SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door afcajos op 29-09-2008 22:30:18 ]Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
quote:Op zondag 28 september 2008 21:03 schreef nietzman het volgende:
"Waren de Duitsers ons land maar nooit uitgepest, die fascistische rakkers wisten dergelijke varkentjes wel te wassen" sprak hij, weemoedig zijn hoofd schuddend.
"Krijgen wij niks?"quote:Op zondag 28 september 2008 21:10 schreef ganzenherder het volgende:
Waarom zou je geen biertje voor jezelf mogen halen, wie heeft die kutregel bedacht?
Wtf moet ik me daarbij voorstellen?quote:
Dus je hebt 3x2=6 mixjes van in totaal ongeveer 40 euro voor die wijven gehaald en geeneens geneukt..quote:Op zondag 28 september 2008 21:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
"Krijgen wij niks?"![]()
![]()
![]()
![]()
Heb het wel paar keer gedaan hoor, heb geloof ik 2 of 3 keer wat voor die wijven gehaald en voor de rest bekeken ze het maar. Die ene was de scharrel van die maat van me, en haar vriendinnetje zag er niet uit
Afentoe gewoon ff alleen rondlopen om ff van die meiden verlost te zijn en een paar glazen berenburgh achterover slaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
Dat je doet alsof je je winkelwagentje vult met boodschappenquote:Op zondag 28 september 2008 21:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wtf moet ik me daarbij voorstellen?. Overigens zit je toch niet aan die chimeids vastgeplakt, of wel
.
Ik zal het woord voor je spellen.quote:
Ken m ook nietquote:Op zondag 28 september 2008 21:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wtf moet ik me daarbij voorstellen?. Overigens zit je toch niet aan die chimeids vastgeplakt, of wel
.
Ik weet niet wat voor vrek jij bentquote:Op zondag 28 september 2008 21:10 schreef ganzenherder het volgende:
Waarom zou je geen biertje voor jezelf mogen halen, wie heeft die kutregel bedacht?
Jij doet vast de uni.quote:Op zondag 28 september 2008 21:20 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Ik zal het woord voor je spellen.
En Ee Ee -> Nee -> NEE
Alsjeblieft en geen dank.
quote:
Trap jij er nog steeds in dan?quote:Op zondag 28 september 2008 21:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor vrek jij bentOf dat je zo bekend wilt staan
Ach, als je met zn 4en op stap bent is het gebruikelijk dat je gewoon rondjes geeft. Maar als dan blijkt dat die meiden het vertikken wat te halen is dat gewoon kutquote:Op zondag 28 september 2008 21:37 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
jaren geleden al afgerond.
wat een belachelijk iets dat ik drank voor vrouwen moet kopen waar ik niks van wil of moet.
ik koop geen eens drank voor vrouwen waar ik wel wat van wil of moet
Akkoord, het is ook niet zo dat ik te beroerd ben om een rondje te geven maar zodra ik erachter kom dat het grut geen eens muntjes gekocht heeft haal ik net zo gemakkelijk drinken voor mezelf waar ze bij staanquote:Op zondag 28 september 2008 21:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ach, als je met zn 4en op stap bent is het gebruikelijk dat je gewoon rondjes geeft. Maar als dan blijkt dat die meiden het vertikken wat te halen is dat gewoon kutIk had geen zuipmaatje dus beleefde voor de verandering eens een vrij nuchter avondje
En om het kwartier naar de bar lopen om één biertje te bestellen is ook niet top.
Ik haal gewoon soms een rondje maar als anderen het niet doen ga ik wel weg van zequote:Op zondag 28 september 2008 21:37 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Trap jij er nog steeds in dan?
"Wil je wat drinken?"quote:Op zondag 28 september 2008 21:46 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Akkoord, het is ook niet zo dat ik te beroerd ben om een rondje te geven maar zodra ik erachter kom dat het grut geen eens muntjes gekocht heeft haal ik net zo gemakkelijk drinken voor mezelf waar ze bij staan
(...)
Hier ook over t algemeeen. Al doen wij met uitgaan bij munten gewoon iedereen munt geven, krijg je ook geen gezeik.quote:Op zondag 28 september 2008 21:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik haal gewoon soms een rondje maar als anderen het niet doen ga ik wel weg van zeMaar in mijn omgeving is het normaal dat rondjes je aangeboden worden, en je zelf ook aanbiedt
quote:Op zondag 28 september 2008 21:00 schreef afcajos het volgende:
Staan daar 2 van die kleine geile sletjes van ik schat 14 jaar. Je zag gewoon dat ze veeelste jong waren. Met van die zogenaamd onschuldige zaadvragende oogjes staan ze dan een beetje naar je te kijken. Je ziet die oogjes langs je gespierde torso glijden en mij een beetje op te geilen.
Zo nu en danquote:Op zondag 28 september 2008 22:14 schreef steeg het volgende:
je hebt een prachtige avonturen vertelstijl en je lijkt me een baas in de club maar damn it je hebt wel mega fails elke week, sterker elke drie dagen... Heb je ook wel eens een avond dat je gewoon bier krijgt en een mooie kip regelt en waar kan ik die verhalen vinden?
Je brengt me op ideeënquote:Op zondag 28 september 2008 22:16 schreef DemonRage het volgende:
Winkelwagen-move?
'k heb wel ooit iemand de fietspomp-move zien doen en iemand de kaartenuitdeel-move zien doen.
...quote:Op zondag 28 september 2008 22:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
Je brengt me op ideeën![]()
![]()
Een vriend van me deed eens de kakkerlak-op-zijn-rug-move. Op zijn rug gaan liggen en wild met armen en benen rond gaan spartelen
quote:Op zondag 28 september 2008 22:22 schreef Bolter het volgende:
Drank kopen voor vrouwenEn nuchter blijven is een dubbele
. Juist als je een chick probeert te regelen en ze geeft aan dat ze wat wil drinken moet je zorgen dat ze wat voor jou gaat halen. Dan heeft ze in je geïnvesteerd en blijft dus langer hangen, haalt ze niets dan is ze sowieso niet geïnteresseerd.
Zoo ook voor het eerst in KLB?quote:Op zondag 28 september 2008 22:24 schreef J-heronimus het volgende:
Zoo ook voor het eerst uitgeweest?
Lees de OP. Ze had geen muntjes?quote:Op zondag 28 september 2008 22:22 schreef Bolter het volgende:
Drank kopen voor vrouwenEn nuchter blijven is een dubbele
. Juist als je een chick probeert te regelen en ze geeft aan dat ze wat wil drinken moet je zorgen dat ze wat voor jou gaat halen. Dan heeft ze in je geïnvesteerd en blijft dus langer hangen, haalt ze niets dan is ze sowieso niet geïnteresseerd.
Had ik gezien ja, dan houdt 't gelijk op. Met die instelling verdien je, zelfs als lekkere sma, geen drankjes.quote:Op zondag 28 september 2008 22:29 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Lees de OP. Ze had geen muntjes?
Take a seat, please take a seat over there Come on go take a seat.quote:
MInimum 16 = winquote:Als je in een club bent waar ook 14 jarige mensen rondlopen weet je dat je iig op de verkeerde plek bent. Minimum 21 = win.
Genoeg de lul wat de neuk! Als ze mij voor de 3e keer op rij zouden vragen zou ik ze de vinger gevenquote:Op zondag 28 september 2008 23:03 schreef marcel-o het volgende:
wtf!
lurkende dames die daar ook nog eens van uit gaandie moet je sowieso thuis laten!!
en je kan toch gewoon naar de bar gaan en 3 bier bestellen, en rondjes lopen--> bier op--> terug naar groepje.
zo doe ik t eigenlijk als k al genoeg de lul was geweest
"Waren de Duitsers ons land maar nooit uitgepest, die fascistische rakkers wisten dergelijke varkentjes wel te wassen" sprak hij, weemoedig zijn hoofd schuddend.
Teringquote:
Oehquote:
Smithysquote:
Godver, die heb ik gemistquote:Op maandag 29 september 2008 00:18 schreef JanusAnus het volgende:
http://www.rbmdesign.nl/testomgeving/smithys/fotoalbum.php
Je was zeker op een teenage party geweest
quote:Op maandag 29 september 2008 00:18 schreef JanusAnus het volgende:
http://www.rbmdesign.nl/testomgeving/smithys/fotoalbum.php
Je was zeker op een teenage party geweest
Kankerquote:
quote:
eindbazen?quote:Op maandag 29 september 2008 00:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Kanker![]()
![]()
Met dit soort eindbazen wordt het regelen van wijven wel heel lastig. Alleen volgens mij word ik niet eens toegelaten op een teenage party
![]()
Daar dacht ik idd ook meteen aan..quote:Op maandag 29 september 2008 00:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
2de van links heeft Onur-potentie!
quote:Op maandag 29 september 2008 00:34 schreef JanusAnus het volgende:
Volgende keer tegen een meisje zeggen "ER ZIJN BEHALVE JIJ VANAVOND GEEN NATTE GLEUVEN IN DE TENT HE?". Ik heb uit zeer wijze en betrouwbare bron vernomen dat dat werkt.
Serieus. Het woord "gleuven" doet het hem. Het is een zeer sensueel woord, de klank plooit zich als het ware tot een zachte bries die rechtstreeks het broekje in leidt.quote:
Eindbazen zijn dikke ranzige mokkelsquote:Op maandag 29 september 2008 00:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Kanker![]()
![]()
Met dit soort eindbazen wordt het regelen van wijven wel heel lastig. Alleen volgens mij word ik niet eens toegelaten op een teenage party
![]()
En dan op z'n limburgs uitgesproken hequote:Op maandag 29 september 2008 00:39 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Serieus. Het woord "gleuven" doet het hem. Het is een zeer sensueel woord, de klank plooit zich als het ware tot een zachte bries die rechtstreeks het broekje in leidt.
Niet te geleuven! Maar eindbazen...quote:Op maandag 29 september 2008 08:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
En dan op z'n limburgs uitgesproken he
Nee, gewoon een witte broek en een hip g star shirtje dacht ikquote:Op maandag 29 september 2008 09:57 schreef Skaff-a het volgende:
en lol had ie ook een mooi pauper petje op?
Linnen witte broek met roze poloquote:Op maandag 29 september 2008 12:31 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee, gewoon een witte broek en een hip g star shirtje dacht ik
mee eens hooguit 1 en dan gewoon bierquote:Op zondag 28 september 2008 22:42 schreef Bolter het volgende:
[..]
Had ik gezien ja, dan houdt 't gelijk op. Met die instelling verdien je, zelfs als lekkere sma, geen drankjes.
Fout. Minimum 16 & maximum 21= epic win.quote:Op zondag 28 september 2008 21:19 schreef Sapstengel het volgende:
Als je in een club bent waar ook 14 jarige mensen rondlopen weet je dat je iig op de verkeerde plek bent. Minimum 21 = win.
Nee, die zijn aan het praten, heb ook een dergelijke foto van een vriend en mij gewoon omdat er een takkeherrie was en je in mekaars oren moest schreeuwen om mekaar wat duidelijk te maken.quote:Op maandag 29 september 2008 16:56 schreef afcajos het volgende:
Ik zit zo ff wat foto's te bekijken(van zaterdag), kom ik deze foto tegen![]()
[ afbeelding ]
Lijkt het nou zo, of zijn daar 2 jongens bijna aan het zoenen
quote:Op zondag 28 september 2008 21:20 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Ik zal het woord voor je spellen.
En Ee Ee -> Nee -> NEE
Alsjeblieft en geen drank.
2 boeren? Wat een deal!quote:Op maandag 29 september 2008 00:06 schreef afcajos het volgende:
Volgende week: Boeren rock2 halen 1 betalen
quote:Op maandag 29 september 2008 17:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Fout. Minimum 16 & maximum 21= epic win.
quote:MInimum 16 = win
he die berenburgh kreeg ik zo een tijdje terug nog in mijn oog!quote:Op zondag 28 september 2008 21:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
"Krijgen wij niks?"![]()
![]()
![]()
![]()
Heb het wel paar keer gedaan hoor, heb geloof ik 2 of 3 keer wat voor die wijven gehaald en voor de rest bekeken ze het maar. Die ene was de scharrel van die maat van me, en haar vriendinnetje zag er niet uit
Afentoe gewoon ff alleen rondlopen om ff van die meiden verlost te zijn en een paar glazen berenburgh achterover slaan![]()
Berenburgh in mijn oogquote:Op maandag 29 september 2008 19:14 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
he die berenburgh kreeg ik zo een tijdje terug nog in mijn oog!
Ik denk zo'n clubquote:Op maandag 29 september 2008 19:58 schreef SuspendedAnimation het volgende:
Club als in club?
Of club als in discotheek?
Nou je weet wat je te doen staat, komend weekend.quote:Op maandag 29 september 2008 20:24 schreef RickoKun het volgende:
DIT SOORT GEILE KANKERSLETJES DIE LEKKER MOETEN VOLGEPOMPT WORDEN?!?!/1/1??!!111111111
[ afbeelding ]
de breezerslettenkoning heeft weer eens gesprokenquote:Op zondag 28 september 2008 21:00 schreef afcajos het volgende:
[insert lang blaverhaal ]
Je komt niet meer bij van je eigen grap he!!!quote:Op maandag 29 september 2008 20:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik denk zo'n club
[ afbeelding ]
Lol dit was nog een lemming op een topic van mij ookquote:Op maandag 29 september 2008 19:14 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
he die berenburgh kreeg ik zo een tijdje terug nog in mijn oog!
jaquote:Op maandag 29 september 2008 22:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
Lol dit was nog een lemming op een topic van mij ook
Soort van appeltjesplukmove maar dan met een winkelwagen. Verder ken ik alleen nog de rugschrobmove ook wel "de borstel" genoemd en rugafdroogmove.quote:Op maandag 29 september 2008 20:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Winkelwagenmove???
Hoe gaat die dan?quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:06 schreef Pietklaaso het volgende:
De Pingpong is ook wel vrij geniaal!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |