abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62017272
quote:
Cornelisse wacht uitkomst onderzoek aanklager af

30/09/2008 09:14

De aanklager van de KNVB onderzoekt een actie van Tim Cornelisse tijdens het bekerduel met Ajax. De back van FC Utrecht zou zich schuldig hebben gemaakt aan een elleboogstoot.

Op basis van televisiebeelden wordt bekeken of het onderzoek naar de actie jegens Ajax-aanvaller Luis Suárez een vervolg gaat krijgen. Mogelijk krijgt Cornelisse een schikkingsvoorstel van de aanklager. Scheidsrechter Jan Wegereef was het incident in de tweede helft ontgaan.

FC Utrecht verloor woensdag de bekerwedstrijd tegen Ajax met 2-0. De KNVB-aanklager heeft nog een onderzoek lopen naar aanleiding van het duel in Amsterdam. Suárez zou een trappende beweging hebben gemaakt naar Loïc Loval.
-
  dinsdag 30 september 2008 @ 09:54:14 #252
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_62017702
Als Utrecht woensdag al verloren had, had die wedstrijd donderdag niet eens gespeeld hoeven worden....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_62017738
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 09:54 schreef BoNi het volgende:
Als Utrecht woensdag al verloren had, had die wedstrijd donderdag niet eens gespeeld hoeven worden....
Wat?! .
-
pi_62017809
quote:
FC Utrecht verloor woensdag de bekerwedstrijd tegen Ajax met 2-0.
  dinsdag 30 september 2008 @ 09:59:14 #255
53851 BoNi
pi_62017816
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 09:55 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wat?! .
quote:
FC Utrecht verloor woensdag de bekerwedstrijd tegen Ajax met 2-0.
Beetje kinderachtig natuurlijk, maar ik begrijp niet hoe je als serieus journalist de speeldag van dit soort wedstrijden verkeerd kunt vermelden in je nieuwsbericht.....
Schitterend!
pi_62018366
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 09:54 schreef BoNi het volgende:
pi_62019744
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 09:33 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Was een elleboog maar die aanklager kan zich beter gaan richten op overtredingen zoals tegen Feyenoord.. de tering als biseswar niet opspringt zaagt ie hem op knie hoogte af.
  dinsdag 30 september 2008 @ 11:47:28 #258
53851 BoNi
pi_62019958
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 11:36 schreef Chadi het volgende:

[..]

Was een elleboog maar die aanklager kan zich beter gaan richten op overtredingen zoals tegen Feyenoord.. de tering als biseswar niet opspringt zaagt ie hem op knie hoogte af.
Daarvoor heeft de KNVB een belachelijk regel bedacht, dus daar zullen ze zich dan ook niet op richten.
Schitterend!
  dinsdag 30 september 2008 @ 11:50:55 #259
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_62020025
Nog nieuws hier?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_62020122
quote:
Sarpong zet grote stappen vooruit

Amsterdam, 30 sep 2008
Jeffrey Sarpong verbreekt dit seizoen veel persoonlijke records. De teamspeler doet zichtbaar zijn voordeel met het vertrouwen van zijn coach.

22 december 2005, het Jan Louwers Stadion in Eindhoven
Ajax heeft het treffen in de achtste finales van het bekertoernooi met 1-6 gewonnen van FC Eindhoven. Met de zege zetten de Ajacieden van trainer Danny Blind een goede stap naar een bekertriomf, later in het nieuwe kalenderjaar. In de door vrieskoude weinig aanlokkelijke catacomben van het Eindhovense stadionnetje staat een kleine Ajacied alle verslaggevers stralend te woord. De 17-jarige Jeffrey Sarpong heeft een geslaagd debuut in Ajax 1 in de benen. Na de schouderklopjes van Blind incasseert de debutant ook de complimenten van sommige Ajax-watchers. Als invaller voor Angelos Charisteas was Sarpong het laatste kwartier van de partij. Tussen ervaren en geharde voetbalmannen als Hatem Trabelsi, Nourdin Boukhari, Juanfran en Tomás Galásek heeft Sarpong zich knap staande gehouden. De jeugdopleiding van Ajax heeft weer een nieuw talent afgeleverd.
,,Tijdens de warming up was ik wel wat zenuwachtig”, erkent Sarpong. De Ajacied oogt bescheiden, maar komt gaandeweg zijn terugblik meer en meer los. ,,Maar toen ik eenmaal in het veld stond, ben ik gewoon gaan voetballen. Dat leek me het best. Nu ben ik blij. Hartstikke blij zelfs.” Om een tikkeltje mysterieus af te sluiten met: ,,Het begint toch allemaal met een debuut.” Tiener Jeffrey Nana Darko Sarpong lijkt zowaar met de kennis en kunde te spreken van een ervaren voetbalman. De hardheid moet de technicus zichzelf nog meester maken.

14 september 2008, de Amsterdam ArenA
Bijna drie jaar na zijn debuut speelt Jeffrey Sarpong tegen Roda JC zijn negentiende officiële wedstrijd in het vlaggenschip van de Amsterdamse club. De wat ‘hangend’ spelende linksbuiten dartelt en dwarrelt – bij vlagen – door de Limburgse defensie. Negentig minuten lang krijgt Sarpong het vertrouwen van zijn coach. De aanvaller is gegroeid als voetballer en geniet zichtbaar van de ambiance in de uitverkochte ArenA. De Ajacieden op en rondom de grasmat verkeren in een prima stemming. Ajax besluit de toch al zonnige voetbalmiddag met de eerste overwinning van het nieuwe seizoen. Thomas Vermaelen loodst de thuisclub met een rake kopstoot voorbij de gasten uit Kerkrade (1-0). Sarpong viert het feestje na afloop mee met zijn medespelers en supporters. Lachend stapt de basisspeler van het gras.
Kort na de wedstrijd toont Sarpong zich tevreden met het resultaat. Al blijkt een kritische kanttekening snel geplaatst. Het kan altijd beter, doceert de immer kritische Ajacied. ,,Ik kijk toch met dubbele gevoelens terug”, is Sarpong openhartig in de catacomben van de Amsterdamse voetbaltempel. ,,Enerzijds ging het best lekker. Maar aan de andere kant was het soms ook onder de maat. Wat beter moet? Mijn balvastheid en rendement. Dat zijn punten die zeker moeten verbeteren.” De lach bij het afscheid verraden zelfvertrouwen richting toekomst.

19 september 2008, het Partizan Stadion in Belgrado
Ajax heeft zojuist een prima stap gezet richting de poulefase van het UEFA Cuptoernooi. Fudbolski Klub Borac Cacak is zojuist, ouderwets, in de voetbalpan gehakt. Vier keer lieten de Amsterdammers de meegereisde fans juichen. Basissspeler Sarpong werd – in zijn Europese debuut - een kwartier voor tijd afgelost door Siem de Jong. De wissel leek er vooral een met een tactische achtergrond. Net als vier dagen eerder voor eigen publiek, speelde Sarpong ook tegen de ploeg uit Cacak verdienstelijk. Ondanks de bijeen gespeelde voldoende baalt Sarpong. Een moment heeft zijn avond verpest. Vlak voor de rust leek de linkeraanvaller de bal simpel in te kunnen schieten. Sarpong had de heenwedstrijd al in een vroeg stadium kunnen beslissen. Vooral tot zijn eigen ongeloof werkte de aanvaller de bal náást het doel van Branko Grahovic. ,,Hij had er gewoon in gemoeten”, klinkt het mat bij het verlaten van de kleedkamer van het Partizan Stadion. Sarpong mokt nog wat na. ,,De keeper ging vroeg naar de grond. Misschien had ik rustiger moeten blijven. Volgende keer gaat die bal er gewoon in…”

De grimmig kijkende politiebeambten kunnen Sarpong helaas ook niet verder helpen. Omgeven door een heuse haag van politie-blauw baant de ontevreden Ajacied zich een weg richting de ronkende spelersbus. Met een tweede basisplek in een week, heeft Sarpong een nieuwe stap gezet. Een sterke stap vooruit. Nooit eerder beleefde hij zo’n zware voetbalweek.

Drie dagen voor de Klassieker tegen Feyenoord, lonkt mogelijk alweer een nieuwe basisplek. De derde op rij. Veel redenen om zijn basisploeg te veranderen lijkt de Ajax-coach niet te hebben. ,,Het is nu belangrijk goed naar mijn lichaam te luisteren”, beseft Sarpong, kort voor het betreden van de bus. Met een knikje, over de schouder richting speelveld: ,,Vooral na een wedstrijd op zo’n zwaar veld. Het is belangrijk straks rust te pakken. Hopelijk mag ik zondag opnieuw aan de bak. Drie wedstrijden in een week spelen, dat zou mooi zijn.” Glimlachend: ,,Heel mooi zelfs.” Met Sarpong in de bus blazen de Ajacieden de aftocht richting hotel. Sarpong maakt het zich gemakkelijk in zijn stoel. De I-pod brengt de broodnodige afleiding. De vermoeide benen worden gestrekt. Zondag brengt hopelijk nieuwe kansen.

20 september 2008, de Amsterdam ArenA
Een vliegreis van Belgrado naar Amsterdam en een uitlooptraining verder, schuift Sarpong aan in een van de vergaderzaaltjes Ajax in de ArenA. De blik is weer fris. Het hotelpak en het trainingspak zijn verruild voor vrijetijdskleding. In geval van Sarpong betreft het ook ditmaal een trainingspak. Het gitzwarte pak is afgezet met kleurige adidas-strepen. Vroeg op de vrijdagavond kijkt Sarpong alweer hongerig vooruit naar de komende strijd in Rotterdam.

Het vertrouwen van zijn trainer doet hem goed, benadrukt Sarpong. ,,Ik voel me goed en moet dit gevoel proberen vast te houden. Voor mij is dit seizoen alles toch nieuw. Nu moet ik er staan, dit seizoen wil ik me bewijzen. Met de selectie wil ik kampioen worden. Mijn persoonlijke doel is een basisplaats.”
Aantreden in een Klassieker heeft iets extra’s. Sarpong heeft toch al iets speciaals met de club waartegen hij ooit zijn competitiedebuut maakte. Begin 2006 was Sarpong in de Kuip invaller Wesley Sneijder. ,,Als jeugdspeler merk je al hoeveel rivaliteit er is tussen Ajax en Feyenoord. Die rivaliteit maakte de wedstrijden tussen beide clubs altijd wat hectischer dan andere duels. Er is altijd strijd. Dat was eigenlijk al zo toen ik bij de E’tjes mijn eerste Klassieker speelde. Ook toen al was je extra blij als je van Feyenoord had gewonnen. Als je verloor was je echt down. Onderling, tussen de spelers is trouwens veel minder sprake van rivaliteit. Vooral omdat je elkaar ook ontmoet bij het Nederlands elftal.”

Terugkijkend op weer een nieuwe wedstrijdervaring houdt Sarpong zichzelf opnieuw een kritische spiegel voor. Na Roda JC bracht ook FK Borac ‘verbeterpunten’. De Ajacied deelde zijn ervaringen al in een persoonlijk gesprek met zijn trainer. ,,Ik heb tot nu toe nog niet helemaal kunnen brengen wat ik brengen kan. Dat vind ik, en dat vindt de trainer ook.” Sarpong heeft zijn kunsten in Ajax 1 tot nu toe vooral mogen tonen als linksbuiten. Maar de rechtspoot is vooral opgeleid als aanvallende middenvelder. ,,Ik ben geen stijve linksbuiten”, vertelt Sarpong over de inhoudelijke kant van zijn aanvallende rol. ,,Ik mag in de bal komen en voetbal met mijn gezicht naar het vijandelijke doel. En eigenlijk heb ik in de jeugd overal wel gestaan op het middenveld. Ook als linksbuiten voel ik me best prettig.”

21 september 2008, de Kuip in Rotterdam
Jeffrey Sarpong heeft waar hij op hoopte. Tegen Feyenoord, in zijn tweede optreden in de Kuip, behoort de aanvaller opnieuw tot de startende elf. Sarpong betaalt het vertrouwen van zijn coach uit met de openingstreffer. Zeven minuten voor rust slaat Sarpong hard toe met zijn (iets) mindere linkerbeen. Henk Timmer heeft geen verweer op het prima geplaatste schot. Het is het eerste doelpunt van Sarpong als speler van Ajax 1. Sarpong blijft opnieuw recht overeind in de bij vlagen stekelige en altijd licht ontvlambare wedstrijd. De meest ervaren voetbalmannen om hem heen heten dit keer Oleguer, Maarten Stekelenburg en Klaas Jan Huntelaar. Ondanks dat de Amsterdammers tweemaal een voorsprong nemen, eindigt de Klassieker onbeslist. Ajax had meer verdiend.

,,Mijn doelpunt kwam op een goed moment”, kijkt Sarpong terug op de tumultueus verlopen Klassieker. ,,Na rust was het meer vechten dan voetbal. Er werd toen vooral strijd geleverd. Het was best zwaar. Ook omdat ik nog nooit zoveel wedstrijden achter elkaar heb gespeeld in Ajax 1. Dit is echt nieuw voor mij. Nieuw maar prettig. Drie keer achter elkaar in de basis; het gaat goed. Jammer dat het wel nog 2-2 is geworden. Onterecht eigenlijk." Sarpong is als voetballer onmiskenbaar gegroeid.
  dinsdag 30 september 2008 @ 12:06:01 #261
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_62020321
Wat mij altijd opvalt is dat als er over spelers zo'n prachtig artikel verschijnt ze vrijwel altijd in een dipje komen .

Zouden ze toch ff teveel omhoog geschreven worden ofzo?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_62020384
Sarpon wordt een hele degelijke en goede middenvelder. Heel veel rekenen hem af op zijn actie naar voren maar ik vind dat niet eerlijk als je net pas komt kijken. Je mag best kritisch zijn maar die jongen hoef je nog lang niet af te schrijven.

Hij is wat ongelukkig in zijn aanvallende opties maar als je ziet wat hij verdedigend overbrugt en opknapt mag je daar best een compliment voor geven. En al helemaal omdat het ons tijden ontbrak aan middenvelders die niet goed omschakelden.

Voor het eerst sinds jaren zie ik ook goede dingen bij Ajax gebeuren die hoopgevend zijn . De val naar beneden is gestopt we zijn nu de goede kant op aan het gaan. En ik ben inderdaad een van die mensen die het glas vaak half leeg ziet.. maar je kan niet ontkennen dat MVB het gewoon goed doet als je de resultaten buiten beschouwing laat.

Hij zet weer een organisatie neer.. pipoot niet elke week met een opstelling.
pi_62020396
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:06 schreef HeatWave het volgende:
Wat mij altijd opvalt is dat als er over spelers zo'n prachtig artikel verschijnt ze vrijwel altijd in een dipje komen .

Zit zeker een kern van waarheid in. Die uitspraak over de cover van de VI is treffend.
pi_62020465
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:06 schreef HeatWave het volgende:

Zo vaak he Maar ik denk dat die Sarpon zijn kwaliteiten wel kent . Ik vond hem verschrikkelijkin het begin Maar hij wordt gewoon met de dag beter. Ik denk dat hij over een half jaar niet weg te denken is als hij deze lijn doorzet.

Hij heeft natuurlijk behoorlijke concurrentie op de posities dus nu is het zijn kans om ervaring op te doen en ik vind het ook goed van MVB om hem gewoon het vertrouwen te geven die zo'n jonge jongen nodig heeft.
  dinsdag 30 september 2008 @ 12:20:57 #265
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62020580
Eh, hij heet SarponG hoor, Chadi.
Gourmetten of steengrillen?
pi_62020683
Is HollandSport ergens terug te zien? Uitzendinggemist is ook niet meer wat het geweest is, meer en meer programma's worden niet meer online gezet
  dinsdag 30 september 2008 @ 12:36:46 #268
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_62020917
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:25 schreef Dvm86 het volgende:
Is HollandSport ergens terug te zien? Uitzendinggemist is ook niet meer wat het geweest is, meer en meer programma's worden niet meer online gezet
Het hele interview duurde net 5 minuten ongeveer. Verder is het niet echt een diepte interview.

Snap trouwens heel die Vertonghen hype niet zo. Vorig jaar speelde hij echt heel goed als linkback terwijl hij middenvelder is wat best knap is en bij RKC was hij in een half jaar tijd ook zwaar belangrijk. Daarnaast heeft iedereen die de OS heeft gevolgd ook gezien dat Vertonghen ontzettend goed aan het spelen is. Neemt niet weg dat ik het leuk vind voor Vertonghen dat hij even in de schijnwerpers staat.
#FreeHat
pi_62021066
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:36 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Het hele interview duurde net 5 minuten ongeveer. Verder is het niet echt een diepte interview.

Snap trouwens heel die Vertonghen hype niet zo. Vorig jaar speelde hij echt heel goed als linkback terwijl hij middenvelder is wat best knap is en bij RKC was hij in een half jaar tijd ook zwaar belangrijk. Daarnaast heeft iedereen die de OS heeft gevolgd ook gezien dat Vertonghen ontzettend goed aan het spelen is. Neemt niet weg dat ik het leuk vind voor Vertonghen dat hij even in de schijnwerpers staat.
Pas als spelers scoren vallen ze de media op.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_62021080
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:36 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Inderdaad al vonden de meeste mensen in dit topic al vorig jaar dat hij erg goed bezig was geweest maar nu zien de andere mensen het ook
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_62021118
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:20 schreef Silenus het volgende:
Eh, hij heet SarponG hoor, Chadi.
Sorry
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:01:27 #272
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_62021448
Goeie gasten Jan en Thomas, sympathiek
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_62021597
quote:
Waar haal je dit nou vandaan? Als ik op uitzendinggemist.nl kijk zie ik alleen oude afleveringen. Kijk ik niet goed of?

Thanks trouwens!
pi_62021933
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:08 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Waar haal je dit nou vandaan? Als ik op uitzendinggemist.nl kijk zie ik alleen oude afleveringen. Kijk ik niet goed of?

Thanks trouwens!
Bij mij staat het gewoon op uitzendinggemist.nl
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:38:02 #275
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_62022305
Schikkingsvoorstel voor KJH . Wat een gelul.....
Get woke, go broke!
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:38:37 #276
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62022330
Walgelijk.
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:42:15 #277
53851 BoNi
pi_62022434
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:38 schreef HeatWave het volgende:
Ja, HeatWave, dit soort uitspraken kan niet hé! Voorwaardelijke ban van 24 uur!
Schitterend!
pi_62022510
Vertonghen kan ook hard fietsen
AFC AJAX
pi_62022527
Wat een achterbakse honden bij die klote kNSB .

[ Bericht 13% gewijzigd door Gordon_Shumway op 30-09-2008 15:05:02 (Edit) ]
pi_62022562
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:38 schreef HeatWave het volgende:
Op welke gronden is belangrijker. Ik hoop dat hij niet akkoord gaat met deze chantage!
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:47:43 #281
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_62022574
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:42 schreef BoNi het volgende:

[..]

Ja, HeatWave, dit soort uitspraken kan niet hé! Voorwaardelijke ban van 24 uur!
OH .
Get woke, go broke!
pi_62022632
Wat een zielige bureaucraten bij de knvb. Maar goed, ga maar akkoord anders wordt hij straks alsnog geschorst.
pi_62022687
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:50 schreef BB-boy het volgende:
Wat een zielige bureaucraten bij de knvb. Maar goed, ga maar akkoord anders wordt hij straks alsnog geschorst.
Absoluut niet akkoord gaan . Hier moet je niet aan toe geven.
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:53:03 #284
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_62022709
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:52 schreef Chadi het volgende:

[..]

Absoluut niet akkoord gaan . Hier moet je niet aan toe geven.
Ja, dan ben je hem 3 wedstrijden kwijt.... klotezooi weer dit...
Get woke, go broke!
pi_62022712
Ik zou dat schikkingsvoorstel lachend naar de prullebak verwijzen en het voor laten komen.
Elke rasmongool die met droge ogen durft te beweren dat KJH iets anders deed dan TERECHT kritiek leveren op een DRAMATISCH FLUITENDE Braamhaar heeft stront in zijn ogen
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:54:29 #286
82589 S-Two
barba macacu
pi_62022758
Triest. Maar goed, ga inderdaad maar akkoord.

edit: op zich moet je niet toegeven nee, maar dan heb je het risico dat hij straks wel geschorst wordt, en dat kunnen we ook niet hebben.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  dinsdag 30 september 2008 @ 13:54:58 #287
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62022779
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, dan ben je hem 3 wedstrijden kwijt.... klotezooi weer dit...
Haha, 3 wedstrijden..Dat zou wat zijn zeg, denk niet dat dat gebouw in Zeist dan nog overeind staat.
pi_62022825
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:54 schreef S-Two het volgende:
Triest. Maar goed, ga inderdaad maar akkoord.

edit: op zich moet je niet toegeven nee, maar dan heb je het risico dat hij straks wel geschorst wordt, en dat kunnen we ook niet hebben.
Desnoods naar de rechter toe .. de tering voor ze! Deze uitspraken deed hij in zijn prive tijd, buiten het veld en daar heeft de KNVB geen moer over te zeggen
  dinsdag 30 september 2008 @ 14:02:55 #289
82589 S-Two
barba macacu
pi_62022997
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:56 schreef Chadi het volgende:

[..]

Desnoods naar de rechter toe .. de tering voor ze! Deze uitspraken deed hij in zijn prive tijd, buiten het veld en daar heeft de KNVB geen moer over te zeggen
Bij nader inzien ben ik het daar eigenlijk wel mee eens ja. Het lijkt me dat Huntelaar mag zeggen wat hij wil, en hij heeft zich daarnaast nog best redelijk ingehouden. Wat hij zei was best netjes, en ook volkomen terecht.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_62023042
Principieel ben ik het met jullie eens, maar ik wil gewoon niet het risico lopen dat hij alsnog een schorsing oploopt.
  dinsdag 30 september 2008 @ 14:06:44 #291
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_62023104
KNVB-censuur Ik vind het uiteraard niet erg als Huntelaar geschorst zou worden maar dit slaat nergens op.

Huntelaar was dan wel als een baby aan het huilen, maar dat is geen reden om geschorst te worden.
pi_62023247
Dus als Huntelaar zich vanaf nu nog één keer negatief uitlaat over de scheids, dan wordt hij voor één duel geschorst? Nooit mee akkoord gaan natuurlijk. Wat een sukkels.
pi_62023384
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 13:53 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou dat schikkingsvoorstel lachend naar de prullebak verwijzen en het voor laten komen.
Elke rasmongool die met droge ogen durft te beweren dat KJH iets anders deed dan TERECHT kritiek leveren op een DRAMATISCH FLUITENDE Braamhaar heeft stront in zijn ogen
Agree. En hij deed het m.i. nog netjes ook...
Koning.
  dinsdag 30 september 2008 @ 14:18:25 #294
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  dinsdag 30 september 2008 @ 14:21:42 #295
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_62023522
Slaat nergens op inderdaad. Huilenberg, wat een klootviool
Sinds de affaire Majstorovic al trouwens
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_62023561
Akkoord gaan en volgende keer inhouden met kritiek.

Tuurlijk slaat het nergens op maar straks krijg je paar duels schorsing en dat is veel erger
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_62023562
Verdomme zeg
pi_62023611
Never nooit accepteren dit voorstel! Uit principe niet! Wat een onzin zeg, we wonen in Nederland en gelukkig mogen we hier zeggen wat we willen (behalve van de KNVB )
pi_62023688
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:23 schreef MaxC het volgende:

Tuurlijk slaat het nergens op maar straks krijg je paar duels schorsing en dat is veel erger
Echt niet akkoord gaan hier mee. Vooral niet gaan toegeven aan dit trieste gedoe. En als die schorsing hoger wordt (edit)

[ Bericht 4% gewijzigd door Gordon_Shumway op 30-09-2008 15:05:56 ]
pi_62023819
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:23 schreef MaxC het volgende:

In Nederland mag je alles zeggen wat je wilt, maar een topsporter mag niet iets uitkramen in het heetst van de strijd? Het gaat weer nergens over, kut KNVB
AFCA!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')