Problemen durvent te benoemen enzo.quote:Op maandag 29 september 2008 08:51 schreef fathank het volgende:
Ook het vermelden waard dat dit keer in Oostenrijk ook jongeren van 16 en 17 jaar voor het eerst konden stemmen. Dit is een Europese primeur. Maar ik denk dat er veel stemmen voor populistisch rechts uit die hoek komen..
Nog geen verstand hebben van zaken enzoquote:Op maandag 29 september 2008 09:13 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Problemen durvent te benoemen enzo.
Verstand van zaken krijgen door het probleem altijd maar te verergerenquote:Op maandag 29 september 2008 09:14 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nog geen verstand hebben van zaken enzo
Leg even uit want dat snap ik niet.quote:Op maandag 29 september 2008 09:20 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Verstand van zaken krijgen door het probleem altijd maar te verergeren_!
Links doet dat zeker niet, en Christendemocraten denken alleen aan eigen normen en waarden. Dus dan hou je inderdaad rechts over.quote:Op maandag 29 september 2008 09:22 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Leg even uit want dat snap ik niet.
Je denkt dat extreem rechts het probleem verhelpt?
En een goede middenweg als D66 is zeker niet aan de orde. Vooral in extremen blijven denken hoorquote:Op maandag 29 september 2008 09:26 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Links doet dat zeker niet, en Christendemocraten denken alleen aan eigen normen en waarden. Dus dan hou je inderdaad rechts over. [ afbeelding ]
Dat bedoelde Fawkes waarschijnlijk met er nog geen verstand van hebben.quote:Op maandag 29 september 2008 09:26 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Links doet dat zeker niet, en Christendemocraten denken alleen aan eigen normen en waarden. Dus dan hou je inderdaad rechts over. [ afbeelding ]
Pechtold zijn hele politieke loopbaan is het bekritiseren van wilders geworden volgens mij. Voor de rest zie ik em nooit ergens anders over praten.quote:Op maandag 29 september 2008 09:31 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
En een goede middenweg als D66 is zeker niet aan de orde. Vooral in extremen blijven denken hoorlinks/rechts, zwart/wit
quote:Op maandag 29 september 2008 09:35 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Pechtold zijn hele politieke loopbaan is het bekritiseren van wilders geworden volgens mij. Voor de rest zie ik em nooit ergens anders over praten.
Maar de gulden middenweg is in mijn geval dan maar Rita Verdonk.
quote:
Dat is benoemen, ja!quote:„(…) Dass es in dieser regen Zeit, wo es noch anständige Menschen gibt, die einen Charakter haben und die auch bei größtem Gegenwind zu ihrer Überzeugung stehen und ihrer Überzeugung bis heute treu geblieben sind. Und das ist eine Basis, meine lieben Freunde, die auch an uns Junge weitergegeben wird. Und ein Volk, das seine Vorfahren nicht in Ehren hält, ist sowieso zum Untergang verurteilt. Nachdem wir aber eine Zukunft haben wollen, werden wir jenen Menschen, den politisch Korrekten, beibringen, dass wir nicht umzubringen sind und dass sich Anständigkeit in unserer Welt allemal noch lohnt, auch wenn wir momentan nicht mehrheitsfähig sind, aber wir sind den anderen geistig überlegen. (…) Wir geben Geld für Terroristen, für gewalttätige Zeitungen, für arbeitsscheues Gesindel, und wir haben kein Geld für anständige Menschen.“
– Jörg Haider, 1995, in einer Ansprache gegenüber Veteranen der Waffen-SS.
Het midden kan voor iedereen verschillen hoor Als ik mee rrechtse standpunten heb en maar een paar linkse, verschuift je persoonlijke middenweg toch ook meteenquote:Op maandag 29 september 2008 09:38 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]Als je Verdonk de middenweg vindt, dan weet je dudielijk niet waar het midden ligt. Nog op Verdonk willen stemmen
Dit bedoel ik met geen verstand
Er waren weer eens relletjes in Capelle laatst. Driemaal raden welke burgemeester het allemaal goedpraatte en het 'oncapels' noemde en deed alsof d'r neus bloedde? Een PvdAburgemeester!quote:
Oh nee, laten we holocaustvergoeilijkers en SS-sympathysanten gaan endorsen, dat is een puik plan.quote:Op maandag 29 september 2008 09:42 schreef GasTurbine het volgende:
[..]Maar vooral door blijven gaan met het systematisch omlaaghalen en beweren 'dasse heul geen kennus van sakuh hebbuh!' van anders-denkenden. Dat lost de problemen op
Niet zo huilen he. Ik wil best de discussie inhoudelijk met je voeren maar reageer dan ook inhoudelijk. Met een stelling dat rechts je utopia gaat brengen, kan ik niets.quote:Op maandag 29 september 2008 09:42 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Het midden kan voor iedereen verschillen hoor Als ik mee rrechtse standpunten heb en maar een paar linkse, verschuift je persoonlijke middenweg toch ook meteen.
Deze communistische iedereen-denkt-hetzelfde-trekjes beginnen me zwaar te irriteren, als je het mij vraagt. Maar vooral door blijven gaan met het systematisch omlaaghalen en beweren 'dasse heul geen kennus van sakuh hebbuh!' van anders-denkenden. Dat lost de problemen op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |