En ehm ja, ik ben laatst begonnenquote:Op zondag 28 september 2008 21:00 schreef matjuhhh007 het volgende:
Ben jij degene die laatst begonnen was met spelen? Welk merk is dit? Durf zo niet met zekerheid te zeggen dat het een echte fender isSunburst is altijd mooi natuurlijk
.
Deanquote:Op zondag 28 september 2008 21:44 schreef Fooshantay het volgende:
Hey mensen , wat is DE beste semi-akoestische gitaar tussen de 400 en 500 euro? b.v.d
Crafter schijnt nogal goed te wezen orso...quote:Op zondag 28 september 2008 21:44 schreef Fooshantay het volgende:
Hey mensen , wat is DE beste semi-akoestische gitaar tussen de 400 en 500 euro? b.v.d
Dan ga je toch met de auto?quote:
Ja maar je moet geen gitaar meenemen, ze vinden het namelijk leuk die te breken als 'goocheltruck'...quote:Op zondag 28 september 2008 22:27 schreef Jimbo het volgende:
wat las ik nou, komt dr een meet ?mag ik ook komen aangezien ik t wel een heel topic al uitgehouden heb hier in muz
Vind ik ook goed, moet ik alleen iets eerder van huis.quote:Op maandag 29 september 2008 07:20 schreef Aresdreams het volgende:
maastricht, dat lijkt me een mooie uithoek voor een meet
Dat vind ik een goeie! 3 kwartiertjes rijden maarquote:Op maandag 29 september 2008 07:20 schreef Aresdreams het volgende:
Whoa echt nice!quote:Op maandag 29 september 2008 10:09 schreef --H-I-M-- het volgende:
Zo jongens,
Ik ga jullie voor 2 maanden verlaten maar zal proberen zo nu en dan nog wel wat te posten! Morgen vertrek ik voor een maand naar Vietnam (vakantie) om daarna door te reizen naar chicago, waar ik een maand big-pimpin stage ga lopen in de sears tower (fusies&overnames)....
Dus: TOT IN DECEMBER!!!!
Relaxed, veel plezier!quote:Op maandag 29 september 2008 10:09 schreef --H-I-M-- het volgende:
Zo jongens,
Ik ga jullie voor 2 maanden verlaten maar zal proberen zo nu en dan nog wel wat te posten! Morgen vertrek ik voor een maand naar Vietnam (vakantie) om daarna door te reizen naar chicago, waar ik een maand big-pimpin stage ga lopen in de sears tower (fusies&overnames)....
Nicequote:Op maandag 29 september 2008 10:09 schreef --H-I-M-- het volgende:
Zo jongens,
Tof! Veel plezier!quote:Op maandag 29 september 2008 10:09 schreef --H-I-M-- het volgende:
Zo jongens,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar hebben ze echt mij niet voor nodig...quote:Op maandag 29 september 2008 10:20 schreef brother52 het volgende:
Het valt wel op Witch, jij bent in belgie en meteen gebeuren daar bizarre dingen.
http://www.nu.nl/news/176(...)t_personenwagen.html
quote:Op maandag 29 september 2008 15:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Godver eikelwaarom ben ik zo'n computernoob
quote:Op maandag 29 september 2008 15:11 schreef Dribbel_ het volgende:
alt + f4 geeft wel gave fok opties, net als control +b en ctrl + squote:Op maandag 29 september 2008 15:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Pwnquote:Op maandag 29 september 2008 15:11 schreef Dribbel_ het volgende:
quote:Op maandag 29 september 2008 20:27 schreef Deansensitized het volgende:
Herman: volgens mij is je versterker weer klaar. Net een dik uur gespeeld, zonder dat er wat gebeurde. Wel vind ik hem wat tam, en weet niet of dat zo hoort of niet. Ik ben dan uiteraard wel van de gaineratie [generatie die wel van wat meer gain houd, gain generatie, gaineratie, snappen julie hem?] dus dat kan het ook zijn
Veel plezier manquote:Op maandag 29 september 2008 10:09 schreef --H-I-M-- het volgende:
Zo jongens,
Hier en daar wat [half] losse contactjes. Alles even goed doorgesoldeerd, paar keer nagelopen enzo, eigenlijk niks ingrijpends.quote:Op maandag 29 september 2008 20:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Thanks mate.![]()
Ik heb ook wel een paar keer gehad dat hij het perfect deed maar na een keer uit en weer aan zetten deed hij helemaal niets meer. Daarna ging het geluid 'zwabberen'. Het zou dus kunnen dat je geluk had maar ik ga er van uit dat je hem gewoon gemaakt hebt.
Hij is inderdaad een beetje tam. Maar daar heb ik gelukkig pedaaltjes voor.
Wat mankeerde er nou aan?en wat zijn de kosten?
Het kon natuurlijk zijn dat je onderdelen hebt moeten vervangen.quote:Op maandag 29 september 2008 20:49 schreef Deansensitized het volgende:
Hier en daar wat [half] losse contactjes. Alles even goed doorgesoldeerd, paar keer nagelopen enzo, eigenlijk niks ingrijpends.
Zal hem vandeweek nog een paar keer testen, hem 'zwabberend' terugleveren kan ook niet natuurlijk
Kost uiteraard niks man, ben je gek! Geld vragen voor een beetje solderen
Kom aanstaande zondag maar naar Utrecht.quote:Op maandag 29 september 2008 07:20 schreef Aresdreams het volgende:
quote:Op maandag 29 september 2008 22:44 schreef Cynic het volgende:
oh, ik kreeg vandaag zowaar een studio update en het drumstel wordt deze dagen opgebouwd, afgesteld en dan binnenkort microfoons plaatsen enzo. Er gaat zowaar iets gebeuren!
Nee, ik ook niet. Enig idee wat voor zaal het is dan? Een café ofzo?quote:Op maandag 29 september 2008 22:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Studio Starsound.
Nog nooit van gehoord maar toch.
Toe maarquote:Op maandag 29 september 2008 22:44 schreef Cynic het volgende:
oh, ik kreeg vandaag zowaar een studio update en het drumstel wordt deze dagen opgebouwd, afgesteld en dan binnenkort microfoons plaatsen enzo. Er gaat zowaar iets gebeuren!
Hopelijk niet, er zijn net allemaal nieuwe vellen opgekomen dus dat valt mee denk ik.quote:Op maandag 29 september 2008 23:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Toe maar
Tegen de tijd dat jullie beginnen zijn die vellen al weggerot joh
http://www.starsoundstudio.nl/pano/pano.html volgens dit 3d ding wel een hippe plek!quote:Op maandag 29 september 2008 23:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Enig idee wat voor zaal het is dan? Een café ofzo?
dat klinkt bekend, wegvallend geluid en dan weer vol geluid... had ik met mijn warp 7 ook, wouden ze me nog geld voor vragen ook (bijna 50 euro geloof ik), maar aangezien ik hem toen nog geen jaar had, hadden ze het toch maar onder garantie gedaanquote:Op maandag 29 september 2008 20:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hier en daar wat [half] losse contactjes. Alles even goed doorgesoldeerd, paar keer nagelopen enzo, eigenlijk niks ingrijpends.
Zal hem vandeweek nog een paar keer testen, hem 'zwabberend' terugleveren kan ook niet natuurlijk
Kost uiteraard niks man, ben je gek! Geld vragen voor een beetje solderen
voor welke band? The Wounded?quote:Op maandag 29 september 2008 22:44 schreef Cynic het volgende:
Oh, voor het geval je het nog niet wist, de gain op channel A is een push/pull geval.quote:Op maandag 29 september 2008 20:27 schreef Deansensitized het volgende:
Wel vind ik hem wat tam, en weet niet of dat zo hoort of niet.
al ergens een release gepland?quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:55 schreef Cynic het volgende:
Nee, dat staat er al 2 jaar in volgens mij
*gokt op een zekere favoriete Friese soldeerheld*quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja ik denk dat het ook wel los zal lopen
Maarja iemand nog baat bij 2 Epiphone elementen uit een G400
Wat voor plectrums?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik typ altijd op een laptop nergens last van![]()
Ja heb idd ook een tailpiece erbij gehaald die dingen kosten toch niks
Net bij de gitaarboer een zak plectrums bestelddie ik wou waren altijd op en nu heb ik er 72 voor nog geen 2 tientjes dus dan kan ik voortaan vooruit
En gelijk straplocks voor m'n SG en nieuwe snaren en een pakje Ernie Balls er gratis bijgekregen om te proberen na de discussie tussen hem en een andere klant of het nou beter klinkt dan D'addario's
Dus zodra de nieuwe brug binnen is gaat er een setje Ernie balls op voor de verandereing
Hm, dat merk heb ik hier ook liggen, maar vind ik niet fijn spelenquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze relax spulanti slip lekker groot 3 hoeken die je kan gebruiken
Die vliegen altijd uit m'n poten als ik een beetje actief bezig benquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:39 schreef Aresdreams het volgende:
damn... lompe grote dingen
ik speel met zo'n klein mogelijk stukje
Krat pilsquote:
Ligt eraan welke dikte je hebt natuurlijk hequote:Op dinsdag 30 september 2008 16:52 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hm, dat merk heb ik hier ook liggen, maar vind ik niet fijn spelen![]()
Te hard naar mijn mening.
Paar Kramtried stickersquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die vliegen altijd uit m'n poten als ik een beetje actief bezig ben
[..]
Krat pils
Nah heb jij toevallig niet wat leuks liggen waar je niks mee doet ik hoef er niet veel voor te hebben hoor
ach, ik laat mijn haren actief zijn, dus vandaar dat het met een kleintje mij ook wel luktquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die vliegen altijd uit m'n poten als ik een beetje actief bezig ben
[..]
Krat pils
Nah heb jij toevallig niet wat leuks liggen waar je niks mee doet ik hoef er niet veel voor te hebben hoor
Roep ik ook altijd, maar geen meid die erin traptquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:08 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ach, ik laat mijn haren actief zijn, dus vandaar dat het met een kleintje mij ook wel lukt
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Roep ik ook altijd, maar helpt niks
Hij zoekt nog naar een topkam, heb ik vernomen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Paar Kramtried stickers![]()
Maar weet het zo niet, zoek je nog iets?
quote:Op maandag 29 september 2008 20:27 schreef Deansensitized het volgende:
Herman: volgens mij is je versterker weer klaar. Net een dik uur gespeeld, zonder dat er wat gebeurde. Wel vind ik hem wat tam, en weet niet of dat zo hoort of niet. Ik ben dan uiteraard wel van de gaineratie [generatie die wel van wat meer gain houd, gain generatie, gaineratie, snappen julie hem?] dus dat kan het ook zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |