abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62004298
Ik denk dat het ook wel met het slechte weer van de afgelopen 'zomer' te maken heeft.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_62004418
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:32 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat het ook wel met het slechte weer van de afgelopen 'zomer' te maken heeft.
Wordt het bier daar duurder van dan?
  maandag 29 september 2008 @ 19:38:40 #53
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_62004526
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:32 schreef heiden6 het volgende:
Volgens mij was vorig jaar ook niet al te denderend... als ik het me goed herinner.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_62004573
quote:
Op maandag 29 september 2008 08:52 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Want dit omzetverlies is puur aan het rookverbod te wijten en speelt niet al veel langer gezien de prijzen in de horeca die al jaren rond de 2 euro voor een biertje vragen.
Die prijzen zijn echt niet opeens zoveel hoger geworden dat mensen wegblijven. Dit is echt alleen het rookverbod.
-
pi_62005000
Ik had verwacht dat Rokers meer zouden gaan zuipen als ze niet mogen mochten roken?
Of komen de verliezen door de non-verkoop van cigaretten, mogen ze eigenlijk nog cigaretten verkopen in cafes?
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_62005145
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:40 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Die prijzen zijn echt niet opeens zoveel hoger geworden dat mensen wegblijven. Dit is echt alleen het rookverbod.
nu ja 10% dit jaar alleen al tegen een normale inflatie van +- 2,5%
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_62005207
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

nu ja 10% dit jaar alleen al tegen een normale inflatie van +- 2,5%
Voor die 15 cent per biertje blijft niemand thuis.
-
pi_62005350
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:58 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Voor die 15 cent per biertje blijft niemand thuis.
20 cent, niet voor thuis misschien maar men zal minder drinken geld kun je maar 1x (of wanneer je een bank bent 47x ) uitgeven
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  maandag 29 september 2008 @ 20:05:38 #59
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_62005416
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:40 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dan is het simpel en zijn het de rokers die de horeca kapot mkaen. Bewijst eens te meer dat rokers mentale slappelingen zijn die liever hun sigaretje hebben dan in een cafe met vrienden zitten. En dan ook nog proberen anderen de schuld te geven als hun stamkroeg door hun eigen wegblijven failliet gaat.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_62005556
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:05 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Dan is het simpel en zijn het de rokers die de horeca kapot mkaen. Bewijst eens te meer dat rokers mentale slappelingen zijn die liever hun sigaretje hebben dan in een cafe met vrienden zitten. En dan ook nog proberen anderen de schuld te geven als hun stamkroeg door hun eigen wegblijven failliet gaat.
Inderdaad
pi_62005560
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

20 cent, niet voor thuis misschien maar men zal minder drinken geld kun je maar 1x (of wanneer je een bank bent 47x ) uitgeven
Op een avond zuipen is dat 2 euro extra. 1 biertje minder.
Ik denk niet dat dat zoveel invloed heeft .
-
pi_62005587
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:05 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Is dit redeneren voor zwakzinnigen ofzo?
Kan ook een principekwestie zijn.
-
pi_62005592
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:35 schreef Narcolepticus het volgende:

[..]

Wordt het bier daar duurder van dan?
Ja, dat bedoel ik inderdaad.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_62005799
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:11 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wat is er mis met die redenatie dan (probeer aub inhoudelijk te reageren)
Dus uit principe maken de rokers de horeca kapot??
  maandag 29 september 2008 @ 20:19:23 #65
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_62005884
quote:

[..]

Oh, ik vind het prima als rokers uit principe wegblijven. Maar wees dan wel een vent en verschuil je niet achter het rookverbod, maar geef gewoon toe dat de rokers de schuldigen zijn.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 29 september 2008 @ 20:19:57 #66
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62005914
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:19 schreef Yildiz het volgende:
Er is helemaal geen omzetverlies. Niet-rokers stonden massaal te springen om rookvrije horeca. Nu dat eenmaal gerealiseerd is, zou je zeggen dat de omzet zeker met 25% gestegen moet zijn in verhouding met vorig jaar.

Dat de omzetcijfers gezakt zijn zou volgens de niet-rokende kroegverslaafde een leugen zijn. Tenminste, dat werd me vooraf aan het rookverbod wel verteld door fanatieke niet-rokers.
niemand die ooit gezegd heeft dat er een draaideur effect zou zijn; de verstokte rokers blijven thuis en de nie tokers komen direct binnenwandelen... zo werkt het niet.

In alle prognoses heeft men het bij mijn weten dat een jaar na invoering de bezoekersaantallen hetzelfde zo niet hoger zouden zijn, want dat was in andere landen ook zo.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_62006093
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:17 schreef Reraise het volgende:

[..]

Wat is er mis met die redenatie dan (probeer aub inhoudelijk te reageren)
Dus uit principe maken de rokers de horeca kapot??
Het is te achterlijk voor woorden om te stellen dat rokers verantwoordelijk zijn voor de horeca.
-
pi_62006109
quote:

[..]

Op een avond zuipen is dat 2 euro extra. 1 biertje minder.
Ik denk niet dat dat zoveel invloed heeft .
het gaat om het gevoel he je zag eerder ook al berichten dat klanten zich opgelicht voelen en zodoende veel minder fooi geven.
pi_62006142
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:19 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Oh, ik vind het prima als rokers uit principe wegblijven. Maar wees dan wel een vent en verschuil je niet achter het rookverbod, maar geef gewoon toe dat de rokers de schuldigen zijn.
Mens, hoever kan je van de realiteit staan?
Schuldigen? Wat, wil je rokers verplichten om uit te gaan? .
Er komt een rookverbod, fine, maar dat rokers dan thuisblijven is een logisch gevolg. Om dan te gaan stellen dat die desbetreffende rokers schuldig zijn is echt debiel.
-
pi_62006164
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

het gaat om het gevoel he je zag eerder ook al berichten dat klanten zich opgelicht voelen en zodoende veel minder fooi geven.
Dat zal wel. Maar dan nog staat dat los van de mindere omzet.
-
pi_62006298
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:27 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat zal wel. Maar dan nog staat dat los van de mindere omzet.
er zullen echt wel mensen weg blijven
pi_62006879
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:11 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Idd en dan verbaasd zijn dat de clandizie nog meer terug loopt
Horeca is denk' ook maar politiek in het klein. Mischien gebruiken ze het rookverbod als excuus om hun prijzen op te drijven. Net zoals de poltiek het met de zg.terrorisme toen deed en versneld allerlei anti-privacy maatregelen invoerden. Alsof ze dat toch al niet van plan waren. Dat ze nu minder verkopen kan ook ergens anders aan liggen of niet?

[ Bericht 1% gewijzigd door Man-E-Faces op 29-09-2008 21:17:42 ]
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
  maandag 29 september 2008 @ 21:30:58 #73
3185 Adelante
To let it go now
pi_62008152
Waarom niet de prijzen sterk verlagen, meer vollk in je zaak en misschien wat lagere marges, maar dat compenseert het volume dan wel. Maar hé, dat zal wel weer te makkelijk gedacht zijn
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 29 september 2008 @ 21:41:14 #74
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_62008506
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:26 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Mens, hoever kan je van de realiteit staan?
Schuldigen? Wat, wil je rokers verplichten om uit te gaan? .
Er komt een rookverbod, fine, maar dat rokers dan thuisblijven is een logisch gevolg. Om dan te gaan stellen dat die desbetreffende rokers schuldig zijn is echt debiel.
Nou ja, ik ben al die jaren uitgegaan ondanks het feit dat ik er last van had; brandende ogen, tijdelijke schorheid e.d. Best apart dat rokers, die in principe nog steeds kunnen roken als ze willen direct maar thuis blijven zitten.

Zegt wel iets over het karakter.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 29 september 2008 @ 21:41:54 #75
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_62008533
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:30 schreef Adelante het volgende:
Waarom niet de prijzen sterk verlagen, meer vollk in je zaak en misschien wat lagere marges, maar dat compenseert het volume dan wel. Maar hé, dat zal wel weer te makkelijk gedacht zijn
en eend rukke zaak trekt op zijn beurt meer volk net zoals een lege zaak last heeft van mensen die binnen komen en vrijwel direct weer vertrekken
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')