Ach, to each his own. Niet iedereen heeft het vermeende zelfvertrouwen om recht door zee te zijn. Zoals TS zelf al aangeeft, hij heeft dat niet. Dan is misschien een tikkie omslachtig beter dan geforceerd iets doen waar je je geen houding bij weet te geven.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Mannen moeten dan ook niet zo schijterig zijn om op hun bek te gaan. Lekker boeiend als je op je bek gaat. Volgende keer beter. Of schaatste jij de eerste keer dat je op schaatsen stond de 400 meter onder de 30 seconden?
Inderdaad, niet iedereen reageert even normaal. Zelf heb ik nog nooit iemand op een vernederende manier afgewezen en ik vind het ook leuk als iemand me schijnbaar leuk genoeg vind om uit te vragen. Maar er lopen genoeg gefrustreerde types rond, die iemand keihard uitlachen als afwijzingquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:17 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Bovendien is het ook nog eens erg afhankelijk van de ontvanger of direct zijn een positieve reactie krijgt.
Lekker omslachtig erom heen draaien een paar weken lang, waardoor de tegenpartij haar eventuele interesse verliest. Nee dat schiet lekker op. Tuurlijk is het voor iedereen anders, maar die eindeloze draaikonterij wordt door niemand gewaardeerd.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:17 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ach, to each his own. Niet iedereen heeft het vermeende zelfvertrouwen om recht door zee te zijn. Zoals TS zelf al aangeeft, hij heeft dat niet. Dan is misschien een tikkie omslachtig beter dan geforceerd iets doen waar je je geen houding bij weet te geven.
Bovendien is het ook nog eens erg afhankelijk van de ontvanger of direct zijn een positieve reactie krijgt.
Misschien dat wij elkaar verkeerd begrijpen. Ik spoor niemand aan weken maar wat aan te kutten en halfslachtige hints te geven in de hoop dat de "zij" in kwestie een bord voor haar hoofd hangt met daarop de parmante woorden "vraag me mee uit". We weten allemaal dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker omslachtig erom heen draaien een paar weken lang, waardoor de tegenpartij haar eventuele interesse verliest. Nee dat schiet lekker op. Tuurlijk is het voor iedereen anders, maar die eindeloze draaikonterij wordt door niemand gewaardeerd.
Wat ik vooral bedoelde is dat geforceerd situaties creeëren waarin je iets ingestudeerds zegt, niet werkt.quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:20 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Stiekem snap jij echt geen reet van mannen hè? Dit heeft niets met "cool doen" te maken, die jongen probeert erachter te komen of hij niet op zijn smoel gaat als hij haar mee op date vraagt. Het "toffe meid - drankje" verhaal is leuk als je op zoek bent naar een surrogaat zus en het leuk vind om naar emotioneel gemekker te luisteren zonder daar in natura iets voor terug te krijgen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Mannen moeten dan ook niet zo schijterig zijn om op hun bek te gaan. Lekker boeiend als je op je bek gaat. Volgende keer beter. Of schaatste jij de eerste keer dat je op schaatsen stond de 400 meter onder de 30 seconden?
Ja. Zolang hij zo'n mietje blijft en zijn mond niet open durft te trekken zal hij inderdaad niet hard op zijn bek gaan.quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:20 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Stiekem snap jij echt geen reet van mannen hè? Dit heeft niets met "cool doen" te maken, die jongen probeert erachter te komen of hij niet op zijn smoel gaat als hij haar mee op date vraagt. Het "toffe meid - drankje" verhaal is leuk als je op zoek bent naar een surrogaat zus en het leuk vind om naar emotioneel gemekker te luisteren zonder daar in natura iets voor terug te krijgen.
* MarMar heeft wel gewone manvrienden.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:25 schreef Deetch het volgende:
Wanneer is jullie "date" nou. Oh jah, kleine tip, vrouwen zijn raar en misschien denk ze wel gewoon gezellig wat drinken met een vriend dus verwacht er nou niet te veel van.
Vrouwen denken nog steeds dat je met een niet homosexuele man "gewoon" vrienden kan zijn zonder een keer wat geprobeerd te hebben. Ik heb dat nog vrij weinig voorbij zien komen, tenzij je gewoon echt elkaars type niet bent. Er is heel vaak toch wel een soort sexuele spanning, totdat die uitgezocht is staat die spanning een normale vriendschap in de weg.
Als jongens een meisje leuk vinden willen ze vaak meer dan alleen vrienden zijn want die hebben ze al genoeg.
en dan is er geen reden om samen wat te gaan doenquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:25 schreef Deetch het volgende:
tenzij je gewoon echt elkaars type niet bent.
Ik kan ook niet begrijpen dat vriendschappen tussen man/vrouw niet kan of lijkt te kunnen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:41 schreef Kluts het volgende:
Mannen en vrouwen kunnen best vrienden samen zijn. Ik ga zelf liever met mannen om dan vrouwen, omdat ze een stuk minder gecompliceerd zijn.
Hoewel dit topic daar een slecht voorbeeld van is.
Natuurlijk kijk ik ook wel in elke kerel of ze potentiele sparringspartner kunnen zijn. Betekend niet dat ik ook gewoon een kerel mee de bios of de stad in kan vragen. (alleen schijnen ze het dan verkeerd te interpreterenquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:44 schreef nicomart het volgende:
ik begrijp het ook niet, maar ik merk gewoon dat vrouwen opeens een stuk minder interessant zijn als ze niet potentiële paringspartners zijn
quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:49 schreef nicomart het volgende:
inderdaad.. als je dat doet, dan hoort de man: "Neuken! Gadver!!". Vraag me ook niet waarom
Dat is omdat vrouwen ingewikkeld doen omdat ze denken dat dat bij vrouwzijn hoort.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:44 schreef nicomart het volgende:
ik begrijp het ook niet, maar ik merk gewoon dat vrouwen opeens een stuk minder interessant zijn als ze niet potentiële paringspartners zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |