En ehm ja, ik ben laatst begonnenquote:Op zondag 28 september 2008 21:00 schreef matjuhhh007 het volgende:
Ben jij degene die laatst begonnen was met spelen? Welk merk is dit? Durf zo niet met zekerheid te zeggen dat het een echte fender isSunburst is altijd mooi natuurlijk
.
Deanquote:Op zondag 28 september 2008 21:44 schreef Fooshantay het volgende:
Hey mensen , wat is DE beste semi-akoestische gitaar tussen de 400 en 500 euro? b.v.d
Crafter schijnt nogal goed te wezen orso...quote:Op zondag 28 september 2008 21:44 schreef Fooshantay het volgende:
Hey mensen , wat is DE beste semi-akoestische gitaar tussen de 400 en 500 euro? b.v.d
Dan ga je toch met de auto?quote:
Ja maar je moet geen gitaar meenemen, ze vinden het namelijk leuk die te breken als 'goocheltruck'...quote:Op zondag 28 september 2008 22:27 schreef Jimbo het volgende:
wat las ik nou, komt dr een meet ?mag ik ook komen aangezien ik t wel een heel topic al uitgehouden heb hier in muz
Vind ik ook goed, moet ik alleen iets eerder van huis.quote:Op maandag 29 september 2008 07:20 schreef Aresdreams het volgende:
maastricht, dat lijkt me een mooie uithoek voor een meet
Dat vind ik een goeie! 3 kwartiertjes rijden maarquote:Op maandag 29 september 2008 07:20 schreef Aresdreams het volgende:
Whoa echt nice!quote:Op maandag 29 september 2008 10:09 schreef --H-I-M-- het volgende:
Zo jongens,
Ik ga jullie voor 2 maanden verlaten maar zal proberen zo nu en dan nog wel wat te posten! Morgen vertrek ik voor een maand naar Vietnam (vakantie) om daarna door te reizen naar chicago, waar ik een maand big-pimpin stage ga lopen in de sears tower (fusies&overnames)....
Dus: TOT IN DECEMBER!!!!
Relaxed, veel plezier!quote:Op maandag 29 september 2008 10:09 schreef --H-I-M-- het volgende:
Zo jongens,
Ik ga jullie voor 2 maanden verlaten maar zal proberen zo nu en dan nog wel wat te posten! Morgen vertrek ik voor een maand naar Vietnam (vakantie) om daarna door te reizen naar chicago, waar ik een maand big-pimpin stage ga lopen in de sears tower (fusies&overnames)....
Nicequote:Op maandag 29 september 2008 10:09 schreef --H-I-M-- het volgende:
Zo jongens,
Tof! Veel plezier!quote:Op maandag 29 september 2008 10:09 schreef --H-I-M-- het volgende:
Zo jongens,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar hebben ze echt mij niet voor nodig...quote:Op maandag 29 september 2008 10:20 schreef brother52 het volgende:
Het valt wel op Witch, jij bent in belgie en meteen gebeuren daar bizarre dingen.
http://www.nu.nl/news/176(...)t_personenwagen.html
quote:Op maandag 29 september 2008 15:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Godver eikelwaarom ben ik zo'n computernoob
quote:Op maandag 29 september 2008 15:11 schreef Dribbel_ het volgende:
alt + f4 geeft wel gave fok opties, net als control +b en ctrl + squote:Op maandag 29 september 2008 15:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Pwnquote:Op maandag 29 september 2008 15:11 schreef Dribbel_ het volgende:
quote:Op maandag 29 september 2008 20:27 schreef Deansensitized het volgende:
Herman: volgens mij is je versterker weer klaar. Net een dik uur gespeeld, zonder dat er wat gebeurde. Wel vind ik hem wat tam, en weet niet of dat zo hoort of niet. Ik ben dan uiteraard wel van de gaineratie [generatie die wel van wat meer gain houd, gain generatie, gaineratie, snappen julie hem?] dus dat kan het ook zijn
Veel plezier manquote:Op maandag 29 september 2008 10:09 schreef --H-I-M-- het volgende:
Zo jongens,
Hier en daar wat [half] losse contactjes. Alles even goed doorgesoldeerd, paar keer nagelopen enzo, eigenlijk niks ingrijpends.quote:Op maandag 29 september 2008 20:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Thanks mate.![]()
Ik heb ook wel een paar keer gehad dat hij het perfect deed maar na een keer uit en weer aan zetten deed hij helemaal niets meer. Daarna ging het geluid 'zwabberen'. Het zou dus kunnen dat je geluk had maar ik ga er van uit dat je hem gewoon gemaakt hebt.
Hij is inderdaad een beetje tam. Maar daar heb ik gelukkig pedaaltjes voor.
Wat mankeerde er nou aan?en wat zijn de kosten?
Het kon natuurlijk zijn dat je onderdelen hebt moeten vervangen.quote:Op maandag 29 september 2008 20:49 schreef Deansensitized het volgende:
Hier en daar wat [half] losse contactjes. Alles even goed doorgesoldeerd, paar keer nagelopen enzo, eigenlijk niks ingrijpends.
Zal hem vandeweek nog een paar keer testen, hem 'zwabberend' terugleveren kan ook niet natuurlijk
Kost uiteraard niks man, ben je gek! Geld vragen voor een beetje solderen
Kom aanstaande zondag maar naar Utrecht.quote:Op maandag 29 september 2008 07:20 schreef Aresdreams het volgende:
quote:Op maandag 29 september 2008 22:44 schreef Cynic het volgende:
oh, ik kreeg vandaag zowaar een studio update en het drumstel wordt deze dagen opgebouwd, afgesteld en dan binnenkort microfoons plaatsen enzo. Er gaat zowaar iets gebeuren!
Nee, ik ook niet. Enig idee wat voor zaal het is dan? Een café ofzo?quote:Op maandag 29 september 2008 22:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Studio Starsound.
Nog nooit van gehoord maar toch.
Toe maarquote:Op maandag 29 september 2008 22:44 schreef Cynic het volgende:
oh, ik kreeg vandaag zowaar een studio update en het drumstel wordt deze dagen opgebouwd, afgesteld en dan binnenkort microfoons plaatsen enzo. Er gaat zowaar iets gebeuren!
Hopelijk niet, er zijn net allemaal nieuwe vellen opgekomen dus dat valt mee denk ik.quote:Op maandag 29 september 2008 23:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Toe maar
Tegen de tijd dat jullie beginnen zijn die vellen al weggerot joh
http://www.starsoundstudio.nl/pano/pano.html volgens dit 3d ding wel een hippe plek!quote:Op maandag 29 september 2008 23:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Enig idee wat voor zaal het is dan? Een café ofzo?
dat klinkt bekend, wegvallend geluid en dan weer vol geluid... had ik met mijn warp 7 ook, wouden ze me nog geld voor vragen ook (bijna 50 euro geloof ik), maar aangezien ik hem toen nog geen jaar had, hadden ze het toch maar onder garantie gedaanquote:Op maandag 29 september 2008 20:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hier en daar wat [half] losse contactjes. Alles even goed doorgesoldeerd, paar keer nagelopen enzo, eigenlijk niks ingrijpends.
Zal hem vandeweek nog een paar keer testen, hem 'zwabberend' terugleveren kan ook niet natuurlijk
Kost uiteraard niks man, ben je gek! Geld vragen voor een beetje solderen
voor welke band? The Wounded?quote:Op maandag 29 september 2008 22:44 schreef Cynic het volgende:
Oh, voor het geval je het nog niet wist, de gain op channel A is een push/pull geval.quote:Op maandag 29 september 2008 20:27 schreef Deansensitized het volgende:
Wel vind ik hem wat tam, en weet niet of dat zo hoort of niet.
al ergens een release gepland?quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:55 schreef Cynic het volgende:
Nee, dat staat er al 2 jaar in volgens mij
*gokt op een zekere favoriete Friese soldeerheld*quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja ik denk dat het ook wel los zal lopen
Maarja iemand nog baat bij 2 Epiphone elementen uit een G400
Wat voor plectrums?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik typ altijd op een laptop nergens last van![]()
Ja heb idd ook een tailpiece erbij gehaald die dingen kosten toch niks
Net bij de gitaarboer een zak plectrums bestelddie ik wou waren altijd op en nu heb ik er 72 voor nog geen 2 tientjes dus dan kan ik voortaan vooruit
En gelijk straplocks voor m'n SG en nieuwe snaren en een pakje Ernie Balls er gratis bijgekregen om te proberen na de discussie tussen hem en een andere klant of het nou beter klinkt dan D'addario's
Dus zodra de nieuwe brug binnen is gaat er een setje Ernie balls op voor de verandereing
Hm, dat merk heb ik hier ook liggen, maar vind ik niet fijn spelenquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze relax spulanti slip lekker groot 3 hoeken die je kan gebruiken
Die vliegen altijd uit m'n poten als ik een beetje actief bezig benquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:39 schreef Aresdreams het volgende:
damn... lompe grote dingen
ik speel met zo'n klein mogelijk stukje
Krat pilsquote:
Ligt eraan welke dikte je hebt natuurlijk hequote:Op dinsdag 30 september 2008 16:52 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hm, dat merk heb ik hier ook liggen, maar vind ik niet fijn spelen![]()
Te hard naar mijn mening.
Paar Kramtried stickersquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die vliegen altijd uit m'n poten als ik een beetje actief bezig ben
[..]
Krat pils
Nah heb jij toevallig niet wat leuks liggen waar je niks mee doet ik hoef er niet veel voor te hebben hoor
ach, ik laat mijn haren actief zijn, dus vandaar dat het met een kleintje mij ook wel luktquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die vliegen altijd uit m'n poten als ik een beetje actief bezig ben
[..]
Krat pils
Nah heb jij toevallig niet wat leuks liggen waar je niks mee doet ik hoef er niet veel voor te hebben hoor
Roep ik ook altijd, maar geen meid die erin traptquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:08 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ach, ik laat mijn haren actief zijn, dus vandaar dat het met een kleintje mij ook wel lukt
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Roep ik ook altijd, maar helpt niks
Hij zoekt nog naar een topkam, heb ik vernomen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Paar Kramtried stickers![]()
Maar weet het zo niet, zoek je nog iets?
quote:Op maandag 29 september 2008 20:27 schreef Deansensitized het volgende:
Herman: volgens mij is je versterker weer klaar. Net een dik uur gespeeld, zonder dat er wat gebeurde. Wel vind ik hem wat tam, en weet niet of dat zo hoort of niet. Ik ben dan uiteraard wel van de gaineratie [generatie die wel van wat meer gain houd, gain generatie, gaineratie, snappen julie hem?] dus dat kan het ook zijn
...Chinese Democracy?quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:04 schreef Witchfynder het volgende:
Hoe gaan jullie de CD noemen? "Finally"?.
telecasterquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een telecaster dus jij zit weer in een totaal andere gayneratie
Inderdaad andere gayneratiequote:Op dinsdag 30 september 2008 19:10 schreef Jorikjet het volgende:
ik kan damn those eyes van kane spelen \m/
Dat lukt mij juist niet, speel vaak met middelmatige, de hele grote zijn ook wel overdrevenquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:39 schreef Aresdreams het volgende:
damn... lompe grote dingen
ik speel met zo'n klein mogelijk stukje
Ik ookquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:10 schreef Jorikjet het volgende:
ik kan damn those eyes van kane spelen \m/
Niet bij de soort dames waar ik mee omga. Die roepen dan "OMG! Gay!" en rennen wild weg.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:26 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ook
Maar doet het goed bij de vrouwen
Cannibal Corpse's Entrails Ripped from a Virgins Cunt doet het inderdaad altijd goed bij de vrouwkes...quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Niet bij de soort dames waar ik mee omga. Die roepen dan "OMG! Gay!" en rennen wild weg..
Nee, met de goede juist. Je wilt toch geen vriendin die naar Kane luistert?quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:36 schreef Aresdreams het volgende:
jij gaat met verkeerde dames om dan denk ik zo witch
oh, nee, dan is het goed, had ik je even verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 30 september 2008 20:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, met de goede juist. Je wilt toch geen vriendin die naar Kane luistert?.
Mijn beste vriendin is de zangeres van Autumn en mijn vriendinnetje houdt van Sonata Arctica, Epica en Meatloaf (:+), dus ik klaag niet hoor..
Ik hoop heel erg voor je gezondheid dat je daarmee de vorige bedoelt...quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:08 schreef Aresdreams het volgende:
al vind ik de zangeres van autumn nogal een doos on stage...
Gelukkig is er nog een heeeeeeeeeeeel groot gebied tussen Cannibal Corpse en Kane.quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:51 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Cannibal Corpse's Entrails Ripped from a Virgins Cunt doet het inderdaad altijd goed bij de vrouwkes...
Little Dead Ridinghood ft. de Heksenzoeker - Slurping the maggots from a vomit filled eye socket Part II: I fart hexane...quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:26 schreef Witchfynder het volgende:
Ik wil DK wel Cannibal Corpse horen spelen..
quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Niet bij de soort dames waar ik mee omga. Die roepen dan "OMG! Gay!" en rennen wild weg..
quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:26 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Little Dead Ridinghood ft. de Heksenzoeker - Slurping the maggots from a vomit filled eye socket Part II: I fart hexane...
Sinds wanneer heeft Marjan een account![]()
Ctrl+F "Heks" ft. Deadhood - Maggot Eating Faggotquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:26 schreef Doodkapje het volgende:
Little Dead Ridinghood ft. de Heksenzoeker - Slurping the maggots from a vomit filled eye socket Part II: I fart hexane...
Sinds wanneer heeft Marjan een account![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ctrl+F "Heks" ft. Deadhood - Maggot Eating Faggot
quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
[ afbeelding ]
DK: "This next song is about making sushi on a rainy Sunday. This one's called... Desecration of the Mermaid Whore while raping the Seven Seas with blood, gore and Christ's vomit! "
ik: "...and burning witches!"
Dean: "whores! sluts!"
DK: "Satan! Arrrrrrgghhh....1, 2, 3 ,4..."
Dribble the Naughty Cunt-dog: "Whorrrrrrrrrrrrrrrrre..."
<enter blast beat>
quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
[ afbeelding ]
DK: "This next song is about making sushi on a rainy Sunday. This one's called... Desecration of the Mermaid Whore while raping the Seven Seas with blood, gore and Christ's vomit! "
ik: "...and burning witches!"
Dean: "whores! sluts!"
DK: "Satan! Arrrrrrgghhh....1, 2, 3 ,4..."
<enter blast beat>
Je bent een man die Marjan heet?quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:38 schreef Elister het volgende:
Yeah man, ben alleen een man van weinig woorden.
Eigenlijk Mark-Jan. Foutje op het gemeentehuis.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Je bent een man die Marjan heet?
*meld!quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:58 schreef Witchfynder het volgende:
Wij moeten gewoon via toneport en Addictive drums een black metalalbum maken waarin elk nummer gaat over Aziatische gerechten, hoeren en de combinatie ervan. Slechter dan serieuze black metalalbums kan het toch niet worden..
Zoiets?quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
*meld!
Mits ik een solo mag doen uiteraard
1 2 3 4 5 6 | -x-x-x-x- -x-3-x-x- -1-5-5-3- -3-5-7-5- -3-x-7-5- |
Moet zij zeggen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:59 schreef Elister het volgende:
Whehe, nee, maar vergeet het wel eens. M'n zus noemt me ook wel haar broertje etc.
Dude, stfu. Ik kan soleren als geen anderquote:
Was een grapjequote:Op dinsdag 30 september 2008 23:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dude, stfu. Ik kan soleren als geen ander
[spoiler]
Powerchords
[\spoiler]
quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:19 schreef Witchfynder het volgende:
Soleren? In black metal betekent dat dat je doorspeelt wanneer de rest van de band al opgehouden is met het nummer.
Meldtdtdtdt... ook solo... geen met0l zonder harmonische solo's natuurlijkquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
*meld!
Mits ik een solo mag doen uiteraard
psst...sus4quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En dan nog de powerchords fout noteren
dat zou kunnen, nienke iig, ik hou het verder niet echt bij...quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik hoop heel erg voor je gezondheid dat je daarmee de vorige bedoelt....
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:29 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dat zou kunnen, nienke iig, ik hou het verder niet echt bij...
*bassist meld*quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:58 schreef Witchfynder het volgende:
Wij moeten gewoon via toneport en Addictive drums een black metalalbum maken waarin elk nummer gaat over Aziatische gerechten, hoeren en de combinatie ervan. Slechter dan serieuze black metalalbums kan het toch niet worden..
uit jouw reactie opmakende is die al lang niet meer bij autumn betrokken... dus zou de band daadwerkelijk wat leuker kunnen zijn gewordenquote:
Wij hebben destijds wel vaak met Autumn gespeeld, aardige lui wel.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:29 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dat zou kunnen, nienke iig, ik hou het verder niet echt bij...
Grappig, een maat van mij (Jeroen) speelt nu bas in die band.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
...Mijn beste vriendin is de zangeres van Autumn...
Ja he?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:22 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Grappig, een maat van mij (Jeroen) speelt nu bas in die band.
Leuke dame trouwens die beste vriendin van jou
Muziek kan ik jammer genoeg helemaal niks mee.
Ik vind die Nienke ook een beetje lijzig erbij staan. Marjan heeft een veel energiekere podiumpresentatie. Eigenlijk zou ze power metal moeten zingen vind ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:16 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
uit jouw reactie opmakende is die al lang niet meer bij autumn betrokken... dus zou de band daadwerkelijk wat leuker kunnen zijn geworden
Klopt, Massive Assault. Heerlijke zweedse deathmetalquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja he?.
Die bassist is toch ook gitarist in een of andere herrieband? Heb ik geloof ik eens mee opgetreden in Schoonhoven.
Dat mag, maar jij bent toch beter.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:14 schreef Elister het volgende:
Witch: Powermetal, schmowermetal.
Massive Assault wil ik nog een keer naartoe.
Ben het overigens niet eens met het lijzige @ Nienke!
Met leden van Entombed en Backyard Babies.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:34 schreef Elister het volgende:
Hellacopters, had ik nog nooit van gehoord maar klinkt lekker!! *noteer*
Ja ik moet even bijkomen van het idee dat ik volgende week een trio moet doen met Niels en Emielquote:
Hehe, is het alweer zo laat?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja! Op wat voor gitaar speel jij ook alweer?.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik moet even bijkomen van het idee dat ik volgende week een trio moet doen met Niels en Emiel
Eline moet onverwacht naar Antwerpen verplicht met school als we die gig hebbendus we gaan met z'n 3en spelen en spelen allebei de helft van de nummers bas
Nog 3 jams om het voor elkaar te krijgen dus ben benieuwd
Juistquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
Als liever dan Jacob weer inhuren dus?.
Waarom doe je niet een keertje met ze mee. Zo moeilijk is punk niet. Een keer mee oefenen en klaar is kees!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:35 schreef Witchfynder het volgende:
Of je moet een poppunkversie van mij zoeken..
Ik zou het wel kunnen denk ik, maar de baslijnen van TLFG zijn echt niet simplistisch (volgens mij het moeilijkste van de hele bandquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:50 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Waarom doe je niet een keertje met ze mee. Zo moeilijk is punk niet. Een keer mee oefenen en klaar is kees!
Niks tegen punk hoor, onze muziek is ook vet makkelijk!
Ik vind het zeker vetquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Is allemaal wat loos onder elkaar geplakt dus niet op de synchroonshit letten![]()
Zit je me nu gewoon uit te lachen?quote:
Wel over gitaristen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:42 schreef Elister het volgende:
Vind 't bijna jammer dat ik geen gitaar speel, kan ik niet meelullen.
Als zelfs ik het kan kan jij het zeker ook lerenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:42 schreef Elister het volgende:
Nee hoor lach je niet uit, was eigenlijk serieus bedoeld.. Maar opsturen is ook weer zoiets..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zit je me nu gewoon uit te lachen?
Voor de échte fans: mail je adres even naar eibert @ kramtried . com
Mijn adres heb je volgens mij nog wel ergensquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zit je me nu gewoon uit te lachen?
Voor de échte fans: mail je adres even naar eibert @ kramtried . com
Spam.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:23 schreef allsystemshalt het volgende:
Bassisten topic #4, laag lager laagst
Ga Jens maar eens schoppen dat hij gauw weer met Cantara bezig gaat.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:42 schreef Elister het volgende:
Als jullie achtergrond gangvocals nodig hebben denk je aan ons he?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:51 schreef Cynic het volgende:
Ik ook niet
Denk alleen niet dat het dit jaar nog wordt.
quote:
Riders From The Westquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als jullie achtergrond gangvocals nodig hebben denk je aan ons he?.
Dat dacht ikquote:
Nee, laat die Crunchy Pat maar zitten. Patrick wacht liever ff Teleluvrs bericht af over de SH-5 van zijn broer.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:27 schreef Deansensitized het volgende:
In een in aanbouw zijnde Epiphone Metal Strat
Ik bestel morgen bij GFS, dus wie nog wat moet hebben...
Jij wou een Crunchy Pat [chrome?] en een Crucnhy Rails toch Daan?
Ik niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:35 schreef Asanovic het volgende:
ik speel graag op elixer snaren, met van die coating.. jullie?
Dan sta ik bij Living Colour in Enschede volgens mij.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:33 schreef Witchfynder het volgende:
Hmm, vrijdag 7 november IKC in de Batcave te Tilburg, gratis entree. Meeting, mensen?.
Fok dat man, straight form the source, goedkoperquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan sta ik bij Living Colour in Enschede volgens mij.
Die GFS dingen zijn hier ook te krijgen. Ligt ergens bij Eindhoven in de buurt.
Ja, klopt maar ik kwam het laatst toevallig tegen. Ik denk ik meld het evenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Fok dat man, straight form the source, goedkoper
oeh, ik wil ook nog wat bestellen!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:27 schreef Deansensitized het volgende:
In een in aanbouw zijnde Epiphone Metal Strat
Ik bestel morgen bij GFS, dus wie nog wat moet hebben...
Jij wou een Crunchy Pat [chrome?] en een Crucnhy Rails toch Daan?
Heel soms ben ik wel eens liefquote:
Ik ben even bij GFS aan het kijken want ik wil alles in mijn eerste gitaartje gaan vervangen.quote:
Da's een prima ding, die heb ik ookquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:00 schreef guitarist.nl het volgende:
Als ik weer salaris binnen heb ga ik deze bestellen: http://store.guitarfetish.com/lilpuxlnewfi.html
doe maarquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 06:12 schreef Cynic het volgende:
Precies.
Zal ik voor jullie informatie even een lijstje maken met dingen die ik heb, zodat jullie die ook kunnen bestellen?
Helemaal met je eens! Wie heeft het ooit bedacht dat er geen kreukels in je kleren mogen zitten?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:27 schreef brother52 het volgende:
Damn, wat is strijken toch een klotewerk
Meestal zitten er meer kreukels in wanneer ik klaar ben met strijken dan voor de tijdquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:41 schreef Metalfreak het volgende:
Helemaal met je eens! Wie heeft het ooit bedacht dat er geen kreukels in je kleren mogen zitten?![]()
Op marktplaats staan er genoeg die het voor me willen doen maar die vragen er helaas weer geld voorquote:
+1.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Meestal zitten er meer kreukels in wanneer ik klaar ben met strijken dan voor de tijd![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:20 schreef brother52 het volgende:
Zo, het strijken is redelijk geslaagd.
Nu op naar een bruiloft. Ik ben benieuwd hoe vaak ik zal horen "Nu jij nog".
Als ze maar door hebben dat ik dat dan tegen hun ga zeggen op begrafenissen.
Daarom wil ik hem ook.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's een prima ding, die heb ik ook
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:20 schreef brother52 het volgende:
Praat me er niet van. Nog leuker wordt het wanneer zussen/schoonzussen beginnen te baren...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:20 schreef brother52 het volgende:
Hehehe, mag ik mee?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:12 schreef Witchfynder het volgende:
In januari speelt Dragonforce in 013.. En ze nemen Turisas mee (rare combi).
Niet origineel, maar zeikende familie verdient niet beter.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:20 schreef brother52 het volgende:
Een crunchy pat humbucker, een lil killer lead railpickup, 2 potmeters, 3-way switch, tonecap en rolletje draad.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:30 schreef ikheetmartijn het volgende:
Wat heb je allemaal voor leuks besteld?
Nu hopen dat het 1 op 1 past
Hoe herkenbaar, en dan gaan ze op de betreffende bruiloft ook echt alle (meestal vreselijk lelijke) vrouwen aanwijzen en proberen ze je te koppelen... Wat heb ik daar een hekel aan zeg.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:20 schreef brother52 het volgende:
Ik zeg meestal dat ik homo benquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar, en dan gaan ze op de betreffende bruiloft ook echt alle (meestal vreselijk lelijke) vrouwen aanwijzen en proberen ze je te koppelen... Wat heb ik daar een hekel aan zeg.
WTF? wat heb jij gedaan? En waarom een boete van de RDWquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:31 schreef Deansensitized het volgende:
Shit piss fuck cunt cocksucker motherfucker!
Voorlopig even niks nieuws, boete van de RDW, 320 euro
Klopt! Auto geschorst en verzekering stopgezet voor onbepaalde tijd...quote:Onderwerp: Overtreding artikel 30, juncto artikel 2 WAM
Lieve Dean,
1. Op 13 augustus 2008 bleek bij registercontrole dat voor motorrijtuig met kenteken JT-88-KN, merk Volkswagen, geen geldige verzekering in het verzekeringsregister [Centraal Register WAM, CRWAM] stond geregistreerd.
Klopt wederom! Ik ben de eigenaar daarvan.quote:2. Uit opgave uit het kentekenregister bleek dat u op dat moment eigenaar/houder [kentekenhouder] was en dat de geldigheid van het kentekenbewijs niet was geschorst. Dit betekend dat u op de controledatum verantwoordelijk was voor het nakomen van de verzekeringsplicht.
Nee, ik was niet verzekerd, enige die wat verzuimd heeft ben ik zelf: om te bellen naar de verzekering toen de waarschuwing van de RDW op de mat viel omtrent de schorsing die afliep...quote:3. Het is mogelijk dat u toch verzekerd bent, maar dat uw verzekeringsmaatschappij verzuimd heeft uw verzekering in het verzekeringsregister te registreren. Als op 13 augustus 2008 wel een verzekering van kracht was dan kunt u dit aantonen door voor 21 oktober 2008 een "verklaring involge artikel 34 van de WAM" over te leggen. Deze verklaring dient u, samen met deze brief, te richten aan de RDW. Deze verklaring word op uw verzoek uitsluitend door uw verzekeringsmaatschappij of diens gevolmachtigd agent verstrekt.
Klopt, de Passat was niet verzekerd, en kan dus geen verklarling overleggen. Ben van schrik later vanmiddag na het lezen van de brief naar de verzekeringsdude gefietst om er een verzekering op te gooien, schade beperken, voor zover mogelijk.quote:4. Als u geen verklaring 'artikel 34 WAM" kan overleggen, zal ik daarop uitmaken dat het motorrijtuig op 13 augustus 2008 niet was verzekerd. Dit levert een strafbaar feit op. Als u dit strafbare feit voor het eerst heeft begaan, zal het Centraal Justieel Incasso Bureau u een schikkingsvoorstel doen. Bij herhaalde overtreding zal de Officier van Justie de behandeling overnemen.
Hoogachtend en kusje
De directie van de RDW.
Ait, die heb ik ook van de week besteld. Waar zet jij hem in?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
Een crunchy pat humbucker, een lil killer lead railpickup, 2 potmeters, 3-way switch, tonecap en rolletje draad.
in mijn Dylon van balsahoutquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:50 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ait, die heb ik ook van de week besteld. Waar zet jij hem in?
Ik hoop dat hij lekker klinkt in m'n SG
Ohquote:
Waarom heb je eigenlijk een andere brug erin gezet? Maken die rollertjes (bij gebrek aan een betere vocabulaire kennisquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ohboy kijk het eens glimmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |