Da's geen reclame, dat nummer heeft echt in de Top 40 gestaanquote:Op maandag 29 september 2008 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik moet gelijk denken aan die vuurwerk reklame van een aantal jaren geleden.
"keyk nau , daar leg me klauw, is ie van mij , is ie van jaw ?"
hehehequote:Op maandag 29 september 2008 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik moet gelijk denken aan die vuurwerk reklame van een aantal jaren geleden.
"keyk nau , daar leg me klauw, is ie van mij , is ie van jaw ?"
ja , alles komt wel in de top40. al die idioten die die muziek kopen ookquote:Op maandag 29 september 2008 15:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's geen reclame, dat nummer heeft echt in de Top 40 gestaan
Dat stukje van uhm die caberatier met fluitekruit en amsterdam=kankahlijersquote:Op maandag 29 september 2008 15:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , alles komt wel in de top40. al die idioten die die muziek kopen ook
dat komt uit de cursus haagsquote:Op maandag 29 september 2008 15:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat stukje van uhm die caberatier met fluitekruit en amsterdam=kankahlijers
quote:Op maandag 29 september 2008 15:06 schreef Olep het volgende:
Ik zal hier nog eens wat persoonlijks posten
Ja klopt wat je zegt, maar das wel samengesteld door die haagse caberatier..hoe heet ie nou ook alweer? Sjaak Bral toch?quote:Op maandag 29 september 2008 15:06 schreef tripack het volgende:
[..]
dat komt uit de cursus haagsdie moet ik nog ergens in de boekenkast hebben liggen( bedoel niet het groen-geile boekiej)
Dat nummer is van die moppentopper ofzo..quote:Op maandag 29 september 2008 15:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel wat anders duffo ik had het al niet meer over dat liedjequote:Op maandag 29 september 2008 15:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat nummer is van die moppentopper ofzo..Jeroen nog iets...hij heeft het ook heel ver geschopt enzo
hahaquote:Op maandag 29 september 2008 15:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Sorry...ik keek met rechtsquote:Op maandag 29 september 2008 15:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel wat anders duffo ik had het al niet meer over dat liedje
Ze zijn allemaal haters hier!quote:Op maandag 29 september 2008 15:11 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik weer
wat is het toch druk hier
quote:Op maandag 29 september 2008 15:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat nummer is van die moppentopper ofzo..Jeroen nog iets...hij heeft het ook heel ver geschopt enzo
quote:
Crazy!!quote:Op maandag 29 september 2008 15:11 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik weer
wat is het toch druk hier
Dat is 'm jaquote:Op maandag 29 september 2008 15:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
aargh die gast van callTV
O bah dan weet ik ook welke je bedoeldquote:
ik adem nogquote:
jah klopt met de striptekenaar van haagse harrie en nog iemandquote:Op maandag 29 september 2008 15:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja klopt wat je zegt, maar das wel samengesteld door die haagse caberatier..hoe heet ie nou ook alweer? Sjaak Bral toch?
Jaquote:Op maandag 29 september 2008 15:19 schreef tripack het volgende:
[..]
jah klopt met de striptekenaar van haagse harrie en nog iemand
Ik stelde maar 1 vraagquote:Op maandag 29 september 2008 15:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heus niet...jij stelt vreemde vragen
Sjaak bral haha hijs lachen..quote:Op maandag 29 september 2008 15:19 schreef tripack het volgende:
[..]
jah klopt met de striptekenaar van haagse harrie en nog iemand
Kutcollega?quote:Op maandag 29 september 2008 15:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
En nu ga ik GVD roken, sommige mensen moeten ze een TELRAAM GEVEN GVD!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |