abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62018111
Dat hele ''out-of-my-league'' denken nekt je.

Jij bent de hoofdprijs man.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 30 september 2008 @ 10:14:39 #127
71115 Rnej
I walk the line
pi_62018121
leagues bestaan niet.... gewoon ervoor gaan...
  dinsdag 30 september 2008 @ 10:17:08 #128
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_62018172
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 10:11 schreef fathank het volgende:

[..]

Mannen moeten dan ook niet zo schijterig zijn om op hun bek te gaan. Lekker boeiend als je op je bek gaat. Volgende keer beter. Of schaatste jij de eerste keer dat je op schaatsen stond de 400 meter onder de 30 seconden?
Ach, to each his own. Niet iedereen heeft het vermeende zelfvertrouwen om recht door zee te zijn. Zoals TS zelf al aangeeft, hij heeft dat niet. Dan is misschien een tikkie omslachtig beter dan geforceerd iets doen waar je je geen houding bij weet te geven.

Bovendien is het ook nog eens erg afhankelijk van de ontvanger of direct zijn een positieve reactie krijgt.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_62018579
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 10:17 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Bovendien is het ook nog eens erg afhankelijk van de ontvanger of direct zijn een positieve reactie krijgt.
Inderdaad, niet iedereen reageert even normaal. Zelf heb ik nog nooit iemand op een vernederende manier afgewezen en ik vind het ook leuk als iemand me schijnbaar leuk genoeg vind om uit te vragen. Maar er lopen genoeg gefrustreerde types rond, die iemand keihard uitlachen als afwijzing
oeps, dit laatste is natuurlijk weer niet goed voor het zelfvertrouwen van Nicomart
pi_62018968
Dat hele "out-of-my-league" idee blijft toch een raar fenomeen. Ik heb me er ook vaak door laten afschrikken, en niks ondernomen. Hoorde ik later via via dat het betreffende meisje mij dus wel zag zitten, en zich ook liet afschrikken door het "out-of-my-league" principe

Sindsdien heb ik me gewoon voorgenomen om ook met de "out-of-my-league" types gewoon een praatje aan te knopen.
  dinsdag 30 september 2008 @ 10:58:59 #131
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_62019004
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 10:17 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Ach, to each his own. Niet iedereen heeft het vermeende zelfvertrouwen om recht door zee te zijn. Zoals TS zelf al aangeeft, hij heeft dat niet. Dan is misschien een tikkie omslachtig beter dan geforceerd iets doen waar je je geen houding bij weet te geven.

Lekker omslachtig erom heen draaien een paar weken lang, waardoor de tegenpartij haar eventuele interesse verliest. Nee dat schiet lekker op. Tuurlijk is het voor iedereen anders, maar die eindeloze draaikonterij wordt door niemand gewaardeerd.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_62019084
zelfvertrouwen heeft al een kleine boost gehad hoor En zo'n type is ze niet
  dinsdag 30 september 2008 @ 11:38:41 #133
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_62019785
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 10:58 schreef fathank het volgende:

[..]

Lekker omslachtig erom heen draaien een paar weken lang, waardoor de tegenpartij haar eventuele interesse verliest. Nee dat schiet lekker op. Tuurlijk is het voor iedereen anders, maar die eindeloze draaikonterij wordt door niemand gewaardeerd.
Misschien dat wij elkaar verkeerd begrijpen. Ik spoor niemand aan weken maar wat aan te kutten en halfslachtige hints te geven in de hoop dat de "zij" in kwestie een bord voor haar hoofd hangt met daarop de parmante woorden "vraag me mee uit". We weten allemaal dat dat niet gaat gebeuren.

Maar zoals anderen in dit topic ook al aangaven: de spanning langzaam aan opbouwen door steeds wat opzichtiger te flirten en directer te worden kan wonderen doen voor het inzicht. Bovendien komt een "date" voorstel voor de ontvangende partij ook wat minder als een donderslag bij heldere hemel. Kan ze je desgewenst beleefd afwimpelen om dat ze zich al voorbereid had (in plaats van een stamelend "eeuh, weet ik niet, ik denk het wel, even in mijn agenda kijken en dan hoor je het.."), of quasi-beledigd melden "ik dacht dat je het nooit zou vragen". Op dat laatste zetten we in natuurlijk.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_62020194
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 09:20 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Stiekem snap jij echt geen reet van mannen hè? Dit heeft niets met "cool doen" te maken, die jongen probeert erachter te komen of hij niet op zijn smoel gaat als hij haar mee op date vraagt. Het "toffe meid - drankje" verhaal is leuk als je op zoek bent naar een surrogaat zus en het leuk vind om naar emotioneel gemekker te luisteren zonder daar in natura iets voor terug te krijgen.
Wat ik vooral bedoelde is dat geforceerd situaties creeëren waarin je iets ingestudeerds zegt, niet werkt.
Je kan gewoon tegen een meid zeggen dat je haar leuk/tof/lekker/oid vind, dat hoeft helemaal niet om haar aandacht te trekken.

Voorbeeld: Mannen die iets roepen in de trant van: "Hey lekker wijf" krijgen een dodelijke blik. Mannen die op me afstappen met iets in de trant van:" Wow, wat ben jij een mooie meid.' Dat trekt aandacht.
Je moet als man gewoon oprecht zijn en duidelijk. Waarom veel te lang in katzwijm liggen voor een misschien wel een nooit beantwoordde liefde, terwijl het heel makkelijk is erachter te komen wat ze ongeveer van jou vindt?
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_62020222
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 10:11 schreef fathank het volgende:

[..]

Mannen moeten dan ook niet zo schijterig zijn om op hun bek te gaan. Lekker boeiend als je op je bek gaat. Volgende keer beter. Of schaatste jij de eerste keer dat je op schaatsen stond de 400 meter onder de 30 seconden?
Dat dus.
pi_62020854
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 09:20 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Stiekem snap jij echt geen reet van mannen hè? Dit heeft niets met "cool doen" te maken, die jongen probeert erachter te komen of hij niet op zijn smoel gaat als hij haar mee op date vraagt. Het "toffe meid - drankje" verhaal is leuk als je op zoek bent naar een surrogaat zus en het leuk vind om naar emotioneel gemekker te luisteren zonder daar in natura iets voor terug te krijgen.
Ja. Zolang hij zo'n mietje blijft en zijn mond niet open durft te trekken zal hij inderdaad niet hard op zijn bek gaan.
Hoe kom je erachter? Juist.

[ Bericht 0% gewijzigd door dawg op 30-09-2008 12:44:24 ]
pi_62021170
Nike - Just do it!
Verbaal terrorist
pi_62021970
Wanneer is jullie "date" nou. Oh jah, kleine tip, vrouwen zijn raar en misschien denk ze wel gewoon gezellig wat drinken met een vriend dus verwacht er nou niet te veel van.

Vrouwen denken nog steeds dat je met een niet homosexuele man "gewoon" vrienden kan zijn zonder een keer wat geprobeerd te hebben. Ik heb dat nog vrij weinig voorbij zien komen, tenzij je gewoon echt elkaars type niet bent. Er is heel vaak toch wel een soort sexuele spanning, totdat die uitgezocht is staat die spanning een normale vriendschap in de weg.

Als jongens een meisje leuk vinden willen ze vaak meer dan alleen vrienden zijn want die hebben ze al genoeg.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_62022058
die date moeten we nog plannen. Vanmiddag weer rooktijd

En die tip ken ik ja.. Maar al te goed
pi_62022269
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:25 schreef Deetch het volgende:
Wanneer is jullie "date" nou. Oh jah, kleine tip, vrouwen zijn raar en misschien denk ze wel gewoon gezellig wat drinken met een vriend dus verwacht er nou niet te veel van.

Vrouwen denken nog steeds dat je met een niet homosexuele man "gewoon" vrienden kan zijn zonder een keer wat geprobeerd te hebben. Ik heb dat nog vrij weinig voorbij zien komen, tenzij je gewoon echt elkaars type niet bent. Er is heel vaak toch wel een soort sexuele spanning, totdat die uitgezocht is staat die spanning een normale vriendschap in de weg.

Als jongens een meisje leuk vinden willen ze vaak meer dan alleen vrienden zijn want die hebben ze al genoeg.
* MarMar heeft wel gewone manvrienden.

Maar misschien vervangen we dan seks gewoon door muziek, kan ook he

moet er eerlijkheidshalve bij zeggen dat er ook best een paar vrienden zijn met wie ik wel es een one nighter heb gehad, spanning uit de weg, zo, nu kunnen we gewoon vriendjes zijn!

pi_62022381
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:25 schreef Deetch het volgende:
tenzij je gewoon echt elkaars type niet bent.
en dan is er geen reden om samen wat te gaan doen
pi_62022391
enige vrouwvrienden die ik heb zijn de vriendinnen van mijn vrienden. Ik kan me er ook weinig bij voorstellen tussen een 'normale' vriendschap met een vrouw
pi_62022408
Mannen en vrouwen kunnen best vrienden samen zijn. Ik ga zelf liever met mannen om dan vrouwen, omdat ze een stuk minder gecompliceerd zijn.

Hoewel dit topic daar een slecht voorbeeld van is.
pi_62022438
ja misschien is dit niet de plek voor deze discussie.. sorry
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:42:56 #145
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_62022446
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:41 schreef Kluts het volgende:
Mannen en vrouwen kunnen best vrienden samen zijn. Ik ga zelf liever met mannen om dan vrouwen, omdat ze een stuk minder gecompliceerd zijn.

Hoewel dit topic daar een slecht voorbeeld van is.
Ik kan ook niet begrijpen dat vriendschappen tussen man/vrouw niet kan of lijkt te kunnen.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_62022489
ik begrijp het ook niet, maar ik merk gewoon dat vrouwen opeens een stuk minder interessant zijn als ze niet potentiële paringspartners zijn
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:48:25 #147
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_62022593
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:44 schreef nicomart het volgende:
ik begrijp het ook niet, maar ik merk gewoon dat vrouwen opeens een stuk minder interessant zijn als ze niet potentiële paringspartners zijn
Natuurlijk kijk ik ook wel in elke kerel of ze potentiele sparringspartner kunnen zijn. Betekend niet dat ik ook gewoon een kerel mee de bios of de stad in kan vragen. (alleen schijnen ze het dan verkeerd te interpreteren )
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_62022611
inderdaad.. als je dat doet, dan hoort de man: "Neuken! Yes!!". Vraag me ook niet waarom
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:50:00 #149
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_62022626
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:49 schreef nicomart het volgende:
inderdaad.. als je dat doet, dan hoort de man: "Neuken! Gadver!!". Vraag me ook niet waarom
pi_62022630
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:44 schreef nicomart het volgende:
Dat is omdat vrouwen ingewikkeld doen omdat ze denken dat dat bij vrouwzijn hoort.
Daarbij zijn er maar weinig vrouwen echt grappig en leuk in de omgang, vind ik zelf. Het wordt binnen no-time onwijs gecompliceerd.

Daarom vind ik mannen een stuk leuker om mee om te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')