De kans dat hij scoort is niet héél groot.quote:Op maandag 29 september 2008 00:10 schreef Pritt het volgende:
[..]
Zou jij Jeroen Verhoeven in zijn blote pens willen zien?
Duurt te lang, valt volgens mij onder tijdrekken.quote:Op maandag 29 september 2008 00:09 schreef Billy_Talent het volgende:
Bij NEC is het nou al de 2e keer dit seizoen dat het gebeurt. Een speler maakt een doelpunt en viert dat door zijn shirt uit te trekken. De consequentie is een gele kaart. Erg vervelend als je er al 1 gehad hebt natuurlijk. Mijn vraag is: waarom is dat zo? Wat is er zo 'strafbaar' aan je shirt uittrekken. Wie doe je er kwaad mee?![]()
Laat de discussie maar losbarsten
Zou jij het borsthaar van Theo Janssen in detail willen aanschouwen?quote:Op maandag 29 september 2008 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
De kans dat hij scoort is niet héél groot.
begonnen vanaf wk 2006 waarom? Omdat sommige voetballers politieke boodschappen onder hun shirt hadden staan en dat wou de fifa niet hebbenquote:Op maandag 29 september 2008 00:09 schreef Billy_Talent het volgende:
Bij NEC is het nou al de 2e keer dit seizoen dat het gebeurt. Een speler maakt een doelpunt en viert dat door zijn shirt uit te trekken. De consequentie is een gele kaart. Erg vervelend als je er al 1 gehad hebt natuurlijk. Mijn vraag is: waarom is dat zo? Wat is er zo 'strafbaar' aan je shirt uittrekken. Wie doe je er kwaad mee?![]()
Laat de discussie maar losbarsten
En als iemand een shirt eronder heeft met, bijvoorbeeld, een foto van z'n net overleden vriend/dochter/opa en de boodschap RIP. Op die manier wil de voetballer die persoon een eer bewijzen. Vind je dat daar een straf op zou moeten staan?quote:Op maandag 29 september 2008 00:14 schreef Adelante het volgende:
Ongepast en opruiend gedrag, terecht dat ze er een straf op zetten.
Daar mogen ze wat mij betreft ook een straf opzettenquote:Op maandag 29 september 2008 00:19 schreef Billy_Talent het volgende:
En na de wedstrijd trekt ook iedereen z'n shirt al uit op het veld. Dan zou je ook die politieke teksten kunnen zien. Maar dat is dan niet erg?
quote:Op maandag 29 september 2008 00:09 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het een kutregel.
Voetballers die te dom zijn om zich aan een regel te houden, moeten maar vooral politieke statements makenquote:Op maandag 29 september 2008 00:19 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
En als iemand een shirt eronder heeft met, bijvoorbeeld, een foto van z'n net overleden vriend/dochter/opa en de boodschap RIP. Op die manier wil de voetballer die persoon een eer bewijzen. Vind je dat daar een straf op zou moeten staan?
Waarschijnlijk vinden de vrouwen het wel leuk als voetballers naast hun benen ook hun torso laten zien
En na de wedstrijd trekt ook iedereen z'n shirt al uit op het veld. Dan zou je ook die politieke teksten kunnen zien. Maar dat is dan niet erg?
Dat ben ik met je eens. Als je weet dat het de regel is, ben je behoorlijk dom om je shirt uit te trekken. Het punt is alleen dat het de regel is. Waarom moest deze zo nodig ingevoerd worden?quote:Op maandag 29 september 2008 00:21 schreef thaduck het volgende:
Het is heel simpel, je krijgt geel als je je shirt uittrekt. Dat dien je te weten als speler (net als dat je weet dat een bal over de doellijn een doelpunt is). Op het moment dat je al een gele kaart hebt, is het rood. En dan kan je leuk verhaaltjes vertellen op TV, maar eigenlijk zeg je ermee dat je IQ net zo hoog is als het gras in het stadion.
Omdat misbruik te voorkomen. Zoals gezegd de statements, foto's en ander gezwets wat ze aantrokken onder de shirts om te laten zien.quote:Op maandag 29 september 2008 00:23 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Als je weet dat het de regel is, ben je behoorlijk dom om je shirt uit te trekken. Het punt is alleen dat het de regel is. Waarom moest deze zo nodig ingevoerd worden?
quote:Op maandag 29 september 2008 00:51 schreef Yi-Long het volgende:
Gewoon je broek uittrekken ipv je shirt.
Right, dat heb ik nog nooit gezien?quote:Op maandag 29 september 2008 00:53 schreef mcyodogg het volgende:
Wat ik eigenlijk nog dommer vind, is dat je geel krijgt voor het vieren met het publiek.
tijdrekken hèquote:Op maandag 29 september 2008 00:53 schreef mcyodogg het volgende:
Wat ik eigenlijk nog dommer vind, is dat je geel krijgt voor het vieren met het publiek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |