abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 september 2008 @ 00:09:14 #1
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_61986138
Bij NEC is het nou al de 2e keer dit seizoen dat het gebeurt. Een speler maakt een doelpunt en viert dat door zijn shirt uit te trekken. De consequentie is een gele kaart. Erg vervelend als je er al 1 gehad hebt natuurlijk. Mijn vraag is: waarom is dat zo? Wat is er zo 'strafbaar' aan je shirt uittrekken. Wie doe je er kwaad mee?

Laat de discussie maar losbarsten
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
  Forum Admin maandag 29 september 2008 @ 00:09:31 #2
35723 crew  GGMM
pi_61986146
Ik vind het een kutregel.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_61986155
quote:
Op maandag 29 september 2008 00:09 schreef Billy_Talent het volgende:
Wie doe je er kwaad mee?
Zou jij Jeroen Verhoeven in zijn blote pens willen zien?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_61986156
je zal toch een hakenkruis erop hebben staan en je maakt een doelpunt
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  Forum Admin maandag 29 september 2008 @ 00:11:01 #5
35723 crew  GGMM
pi_61986175
quote:
Op maandag 29 september 2008 00:10 schreef Pritt het volgende:

[..]

Zou jij Jeroen Verhoeven in zijn blote pens willen zien?
De kans dat hij scoort is niet héél groot.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_61986178
quote:
Bij NEC is het nou al de 2e keer dit seizoen dat het gebeurt. Een speler maakt een doelpunt en viert dat door zijn shirt uit te trekken. De consequentie is een gele kaart. Erg vervelend als je er al 1 gehad hebt natuurlijk. Mijn vraag is: waarom is dat zo? Wat is er zo 'strafbaar' aan je shirt uittrekken. Wie doe je er kwaad mee?

Duurt te lang, valt volgens mij onder tijdrekken.

En is ook tegen eventueel provocerende texten op shirts eronder.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_61986182
Blatter vond het onnodig tijdgerek en men ergerde zich aan de teksten (politiek of regilieus) die dan zo nodig te zien moesten zijn.

derhalve geel in het vervolg
pi_61986187
quote:
Op maandag 29 september 2008 00:11 schreef GGMM het volgende:

[..]

De kans dat hij scoort is niet héél groot.
Zou jij het borsthaar van Theo Janssen in detail willen aanschouwen?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_61986192
quote:

begonnen vanaf wk 2006 waarom? Omdat sommige voetballers politieke boodschappen onder hun shirt hadden staan en dat wou de fifa niet hebben
  maandag 29 september 2008 @ 00:14:42 #10
3185 Adelante
To let it go now
pi_61986246
Ongepast en opruiend gedrag, terecht dat ze er een straf op zetten.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61986248
quote:
Op maandag 29 september 2008 00:09 schreef GGMM het volgende:
Des te dommer om je shirt uit te trekken dus.....
  maandag 29 september 2008 @ 00:19:35 #12
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_61986335
quote:
Op maandag 29 september 2008 00:14 schreef Adelante het volgende:
Ongepast en opruiend gedrag, terecht dat ze er een straf op zetten.
En als iemand een shirt eronder heeft met, bijvoorbeeld, een foto van z'n net overleden vriend/dochter/opa en de boodschap RIP. Op die manier wil de voetballer die persoon een eer bewijzen. Vind je dat daar een straf op zou moeten staan?

Waarschijnlijk vinden de vrouwen het wel leuk als voetballers naast hun benen ook hun torso laten zien

En na de wedstrijd trekt ook iedereen z'n shirt al uit op het veld. Dan zou je ook die politieke teksten kunnen zien. Maar dat is dan niet erg?
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_61986350
quote:
Op maandag 29 september 2008 00:19 schreef Billy_Talent het volgende:

En na de wedstrijd trekt ook iedereen z'n shirt al uit op het veld. Dan zou je ook die politieke teksten kunnen zien. Maar dat is dan niet erg?
Daar mogen ze wat mij betreft ook een straf opzetten
pi_61986362
quote:
Op maandag 29 september 2008 00:09 schreef GGMM het volgende:
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 29 september 2008 @ 00:21:16 #15
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_61986363
Het is heel simpel, je krijgt geel als je je shirt uittrekt. Dat dien je te weten als speler (net als dat je weet dat een bal over de doellijn een doelpunt is). Op het moment dat je al een gele kaart hebt, is het rood. En dan kan je leuk verhaaltjes vertellen op TV, maar eigenlijk zeg je ermee dat je IQ net zo hoog is als het gras in het stadion.

Mijn inziens moeten trainers de betreffende spelers gewoon een paar weken op de bank houden en straftraining geven. Als iemand deze basisregel al niet kan snappen, dan is de vraag of hij niet beter thuis kan blijven.....
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  maandag 29 september 2008 @ 00:23:40 #16
3185 Adelante
To let it go now
pi_61986387
quote:
Op maandag 29 september 2008 00:19 schreef Billy_Talent het volgende:

[..]

En als iemand een shirt eronder heeft met, bijvoorbeeld, een foto van z'n net overleden vriend/dochter/opa en de boodschap RIP. Op die manier wil de voetballer die persoon een eer bewijzen. Vind je dat daar een straf op zou moeten staan?

Waarschijnlijk vinden de vrouwen het wel leuk als voetballers naast hun benen ook hun torso laten zien

Voetballers die te dom zijn om zich aan een regel te houden, moeten maar vooral politieke statements maken

En die overleden dierbare herdenken ze maar op hun eigen wijze, ik als kijker heb absoluut nul komma nul interesse in hun persoonlijke drama verhalen en zit daar dus ook niet op te wachten tijdens een voetbalwedstrijd. Neemt niet weg dat een subtiel kusvingertje naar de hemel best mooi kan zijn.

Dit is subtiel en mooi, die Lazofiets die zelfs een fopspeen uit z'n broek tovert is een clown.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 29 september 2008 @ 00:23:48 #17
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_61986391
quote:
Op maandag 29 september 2008 00:21 schreef thaduck het volgende:
Het is heel simpel, je krijgt geel als je je shirt uittrekt. Dat dien je te weten als speler (net als dat je weet dat een bal over de doellijn een doelpunt is). Op het moment dat je al een gele kaart hebt, is het rood. En dan kan je leuk verhaaltjes vertellen op TV, maar eigenlijk zeg je ermee dat je IQ net zo hoog is als het gras in het stadion.
Dat ben ik met je eens. Als je weet dat het de regel is, ben je behoorlijk dom om je shirt uit te trekken. Het punt is alleen dat het de regel is. Waarom moest deze zo nodig ingevoerd worden?
pi_61986415
Ingetogen zoals 'N Kufo gister deed, dat vind ik stijlvol
  maandag 29 september 2008 @ 00:28:12 #19
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_61986464
quote:
Op maandag 29 september 2008 00:23 schreef Billy_Talent het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Als je weet dat het de regel is, ben je behoorlijk dom om je shirt uit te trekken. Het punt is alleen dat het de regel is. Waarom moest deze zo nodig ingevoerd worden?
Omdat misbruik te voorkomen. Zoals gezegd de statements, foto's en ander gezwets wat ze aantrokken onder de shirts om te laten zien.

Uitzondering was iemand die het deed die een foto van een overleden kindje aan had. Volgens mij was dat van een NAC speler, zo uit mijn hoofd. Dat vond ik een mooi gebaar en later is ook de gele kaart ingetrokken meen ik mij te herinneren.
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  maandag 29 september 2008 @ 00:51:01 #20
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61986809
Gewoon je broek uittrekken ipv je shirt.
pi_61986849
Wat ik eigenlijk nog dommer vind, is dat je geel krijgt voor het vieren met het publiek.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_61986959
quote:
Op maandag 29 september 2008 00:51 schreef Yi-Long het volgende:
Gewoon je broek uittrekken ipv je shirt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 29 september 2008 @ 01:06:03 #23
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61986997
quote:
Op maandag 29 september 2008 01:02 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Politieke statement op je lul schrijven, en gaan met die banaan!
pi_61987095
quote:
Op maandag 29 september 2008 00:53 schreef mcyodogg het volgende:
Wat ik eigenlijk nog dommer vind, is dat je geel krijgt voor het vieren met het publiek.
Right, dat heb ik nog nooit gezien?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61987151
quote:
Op maandag 29 september 2008 00:53 schreef mcyodogg het volgende:
tijdrekken hè
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')