abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62161880
Volgens mij werd er trouwens in de uitzending echt de term tien kleine negertjes gebruikt.

Best hard, want Prince was dan de eerste van die negerts.
gr gr
  maandag 6 oktober 2008 @ 07:59:28 #152
1762 YPPY
Yppiaans
pi_62164592
En dat EP, met toch ook wel een kleurtje, dat zegt. Dat was wel mooi.

Hoop zo dat er weer een nieuwe regel bedacht wordt, zodat Prince terug kan komen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 6 oktober 2008 @ 08:13:02 #153
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_62164652
Wel tekenend dat iedereen Prince er eigenlijk niet uit wilde.

Maar aan de andere kant wel logisch dat hij er toch uitgaat. Je moet toch iemand kiezen, en dan is Prince de makkelijkste keuze...
pi_62166006
Ik vind het stom dat niemand die afspraak heeft geschonden en ze er toch allemaal tegen beter weten in Prince uitgestemd hebben. Ze hadden beter voor een ander kunnen gaan in mijn ogen gezien lang niet iedereen het er mee eens was.
  maandag 6 oktober 2008 @ 09:58:14 #155
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_62166200
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:35 schreef RijstNatie het volgende:
Prince is lomp, hij had op het aanbod van retard Geert in moeten gaan om YIN eruit te stemmen, die duivelse sloerie
Inderdaad, zo slim is Prince dus toch niet. Hier heeft hij zijn blunder gemaakt.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_62166792
Ik vond het trouwens wel opvallend dat ze Prince aan het einde niet aan het woord lieten, bij alle andere afvallers was dat wel het geval. Dus misschien is hij toch nog niet weg?

Ik hoop het. Geert, Geert, Yin, Sharon en die andere muts verdienen het niet om te winnen, totaal nietszeggend. Hiukwan en Prince vind/vond ik verreweg het meest sympathiek.
pi_62167011
Is er nou geen herhaling vanavond? Kon op tvgids alleen op de zender 2BE of zo het programma vinden
pi_62167756
Er is wel een uitzendinggemist via Net5 RTL5, maar weet niet of Belgen die ook kunnen bekijken..

[ Bericht 6% gewijzigd door Nuna op 06-10-2008 11:44:27 ]
pi_62168376
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 11:05 schreef Nuna het volgende:
Er is wel een uitzendinggemist via Net5, maar weet niet of Belgen die ook kunnen bekijken..
Het is rtl5 en iedereen kan naar die uitzending gemist site toe.
http://rtlgemist.nl/
gr gr
pi_62168833
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 11:29 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Het is rtl5 en iedereen kan naar die uitzending gemist site toe.
http://rtlgemist.nl/
Haha oeps ja. Maar het feit dat je naar de site toe kan, wil nog niet zeggen dat je het filmje ook daadwerkelijk kunt bekijken (zie Hulu, Amerikaanse uitzendinggemist) .
pi_62168859
Was weer lachen gisteren. Dat gekonkel van iedereen. Eenoor Geert met die twee meeloopmiepen ziet direct het gevaar van het kwartet. Vertelt het aan dat belgische wijffie. Griet snapt het deel van het kwartet blijkbaar niet en vertelt een ander verhaal aan chocoprince. Die ziet het helemaal zitten en denkt dat ie het goed speelt. Dat kwartet heeft ie blijkbaar niet eens door. Hoopt die naieve gast nog meer onrust te stoken door het via die kwebbelchinees uit te laten komen en dan gebeurt het mooiste.
Yin redt haar hachje en krijgt het voor elkaar dat de hele groep tegen hun zin op Prince stemt. Mooie manipulatie en petje af voor Yin. Ze krijgt zelfs Hans weer in het gareel.
Hahaha, plan backfire --> exit Prince.

Ernst-Jan over de zeik aangezien zijn excuusnegert nu uit de show gaat.

Eenoor is misschien wel een lompe op zijn pik getrapte zak, maar hij had wel direct het spelletje van Yin door. Ook zwak van Prince dat hij niets deed om immuniteit te krijgen. Alsof hij er volgende keer uit gestemd zou zijn. Tegen die tijd zijn de spanningen in het kamp al zodanig dat Geert eruit vliegt of ziet de rest in dat het kwartet gebroken moet worden.

Dat kwartet krijgt het nu makkelijk aangezien hun tegenstanders eenoor en drie wispelturige meeloopmiepen zijn. Als eenoor eruit ligt zijn de volgende drie nominaties ook makkelijk en krijgen we drie weken saaie tv.
RTL zal wel alles op alles gooien om de boel te manipuleren en eenoor erin te houden. Zoals je in de preview al gezien hebt, zullen ze dat immuniteitsamulet wel in de plee gooien vlak voor hij erop gaat schijten.
pi_62170042
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 11:47 schreef Nr.G het volgende:
Was weer lachen gisteren. Dat gekonkel van iedereen. Eenoor Geert met die twee meeloopmiepen ziet direct het gevaar van het kwartet. Vertelt het aan dat belgische wijffie. Griet snapt het deel van het kwartet blijkbaar niet en vertelt een ander verhaal aan chocoprince. Die ziet het helemaal zitten en denkt dat ie het goed speelt. Dat kwartet heeft ie blijkbaar niet eens door. Hoopt die naieve gast nog meer onrust te stoken door het via die kwebbelchinees uit te laten komen en dan gebeurt het mooiste.
Yin redt haar hachje en krijgt het voor elkaar dat de hele groep tegen hun zin op Prince stemt. Mooie manipulatie en petje af voor Yin. Ze krijgt zelfs Hans weer in het gareel.
Hahaha, plan backfire --> exit Prince.

Ernst-Jan over de zeik aangezien zijn excuusnegert nu uit de show gaat.

Eenoor is misschien wel een lompe op zijn pik getrapte zak, maar hij had wel direct het spelletje van Yin door. Ook zwak van Prince dat hij niets deed om immuniteit te krijgen. Alsof hij er volgende keer uit gestemd zou zijn. Tegen die tijd zijn de spanningen in het kamp al zodanig dat Geert eruit vliegt of ziet de rest in dat het kwartet gebroken moet worden.

Dat kwartet krijgt het nu makkelijk aangezien hun tegenstanders eenoor en drie wispelturige meeloopmiepen zijn. Als eenoor eruit ligt zijn de volgende drie nominaties ook makkelijk en krijgen we drie weken saaie tv.
RTL zal wel alles op alles gooien om de boel te manipuleren en eenoor erin te houden. Zoals je in de preview al gezien hebt, zullen ze dat immuniteitsamulet wel in de plee gooien vlak voor hij erop gaat schijten.
Kortom anderhalfoor Geert is de koning die erin meot blijven en moet winnen.
gr gr
  maandag 6 oktober 2008 @ 14:10:10 #163
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62172614
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 12:30 schreef Quyxz_ het volgende:
Kortom anderhalfoor Geert is de koning die erin meot blijven en moet winnen.
Vs. manipulatieve Yin is de koningin die erin moet blijven en moet winnen.

wat ons weer brengt bij..... THIS IIIIIIIIIIIS shit naam nieuwe eiland vergeten

maandag 6 oktober 2008 @ 14:26:06 #164
130755 Kinga
versier hier
pi_62173014
Het is nog steeds niet terug te kijken op rtlgemist
  Moderator maandag 6 oktober 2008 @ 14:29:13 #165
9859 crew  Karina
Woman
pi_62173096
Ik heb gisteren weer met verbazing gekeken. Wat een stelletje slappelingen, stem toch gewoon op degene die je ZELF weg wilt hebben, in plaats van dat laffe gemeeloop in complotten. Ik hoopte nog dat iemand van gedachten zou veranderen, maar nee hoor....
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_62174078
wat een laf zooitje zeg, ze hebben het echt allemaal bij mij verbruikt. valt me echt vies tegen, voorval van geert. die rode geert is echt een viespeuk en een klein kind zoals ie loopt te janken over yin, geez, get a life. hoop dat die er volgende keer uit gaat.

van mij mag hans winnen of die chinees, zij is echt geweldig (ben dr naam ff kwijt).
  maandag 6 oktober 2008 @ 16:33:51 #167
211083 Angelof9
I must go first
pi_62176726
Heb toch zo het vermoeden dat de productie, na alle gedane moeite met het stemmen, Prince niet zomaar weg laat wandelen. Of hij zijn eigen eiland krijgt of een afvallerseiland mag gaan leiden, blijft even afwachten. Maar ik vermoed dat we het laatste van hem nog niet hebben gezien.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  maandag 6 oktober 2008 @ 16:40:33 #168
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62176949
Mensen, ze gaan écht de spelregels niet zodanig omgooien omdat er een 'favoriete kandidaat' uitgaat hoor... ALS mensen al in het spel bleven, dan waren dit altijd kandidaten die de samensmelting haalden, en dat geldt dus niet voor Prince. Face it, he's gone...
pi_62178634
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 16:40 schreef babette21 het volgende:
Mensen, ze gaan écht de spelregels niet zodanig omgooien omdat er een 'favoriete kandidaat' uitgaat hoor... ALS mensen al in het spel bleven, dan waren dit altijd kandidaten die de samensmelting haalden, en dat geldt dus niet voor Prince. Face it, he's gone...
Maarja, vond het wel vreemd waarom we hem dan niet aan het woord hebben gezien aan het einde. Bij andere afvallers was dat wel het geval.
pi_62187330
Prince , "hij is een beetje dom geweest "
Denkt dat hij alles en iedereen doorheeft en steekt zichzelf nog even wat pluimen in z'n reet
al roepende " i love it when a plan comes togheter ".
Dan ben je wel erg naïef , zeker als je dan ook nog niet verder gaat met vissen voor immuniteit
Ik kan me niet voorstellen dat de producent van ER of Erst H hem via de achterdeur weer
in het spel laten want dan verliest het programma z'n geloofwaardigheid en kijkt er geen hond meer.
pi_62191650
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:08 schreef blekboks het volgende:
Prince , "hij is een beetje dom geweest "
Denkt dat hij alles en iedereen doorheeft en steekt zichzelf nog even wat pluimen in z'n reet
al roepende " i love it when a plan comes togheter ".
Dan ben je wel erg naïef , zeker als je dan ook nog niet verder gaat met vissen voor immuniteit
Ik kan me niet voorstellen dat de producent van ER of Erst H hem via de achterdeur weer
in het spel laten want dan verliest het programma z'n geloofwaardigheid en kijkt er geen hond meer.
Ach, als Chocoprince er via de achterdeur van Ernst-Paul dr weer in gaat, mag ie blijven van de productie.
Allah u akbar
pi_62201371
Ik heb nu ook een aantal afleveringen van het afgelopen seizoen gezien en ik kan me nu wel beter voorstellen waarom veel mensen dit seizoen van ER saaier vinden. Alsnog moet ik zeggen dat ik dit seizoen ook wel wat vind hebben. Ik heb in een interview met Ernst-Paul Hasselbach gelezen dat het dit seizoen ook juist de bedoeling was dat er weinig 'spectaculaire' dingen zouden gebeuren en dat het vooral om het overleven met weinig voedsel gaat. Ik denk dat het daardoor niet persé saaier hoeft te zijn, maar het contrast met het afgelopen seizoen is gewoon heel erg groot.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 15:49:13 #173
225913 qxp
/me confabuleert
pi_62203921
"Dit is geen samensmelting. Jullie zitten nu op één eiland, één iemand kan immuniteit winnen en je mag op iedereen stemmen, maar dit is geeeeen samensmelting!!"
- Ik heb genoeg geld voor de rest van mijn leven, tenzij ik iets koop.
pi_62205212
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 15:49 schreef qxp het volgende:
"Dit is geen samensmelting. Jullie zitten nu op één eiland, één iemand kan immuniteit winnen en je mag op iedereen stemmen, maar dit is geeeeen samensmelting!!"
Hm dus toch een tweede eiland?
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 17:41:06 #175
130755 Kinga
versier hier
pi_62207556
Net pas de aflevering kunnen kijken. Wat een vage aflevering! Jammer van Prince wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')