Houd het topic wel levend svp, hoeveel van deze topics ik heb dood zien gaan zonder uiteindelijk resultaatquote:Op maandag 29 september 2008 19:10 schreef nicomart het volgende:
mja.. dat is waarschijnlijk ook het hele probleem. Zelfonderschatting en denken dat iemand te leuk/knap voor je is. Maar goed, we gaan gewoon zien hoe het gaat lopen
Je hebt een 99% een date, baas. Anders zou ze je niet uitnodigen om wat te gaan drinken.quote:Op maandag 29 september 2008 19:10 schreef nicomart het volgende:
mja.. dat is waarschijnlijk ook het hele probleem. Zelfonderschatting en denken dat iemand te leuk/knap voor je is. Maar goed, we gaan gewoon zien hoe het gaat lopen
quote:Op maandag 29 september 2008 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt een 99% een date, baas. Anders zou ze je niet uitnodigen om wat te gaan drinken.
Neem nou geen knuffelbeertjes of rozen mee, dan kom je er wel
ow... Dan zal ik die maar terugbrengen.quote:Op maandag 29 september 2008 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt een 99% een date, baas. Anders zou ze je niet uitnodigen om wat te gaan drinken.
Neem nou geen knuffelbeertjes of rozen mee, dan kom je er wel
-O_quote:Op maandag 29 september 2008 12:30 schreef DroogDok het volgende:
Hoe groter de sukkel hoe leuker het wijf.
Vandaar dat die van mij zo'n heks is dus.....
had je maar duidelijk maar moeten zijn. Het kan ook van 2 kanten komen hoor..quote:Op maandag 29 september 2008 17:34 schreef Blue-ray het volgende:
Dit hele out of my league gebeuren, ligt vooral aan jezelf.
Een ex van mij dacht ook tijdenlang dat ik out of his league zou zijn, had hij gvd nu maar eerder stappen ondernomen toendertijd, want ik snapt er ook geen bal meer van. Ik wist dat hij me leuk vond -dat merk je meestal toch wel-, maar hij ondernam maar niets, ook niet op het moment dat ik meer toenadering zocht. Uiteindelijk heeft hij in een vlaag van verstandsverbijstering toch actie ondernomen
Btw, het was bij mij in mijn hoofd echt nog nooit opgekomen dat ik voor iemand out of his league zou kunnen zijn.
wel een mega-neuspulk waar ik heel erg trots op ben!quote:Op maandag 29 september 2008 20:12 schreef kortsluiting87 het volgende:
Heb je ook al haarpoppetjes gemaakt? Misschien kun je die aan haar laten zien.
In deel 6 van dit topic gaan ze trouwenquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hé voor de verandering (tot nu toe) een succesverhaal![]()
lezen: "ook niet op het moment dat ik meer toenadering zocht."quote:Op maandag 29 september 2008 20:22 schreef fathank het volgende:
[..]
had je maar duidelijk maar moeten zijn. Het kan ook van 2 kanten komen hoor..
quote:Op maandag 29 september 2008 23:21 schreef sinadO het volgende:
Uiteindelijk bleek dat ze werkelijk zo gek als een draaideur was maar dat is niet zo relevant voor dit verhaal.
dan kan ik wel vertellen dat ik vannacht in een verkeerde houding heb geslapen en daarom last heb van mijn linkerelleboogquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:35 schreef Xeanor het volgende:
Ik kom hier niet om succesverhalen te lezen. Tief een eind op.
Stiekem snap jij echt geen reet van mannen hè? Dit heeft niets met "cool doen" te maken, die jongen probeert erachter te komen of hij niet op zijn smoel gaat als hij haar mee op date vraagt. Het "toffe meid - drankje" verhaal is leuk als je op zoek bent naar een surrogaat zus en het leuk vind om naar emotioneel gemekker te luisteren zonder daar in natura iets voor terug te krijgen.quote:Op maandag 29 september 2008 12:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannen. Waarom moet het zo ingewikkeld?
Als een vent op mij afstapt met iets in de trant van: Hey, ik vind je een toffe meid, een keer wat drinken?
vind ik dat leuker dan een vent die eerst allerlei spelletjes speelt omdat ie natuurlijk wel cool moet zijn.
Mannen moeten dan ook niet zo schijterig zijn om op hun bek te gaan. Lekker boeiend als je op je bek gaat. Volgende keer beter. Of schaatste jij de eerste keer dat je op schaatsen stond de 400 meter onder de 30 seconden?quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:20 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Stiekem snap jij echt geen reet van mannen hè? Dit heeft niets met "cool doen" te maken, die jongen probeert erachter te komen of hij niet op zijn smoel gaat als hij haar mee op date vraagt. Het "toffe meid - drankje" verhaal is leuk als je op zoek bent naar een surrogaat zus en het leuk vind om naar emotioneel gemekker te luisteren zonder daar in natura iets voor terug te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |