iedereen vertrekt uit den haag zegquote:Op maandag 29 september 2008 14:53 schreef tripack het volgende:
[..]
debby een hagenees?![]()
hoe lang woon je er niet meer dan?
Al te lang..zo lang dat ik mezelf eigenlijk geen hagenees meer mag noemen.quote:Op maandag 29 september 2008 14:53 schreef tripack het volgende:
[..]
debby een hagenees?![]()
hoe lang woon je er niet meer dan?
oooooohw... dacht dat je niet zo lang geleden verhuist wasquote:Op maandag 29 september 2008 14:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Al te lang..zo lang dat ik mezelf eigenlijk geen hagenees meer mag noemen.
Oh oh Den Haag...klote stad met al ...oh wacht maar evenquote:Op maandag 29 september 2008 14:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik woon bij Apeldoorn, maar ben een Hagenees dus daar zal het verschil wel liggen dan
O godquote:Op maandag 29 september 2008 14:50 schreef Olep het volgende:
[..]
In Overijssel.Ergens in Overijssel
Neen het is een fucking drama..me hele familie woont er (en dies groot) dus kom er nog vaakquote:Op maandag 29 september 2008 14:55 schreef tripack het volgende:
[..]
oooooohw... dacht dat je niet zo lang geleden verhuist was
@ WL jah tis niet meer wat het geweest is
gelderland ftwquote:
Succes Draakje!quote:Op maandag 29 september 2008 14:43 schreef draculettetje het volgende:
ah ronja wakker
ff die aandacht geven
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
jaquote:
ik moet gelijk denken aan die vuurwerk reklame van een aantal jaren geleden.quote:Op maandag 29 september 2008 14:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh oh Den Haag...klote stad met al ...oh wacht maar even
Da's geen reclame, dat nummer heeft echt in de Top 40 gestaanquote:Op maandag 29 september 2008 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik moet gelijk denken aan die vuurwerk reklame van een aantal jaren geleden.
"keyk nau , daar leg me klauw, is ie van mij , is ie van jaw ?"
hehehequote:Op maandag 29 september 2008 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik moet gelijk denken aan die vuurwerk reklame van een aantal jaren geleden.
"keyk nau , daar leg me klauw, is ie van mij , is ie van jaw ?"
ja , alles komt wel in de top40. al die idioten die die muziek kopen ookquote:Op maandag 29 september 2008 15:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's geen reclame, dat nummer heeft echt in de Top 40 gestaan
Dat stukje van uhm die caberatier met fluitekruit en amsterdam=kankahlijersquote:Op maandag 29 september 2008 15:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , alles komt wel in de top40. al die idioten die die muziek kopen ook
dat komt uit de cursus haagsquote:Op maandag 29 september 2008 15:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat stukje van uhm die caberatier met fluitekruit en amsterdam=kankahlijers
quote:Op maandag 29 september 2008 15:06 schreef Olep het volgende:
Ik zal hier nog eens wat persoonlijks posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |