Even kijken? Het is geen hond in het asiel hoorquote:Op maandag 29 september 2008 14:12 schreef Olep het volgende:
[..]
Even kijken of een bepaald meisje iets voor mij is
16.45 ongeveerquote:Op maandag 29 september 2008 14:11 schreef debbie_19 het volgende:
Sgele gaat meestal tegelijk met mij naar huis..sgele tot hoe laat?
quote:Op maandag 29 september 2008 14:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Even kijken? Het is geen hond in het asiel hoor
quote:
De tering m'n waterquote:Op maandag 29 september 2008 14:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
weet je wat je doet, je loop naar haar toe... trekt je overhemd uit en gooit die naar haar toe, kijk haar zwoel aan en zeg: strijken vrouw!
wanneer ze het braaf doet zou ik haar gelijk meenemen naar huis!
quote:Op maandag 29 september 2008 14:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
weet je wat je doet, je loop naar haar toe... trekt je overhemd uit en gooit die naar haar toe, kijk haar zwoel aan en zeg: strijken vrouw!
BARRA foei!quote:Op maandag 29 september 2008 14:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar ja moest het toch even kwijt!quote:Op maandag 29 september 2008 14:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat is er toch met die vrouwen die mijn naam met hoofdletters typen vandaag!grapje draakje je weet dat ik heel lief ben tegen mijn dinnetje
quote:
da mag al helemaal nietquote:Op maandag 29 september 2008 14:31 schreef lynda het volgende:
* lynda zwaait terug en gaat KO voor ze de computer kapot slaat
Gewoon proberen haar op haar bek te pakken.... 50% kans!quote:Op maandag 29 september 2008 14:12 schreef Olep het volgende:
[..]
Even kijken of een bepaald meisje iets voor mij is
Als je je laptop maar heel laatquote:Op maandag 29 september 2008 14:31 schreef lynda het volgende:
* lynda zwaait terug en gaat KO voor ze de computer kapot slaat
Tactischquote:Op maandag 29 september 2008 14:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gewoon proberen haar op haar bek te pakken.... 50% kans!
m'n koffiequote:Op maandag 29 september 2008 14:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het werkt, of het werkt niet... hoger dan 50% ga je niet snel komen toch?quote:
Truequote:Op maandag 29 september 2008 14:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het werkt, of het werkt niet... hoger dan 50% ga je niet snel komen toch?
Ja hoor...met chloroform berijk je een hoopquote:Op maandag 29 september 2008 14:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het werkt, of het werkt niet... hoger dan 50% ga je niet snel komen toch?
wrom zo drietig?quote:
Zo doen echte mannen dat he droxzz ;Pquote:Op maandag 29 september 2008 14:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |