quote:Op maandag 29 september 2008 10:12 schreef Kopbal het volgende:
'S avonds een vent, 's ochtends absent.
quote:Op maandag 29 september 2008 10:12 schreef Kopbal het volgende:
'S avonds een vent, 's ochtends absent.
Oké.quote:Op maandag 29 september 2008 10:16 schreef Skaff-a het volgende:
en hmm....ik vind toch echt dat als je met uitgaan stoer bent je dat ook 7 uur `s ochtends moet kunnen
Je weet vast nog niet wat echt uitgaan is.quote:Op maandag 29 september 2008 10:16 schreef Skaff-a het volgende:
en hmm....ik vind toch echt dat als je met uitgaan stoer bent je dat ook 7 uur `s ochtends moet kunnen
quote:Op maandag 29 september 2008 10:21 schreef BrtM het volgende:
's Avonds een man en 's ochtends kalm an
Sexperiencequote:Op maandag 29 september 2008 10:36 schreef MASD het volgende:
's avonds "een vent"
's morgens "Godverdomme, wat doet die zeug hier in bed!?"
Nee. Savonds en Smorgens!quote:
quote:Op maandag 29 september 2008 10:36 schreef MASD het volgende:
's avonds "een vent"
's morgens "Godverdomme, wat doet die zeug hier in bed!?"
ah thanks, dat eerste moet ik onthoudenquote:Op maandag 29 september 2008 10:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Savonds en Smorgens!
Is Zweeds voor stappen en school.
De plaatjes worden ook steeds matigerquote:
quote:Op maandag 29 september 2008 13:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Wisten jullie dat TS mijn beste vriend in RL is![]()
_!!
Beterschap.quote:Op maandag 29 september 2008 13:11 schreef NoelGallagher het volgende:
_!!
nee s`avonds ben ik toch wel redelijk naar de kankerquote:Op maandag 29 september 2008 13:54 schreef stbabylon het volgende:
Dat soort mensen loopt met de volgende stelling rond:
's Avonds geen verantwoordelijkheidsgevoel, 's ochtends geen verantwoordelijkheidsgevoel.
Dat is best sneu, maar die leren ooit wel beter (hopelijk).
Dat komt omdat ik me naadloos aanpas aan het niveau van het topicquote:Op maandag 29 september 2008 11:10 schreef fathank het volgende:
[..]
De plaatjes worden ook steeds matiger
quote:Op maandag 29 september 2008 14:28 schreef marvdeparv het volgende:
Savonds een vent Smorgens een vent
's !!!
bovendien is het een scheituitspraak, tuurlijk ben je een keertje brak als je es wat bier teveel op hebt op een doordeweekse dag, en een dagje school missen lijkt me dan een uiterst schone zaak
ja en TS als jouw systeem zo gewend is om alcohol te verwerken dat dat binnen een paar uurtjes al gebeurd is... ook niet echt gezond lijkt me
Hypocriete lulhannes, dat zeg je alleen maar omdat je vandaag vrij bent.quote:Op maandag 29 september 2008 14:00 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
nee s`avonds ben ik toch wel redelijk naar de kanker![]()
ik word alleen gek van die saaie zeikerds die maar blijven herhalen dat ze o zo moe zijn.....
dan denk ik ga lekker 10 uur naar bed of hou je grafsmoel
hou kankersmoel graflul en ga mee baapen vanavond lekker naar de klote om morgen weer vroeg op te staan aangezien ik mans genoeg ben vroeg op te staan en niet als een luie zak ineen te storten bij het gaan van de wekkerquote:Op maandag 29 september 2008 14:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hypocriete lulhannes, dat zeg je alleen maar omdat je vandaag vrij bent.
Maar vannacht een bink?quote:Op maandag 29 september 2008 16:32 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ik voelde me vanochtend ook niet echt flink.
quote:Op maandag 29 september 2008 16:22 schreef Kopbal het volgende:
's avonds een vent, op je 37e dement.
NO WAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIquote:Op maandag 29 september 2008 13:11 schreef NoelGallagher het volgende:
_!!
Met het aanwezig zijn toon je je goede wil.quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:34 schreef Dennis_enzo het volgende:
Als je in de ochtend half dood in de schoolbanken zit kan je net zo goed thuisblijven, dan onthoud je toch niks
Goede wil voor wie? Je zit daar toch alleen voor jezelf. Alsof zo'n docent het wat kan schelen of je wel of niet aanwezig bent. Of hebben we het over VMBO?quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Met het aanwezig zijn toon je je goede wil.
Als dat je geen reet interesseert kan je het altijd nog zien als een beetje ruggegraat bouwen voor als je echt moet gaan werkenquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:28 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Goede wil voor wie? Je zit daar toch alleen voor jezelf. Alsof zo'n docent het wat kan schelen of je wel of niet aanwezig bent. Of hebben we het over VMBO?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |