Daar dacht ik idd ook meteen aan..quote:Op maandag 29 september 2008 00:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
2de van links heeft Onur-potentie!
quote:Op maandag 29 september 2008 00:34 schreef JanusAnus het volgende:
Volgende keer tegen een meisje zeggen "ER ZIJN BEHALVE JIJ VANAVOND GEEN NATTE GLEUVEN IN DE TENT HE?". Ik heb uit zeer wijze en betrouwbare bron vernomen dat dat werkt.
Serieus. Het woord "gleuven" doet het hem. Het is een zeer sensueel woord, de klank plooit zich als het ware tot een zachte bries die rechtstreeks het broekje in leidt.quote:
Eindbazen zijn dikke ranzige mokkelsquote:Op maandag 29 september 2008 00:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Kanker![]()
![]()
Met dit soort eindbazen wordt het regelen van wijven wel heel lastig. Alleen volgens mij word ik niet eens toegelaten op een teenage party
![]()
En dan op z'n limburgs uitgesproken hequote:Op maandag 29 september 2008 00:39 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Serieus. Het woord "gleuven" doet het hem. Het is een zeer sensueel woord, de klank plooit zich als het ware tot een zachte bries die rechtstreeks het broekje in leidt.
Niet te geleuven! Maar eindbazen...quote:Op maandag 29 september 2008 08:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
En dan op z'n limburgs uitgesproken he
Nee, gewoon een witte broek en een hip g star shirtje dacht ikquote:Op maandag 29 september 2008 09:57 schreef Skaff-a het volgende:
en lol had ie ook een mooi pauper petje op?
Linnen witte broek met roze poloquote:Op maandag 29 september 2008 12:31 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee, gewoon een witte broek en een hip g star shirtje dacht ik
quote:Op zondag 28 september 2008 21:03 schreef nietzman het volgende:
"Waren de Duitsers ons land maar nooit uitgepest, die fascistische rakkers wisten dergelijke varkentjes wel te wassen" sprak hij, weemoedig zijn hoofd schuddend.
mee eens hooguit 1 en dan gewoon bierquote:Op zondag 28 september 2008 22:42 schreef Bolter het volgende:
[..]
Had ik gezien ja, dan houdt 't gelijk op. Met die instelling verdien je, zelfs als lekkere sma, geen drankjes.
Fout. Minimum 16 & maximum 21= epic win.quote:Op zondag 28 september 2008 21:19 schreef Sapstengel het volgende:
Als je in een club bent waar ook 14 jarige mensen rondlopen weet je dat je iig op de verkeerde plek bent. Minimum 21 = win.
Nee, die zijn aan het praten, heb ook een dergelijke foto van een vriend en mij gewoon omdat er een takkeherrie was en je in mekaars oren moest schreeuwen om mekaar wat duidelijk te maken.quote:Op maandag 29 september 2008 16:56 schreef afcajos het volgende:
Ik zit zo ff wat foto's te bekijken(van zaterdag), kom ik deze foto tegen![]()
[ afbeelding ]
Lijkt het nou zo, of zijn daar 2 jongens bijna aan het zoenen
quote:Op zondag 28 september 2008 21:20 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Ik zal het woord voor je spellen.
En Ee Ee -> Nee -> NEE
Alsjeblieft en geen drank.
2 boeren? Wat een deal!quote:Op maandag 29 september 2008 00:06 schreef afcajos het volgende:
Volgende week: Boeren rock2 halen 1 betalen
quote:Op maandag 29 september 2008 17:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Fout. Minimum 16 & maximum 21= epic win.
quote:MInimum 16 = win
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |