De kans dat hij scoort is niet héél groot.quote:Op maandag 29 september 2008 00:10 schreef Pritt het volgende:
[..]
Zou jij Jeroen Verhoeven in zijn blote pens willen zien?
Duurt te lang, valt volgens mij onder tijdrekken.quote:Op maandag 29 september 2008 00:09 schreef Billy_Talent het volgende:
Bij NEC is het nou al de 2e keer dit seizoen dat het gebeurt. Een speler maakt een doelpunt en viert dat door zijn shirt uit te trekken. De consequentie is een gele kaart. Erg vervelend als je er al 1 gehad hebt natuurlijk. Mijn vraag is: waarom is dat zo? Wat is er zo 'strafbaar' aan je shirt uittrekken. Wie doe je er kwaad mee?![]()
Laat de discussie maar losbarsten
Zou jij het borsthaar van Theo Janssen in detail willen aanschouwen?quote:Op maandag 29 september 2008 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
De kans dat hij scoort is niet héél groot.
begonnen vanaf wk 2006 waarom? Omdat sommige voetballers politieke boodschappen onder hun shirt hadden staan en dat wou de fifa niet hebbenquote:Op maandag 29 september 2008 00:09 schreef Billy_Talent het volgende:
Bij NEC is het nou al de 2e keer dit seizoen dat het gebeurt. Een speler maakt een doelpunt en viert dat door zijn shirt uit te trekken. De consequentie is een gele kaart. Erg vervelend als je er al 1 gehad hebt natuurlijk. Mijn vraag is: waarom is dat zo? Wat is er zo 'strafbaar' aan je shirt uittrekken. Wie doe je er kwaad mee?![]()
Laat de discussie maar losbarsten
En als iemand een shirt eronder heeft met, bijvoorbeeld, een foto van z'n net overleden vriend/dochter/opa en de boodschap RIP. Op die manier wil de voetballer die persoon een eer bewijzen. Vind je dat daar een straf op zou moeten staan?quote:Op maandag 29 september 2008 00:14 schreef Adelante het volgende:
Ongepast en opruiend gedrag, terecht dat ze er een straf op zetten.
Daar mogen ze wat mij betreft ook een straf opzettenquote:Op maandag 29 september 2008 00:19 schreef Billy_Talent het volgende:
En na de wedstrijd trekt ook iedereen z'n shirt al uit op het veld. Dan zou je ook die politieke teksten kunnen zien. Maar dat is dan niet erg?
quote:Op maandag 29 september 2008 00:09 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het een kutregel.
Voetballers die te dom zijn om zich aan een regel te houden, moeten maar vooral politieke statements makenquote:Op maandag 29 september 2008 00:19 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
En als iemand een shirt eronder heeft met, bijvoorbeeld, een foto van z'n net overleden vriend/dochter/opa en de boodschap RIP. Op die manier wil de voetballer die persoon een eer bewijzen. Vind je dat daar een straf op zou moeten staan?
Waarschijnlijk vinden de vrouwen het wel leuk als voetballers naast hun benen ook hun torso laten zien
En na de wedstrijd trekt ook iedereen z'n shirt al uit op het veld. Dan zou je ook die politieke teksten kunnen zien. Maar dat is dan niet erg?
Dat ben ik met je eens. Als je weet dat het de regel is, ben je behoorlijk dom om je shirt uit te trekken. Het punt is alleen dat het de regel is. Waarom moest deze zo nodig ingevoerd worden?quote:Op maandag 29 september 2008 00:21 schreef thaduck het volgende:
Het is heel simpel, je krijgt geel als je je shirt uittrekt. Dat dien je te weten als speler (net als dat je weet dat een bal over de doellijn een doelpunt is). Op het moment dat je al een gele kaart hebt, is het rood. En dan kan je leuk verhaaltjes vertellen op TV, maar eigenlijk zeg je ermee dat je IQ net zo hoog is als het gras in het stadion.
Omdat misbruik te voorkomen. Zoals gezegd de statements, foto's en ander gezwets wat ze aantrokken onder de shirts om te laten zien.quote:Op maandag 29 september 2008 00:23 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Als je weet dat het de regel is, ben je behoorlijk dom om je shirt uit te trekken. Het punt is alleen dat het de regel is. Waarom moest deze zo nodig ingevoerd worden?
quote:Op maandag 29 september 2008 00:51 schreef Yi-Long het volgende:
Gewoon je broek uittrekken ipv je shirt.
Right, dat heb ik nog nooit gezien?quote:Op maandag 29 september 2008 00:53 schreef mcyodogg het volgende:
Wat ik eigenlijk nog dommer vind, is dat je geel krijgt voor het vieren met het publiek.
tijdrekken hèquote:Op maandag 29 september 2008 00:53 schreef mcyodogg het volgende:
Wat ik eigenlijk nog dommer vind, is dat je geel krijgt voor het vieren met het publiek.
Volgens mij let geen een scheidsrechter meer op bijvoorbeeld de 6 sec. regel bij keepers.quote:
Voor overleden naasten is het gebruikelijk van tevoren even de scheidsrechter in te lichten, weet je ook meteen of het van hem wel of niet mag.quote:Op maandag 29 september 2008 01:23 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Volgens mij let geen een scheidsrechter meer op bijvoorbeeld de 6 sec. regel bij keepers.
Kunnen ze hiervoor ook wel af en toe een uitzondering maken.
Als boulah zou scoren voor oranje en hij heeft een tekst onder zijn shirt voor zijn overleden kind,
en hij krijgt geel, volgens mij heb je dan een hoop commotie.
Daarom is het eigenlijk gewoon een kutregel ja.
Dat komt waarschijnlijk omdat je in Nederland gelijk de gracht in zou vallen. Maar ik heb het in Engeland al een paar keer gezien. Vinden ze het leuk om kinderachtig te doen.quote:Op maandag 29 september 2008 01:13 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Right, dat heb ik nog nooit gezien?
El-Akchaouiquote:'Actie Tshibamba pure arrogantie'
Youssef El-Akchaoui kookte na afloop van het thuisduel tegen Heracles (1-1) van woede toen hij zijn licht liet schijnen over de actie van Joël Tshibamba. De aanvaller had een kwartier voor het einde zijn invalbeurt bekroond met de openingstreffer, maar in zijn euforie vergat hij echter al een gele kaart op zak te hebben en trok hij zijn shirt uit. Heracles kwam vervolgens in de ultieme slotfase op gelijke hoogte. "Op een schaal van 1 tot 10? Doe maar vijftien", gaf de Marokkaan in De Gelderlander met een cijfer aan hoe kwaad hij was. "Voetbal is niet alleen emotie. Voetbal is juist ook een denksport. Je hebt het voorbeeld van Rutger Worm. Die overkwam het vier weken geleden tegen De Graafschap. Dan moet je dubbel zo hard nadenken."
"Helemaal als je een jonkie bent en in feite nog niks gepresteerd hebt", vervolgde El-Akchaoui zijn relaas. "Ik noem het pure arrogantie. Egootjes zijn het. De loopactie was goed. De goal ook. Maar die rode kaart zette alles in de schaduw. In de kleedkamer hield Joël wijselijk zijn mond. Dat was maar goed ook. Joh, blijven we met elf man staan, is er geen vuiltje aan de lucht. Wordt het 2-0, 3-0."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |