Maar vannacht een bink?quote:Op maandag 29 september 2008 16:32 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ik voelde me vanochtend ook niet echt flink.
quote:Op maandag 29 september 2008 16:22 schreef Kopbal het volgende:
's avonds een vent, op je 37e dement.
NO WAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIquote:Op maandag 29 september 2008 13:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Wisten jullie dat TS mijn beste vriend in RL is![]()
_!!
Met het aanwezig zijn toon je je goede wil.quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:34 schreef Dennis_enzo het volgende:
Als je in de ochtend half dood in de schoolbanken zit kan je net zo goed thuisblijven, dan onthoud je toch niks
Goede wil voor wie? Je zit daar toch alleen voor jezelf. Alsof zo'n docent het wat kan schelen of je wel of niet aanwezig bent. Of hebben we het over VMBO?quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Met het aanwezig zijn toon je je goede wil.
Als dat je geen reet interesseert kan je het altijd nog zien als een beetje ruggegraat bouwen voor als je echt moet gaan werkenquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:28 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Goede wil voor wie? Je zit daar toch alleen voor jezelf. Alsof zo'n docent het wat kan schelen of je wel of niet aanwezig bent. Of hebben we het over VMBO?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |