is er die knop niet meer
Liegenaarlingquote:Op maandag 29 september 2008 15:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, ik hou het ook netjes bij zoenen ja!
Zo erg ben iki nou ook weer niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |