En hij was zeer gretig.quote:Op maandag 29 september 2008 10:36 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik vond Dario ook een stuk sterker dan Sarpong. Nog niet helemaal de vorm denk ik maar er gaat wel meer voetbal vanuit.
Shockingquote:Op maandag 29 september 2008 11:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En in onze eigen Arena na drie wedstrijden nog geen goal tegen.
Boohooquote:'Suárez naait mij een kaart aan'
Rogier Molhoek heeft na zijn eerste vier duels in het shirt van Vitesse meer gele kaarten dan punten verzameld. De middenvelder van de Arnhemmers moest zondag tegen Ajax (3-0 verlies) zijn derde opeenvolgende gele kaart incasseren, maar dat was volgens hem aan tegenstander Luis Suárez te danken. "Hij naait mij een kaart aan." "Eerst trapt hij mij vol op mijn been", zo vertelt Molhoek in de maandageditie van De Gelderlander. "Ik ben niet het type om te gaan liggen, maar ik ga verhaal halen. Ik zeg ben je gek of zo (maakt het gebaar van wijsvinger naar het voorhoofd, red.). Dan gaat hij wild doen en die scheids trapt er in. We krijgen allebei geel."
"Suárez mag van geluk spreken dat hij geen rood krijgt voor die overtreding", zo oordeelt Molhoek, die drie verloren punten en een derde gele kaart aan zijn conduitestaat toevoegt. "En weer zo'n onnodige. Tegen De Graafschap krijg ik er één voor zogenaamd vasthouden. Wat ik niet deed", aldus de 27-jarige middenvelder.
Vorige week raakte Suárez al in opspraak. De Uruguayaan zou tijdens het bekerduel met FC Utrecht (2-0 zege) hebben nagetrapt naar Loďc Loval. "Ik liep en kan hem per ongeluk geraakt hebben", reageerde Suárez afgelopen zaterdag in De Telegraaf. "Ik heb de schijn misschien tegen, omdat ik al een harde schop van Loval had gehad. Maar ik zou echt nooit wraak nemen."
Hij heeft wel gelijk, was echt een debiele actie van Suarez.......quote:
Het is echt net een mongooltje, die Hofs.quote:Op maandag 29 september 2008 11:20 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
Enoh de vliegende Kameroener
Elleboog keihard naar achter en hij had al een standbeeld mogen hebben.quote:Op maandag 29 september 2008 11:20 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
Enoh de vliegende Kameroener
Blijft ook mooi:quote:Op maandag 29 september 2008 11:42 schreef Suijk het volgende:
Oja, die goal van Vertonghen in die bekerwedstrijd. Die kop ook die hij daarna heeft
Dus toch!quote:Op maandag 29 september 2008 10:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Overigens, is het iemand al opgevallen dat Sno wéér niet mee liep om Zuid te bedanken? Pas halverwege Oost kwam hij terug om de ronde te lopen. Zou wel teruggestuurd zijn door Van Basten ofzo. Waardeloze gast die Sno.
Dat idee heb ik juist helemaal niet van het huidige psv. Ze ogen minder solide/degelijk dan de vorige jaren en de spitsen vallen ook gigantisch door de mand.quote:Op maandag 29 september 2008 10:32 schreef HeatWave het volgende:
Maar goed, het gaat om de punten. Idd heel jammer dat PSV het nog steeds kan, dramatisch spelen en toch 100% weten dat je wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |