Ik denk dat het zoiets wordtquote:Op maandag 29 september 2008 15:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
komt wel goed jongen... we zijn benieuwt hoe je date is gegaan..
vertel wat is je PvA?
Nee.. Olep is niet zoquote:Op maandag 29 september 2008 15:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik denk dat het zoiets wordt
Olep : " Hoi Neucke " ?
Meisje: ""
hehehe.whahahaquote:Op maandag 29 september 2008 15:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik denk dat het zoiets wordt
Olep : " Hoi Neucke " ?
Meisje: ""
ik had net naar je plan van aanpak gevraagd... gaarne delen dusquote:Op maandag 29 september 2008 15:38 schreef Olep het volgende:
Jullie horen de rest morgen welLet's change the subject now
Nee, domme buitendienst gebruikers die zelf ip adressen in laptops gaan invullen enzo...quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 15:40 schreef Crazy-M het volgende:
ow, is olep verliefd?
ik iets gemist?
quote:Op maandag 29 september 2008 15:38 schreef Olep het volgende:
Jullie horen de rest morgen welLet's change the subject now
Ja hoe is het eigenlijk met jou lady?quote:Op maandag 29 september 2008 15:40 schreef Crazy-M het volgende:
ow, is olep verliefd?
ik iets gemist?
wtf?quote:Op maandag 29 september 2008 15:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, domme buitendienst gebruikers die zelf ip adressen in laptops gaan invullen enzo...
en dan afvragen waarom ze bijna nergens meer kunnen inloggen, en het thuis wel werkt
Nee, ik hou het ook netjes bij zoenen ja!quote:Op maandag 29 september 2008 15:39 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee.. Olep is niet zo
Dat zou meet droxz ze manier zijn..
ehm al weer het hele weekend gezien in de stadquote:Op maandag 29 september 2008 15:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja hoe is het eigenlijk met jou lady?
Keepin' it real.quote:Op maandag 29 september 2008 15:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik had net naar je plan van aanpak gevraagd... gaarne delen dus
Maar er is meer dan je in eerste instantie zeiquote:Op maandag 29 september 2008 15:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm al weer het hele weekend gezien in de stad![]()
en vanavond spreken we misschien nog iets af. Even kijken hoe het met tijd uitkomt en zo.
Maar er is nog niks
ik woon in apeldoornquote:Op maandag 29 september 2008 14:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik woon bij Apeldoorn, maar ben een Hagenees dus daar zal het verschil wel liggen dan
Ja, en het begon dat ze draadloos niet meer bij de Mc. Donalds kon inloggen...quote:Op maandag 29 september 2008 15:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
wtf?![]()
![]()
Die pannekoeken hebben we hier dus ook... Heel frustrerend
hahahahahahahahquote:Op maandag 29 september 2008 15:41 schreef Crazy-M het volgende:
DR.Droxz!!!!!!!!
We zijn een knop kwijt in windows![]()
Je hebt normaal via software menu de knop: windows onderdelen toevoegen (standaard windows onderdelen) Alleen nu (na sp3) is er die knop niet meer
Liegenaarlingquote:Op maandag 29 september 2008 15:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, ik hou het ook netjes bij zoenen ja!
Zo erg ben iki nou ook weer niet hoor
Echt waar? ik in een klein plaatsje naast apeldoornquote:
jah lijkt het wel opquote:Op maandag 29 september 2008 15:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar er is meer dan je in eerste instantie zei
hoe werkt dat eigenlijk met die KPN kaartjes? Daar heb ik dan nog nooit mee gewerkt?quote:Op maandag 29 september 2008 15:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja, en het begon dat ze draadloos niet meer bij de Mc. Donalds kon inloggen...
user: "ja, hij gaf wel aan dat hij een verbinding had, maar ik kon niet internetten!"
ik: Maar je hebt een mooie KPN kaart waarmee je kan internetten, waarom gebruik je die niet dan?
user: Maar die doet het niet!!!!!! en die moet ik nog installeren... dat snap ik toch niet!
ik: Dat doen wij standaard al hoor... heb je de kaart daar liggen?
user:ja.. maar waar? (ik hoor haar zoeken....) aha, gevonden.... en nu?
ik: stop je dat ding in je laptop?!... (aaaaaarg!!.....)
user: en nu?
ik: Op je buroblad staat een icoontje van kpn, druk daar eens op dan? (....)
user: aha, ik moet een pincode invullen!!!!!!!!
ik: vul maar in hoor... hij bijt niet...
user: maar die heb ik niet!
ik: wel...
ik: even opgezocht en doorgegeven
user: aha, dat is handig, dat ga ik vaker gebruiken!!!!!!
ik: Daar is dat ding voor... en kost je afdeling 70 euro per maand
----------
Daarna dus laptop overgenomen en kwam er toen achter dat er hard een IP in stond
nu lig ik vannacht bij je in de bosjesquote:Op maandag 29 september 2008 15:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Echt waar? ik in een klein plaatsje naast apeldoornwe zijn ook nog gemeente apeldoorn. Ik woon vlakbij de Mac aan de kayersdijk
lag niet dikkopquote:
Doe nou niet net alsof je dat normaal nooit doetquote:Op maandag 29 september 2008 15:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nu lig ik vannacht bij je in de bosjes
hihi grappig!quote:Op maandag 29 september 2008 15:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Echt waar? ik in een klein plaatsje naast apeldoornwe zijn ook nog gemeente apeldoorn. Ik woon vlakbij de Mac aan de kayersdijk
Ik ken wel een niels die bij mij op school heeft gezeten.quote:Op maandag 29 september 2008 15:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi grappig!![]()
ken je ene niels
quote:Op maandag 29 september 2008 15:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Doe nou niet net alsof je dat normaal nooit doet
maar niet die daar ook ergens woontquote:Op maandag 29 september 2008 15:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ken wel een niels die bij mij op school heeft gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |