Damn, de natuur had ons mannen iets meer inzicht in vrouwen moeten geven.quote:Op maandag 29 september 2008 13:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik kan daar wel op gaan reageren, maar je blijft een vent, je snapt het niet.![]()
Mannen wil ik ook weleens vermoorden terwijl ze de volgende dag best wel weer leuk zijn...dus
Homo's..die hebben dat welquote:Op maandag 29 september 2008 14:01 schreef Olep het volgende:
[..]
Damn, de natuur had ons mannen iets meer inzicht in vrouwen moeten geven.
OMG waarom denk je dat ik dat zeg dan?quote:Op maandag 29 september 2008 14:03 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Omdat zie zich vrouw voelen 9 van de 10 keer
we hoeven ook niet te trouwen om te neukenquote:Op maandag 29 september 2008 14:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ik weetsmaar nu is het te laat
![]()
TO L ATE
no more![]()
Omdat ze dat niet zijn...alleen als het hun uitkomt.quote:
Omdat je dat al wist ?quote:Op maandag 29 september 2008 14:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMG waarom denk je dat ik dat zeg dan?![]()
quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 14:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
we hoeven ook niet te trouwen om te neuken
owwww wel dusquote:
Nee dat hoef nietquote:
wat ga je doen dan?quote:Op maandag 29 september 2008 14:07 schreef Olep het volgende:
Goed, morgen horen jullie de uitkomst van vanavondEn nee, het is allemaal SFW.
Ik nog 3 uurquote:Op maandag 29 september 2008 14:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee dat hoef niet![]()
![]()
nog 1 uur en 50 min
![]()
Even kijken? Het is geen hond in het asiel hoorquote:Op maandag 29 september 2008 14:12 schreef Olep het volgende:
[..]
Even kijken of een bepaald meisje iets voor mij is
16.45 ongeveerquote:Op maandag 29 september 2008 14:11 schreef debbie_19 het volgende:
Sgele gaat meestal tegelijk met mij naar huis..sgele tot hoe laat?
quote:Op maandag 29 september 2008 14:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Even kijken? Het is geen hond in het asiel hoor
quote:
De tering m'n waterquote:Op maandag 29 september 2008 14:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
weet je wat je doet, je loop naar haar toe... trekt je overhemd uit en gooit die naar haar toe, kijk haar zwoel aan en zeg: strijken vrouw!
wanneer ze het braaf doet zou ik haar gelijk meenemen naar huis!
quote:Op maandag 29 september 2008 14:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
weet je wat je doet, je loop naar haar toe... trekt je overhemd uit en gooit die naar haar toe, kijk haar zwoel aan en zeg: strijken vrouw!
BARRA foei!quote:Op maandag 29 september 2008 14:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar ja moest het toch even kwijt!quote:Op maandag 29 september 2008 14:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat is er toch met die vrouwen die mijn naam met hoofdletters typen vandaag!grapje draakje je weet dat ik heel lief ben tegen mijn dinnetje
quote:
da mag al helemaal nietquote:Op maandag 29 september 2008 14:31 schreef lynda het volgende:
* lynda zwaait terug en gaat KO voor ze de computer kapot slaat
Gewoon proberen haar op haar bek te pakken.... 50% kans!quote:Op maandag 29 september 2008 14:12 schreef Olep het volgende:
[..]
Even kijken of een bepaald meisje iets voor mij is
Als je je laptop maar heel laatquote:Op maandag 29 september 2008 14:31 schreef lynda het volgende:
* lynda zwaait terug en gaat KO voor ze de computer kapot slaat
Tactischquote:Op maandag 29 september 2008 14:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gewoon proberen haar op haar bek te pakken.... 50% kans!
m'n koffiequote:Op maandag 29 september 2008 14:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gewoon proberen haar op haar bek te pakken.... 50% kans!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |