zie bovenstaande Bos ligt dwars.quote:Op zondag 28 september 2008 22:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze zijn er nog niet uit dus, zal wel nachtwerk worden.
quote:Bod BNP Paribas op Fortis lijkt aanstaande.
De Franse bank BNP Paribas neemt mogelijk Fortis over, meldt de Franse krant Le Figaro zondag op zijn internetsite. Eerder meldde het Financieele Dagblad al op zijn website dat ING zou zijn afgehaakt bij de onderhandelingen.
"BNP Paribas lijkt de beste papieren te hebben om alle activiteiten van Fortis over te nemen," schrijft de krant zonder bronnen te noemen. "De transactie zou mogelijk exclusief de door Fortis overgenomen delen van ABN Amro zijn." De krant stelt dat er het hele weekend al geheime onderhandelingen gaande zijn en dat een aankondiging snel zal volgen.
Leden van de Belgische regering voeren zondagavond overleg over de verschillende opties om de Nederlands-Belgsiche financiele dienstverlener uit de brand te helpen.
De marktwaarde van Fortis bedraagt momenteel dertien miljard euro, een derde van de waarde aan het einde van 2007.
De belastingbetaler betaalt dus alle bonussen die ooit zijn uitgedeeld voor, naar nu blijkt, slecht beleid etc.quote:Op zondag 28 september 2008 22:14 schreef hoipim het volgende:
nederland wil weer niet meedoen!!
http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF28092008_035&kanaalid=9
oud bericht het fd doet zijn site kennelijk niet update, het is zo goed als zeker dat ing abn amro overneemt, ze praten nu alleen nog over een overheidssteun van nederland aan fortis nederland.quote:
Morgen aandelen Fortis kopen?? Hmmm. Denk dat de koers heel erg naar beneden gaat knallen, aangezien ABN verkocht gaat worden voor 10 mld (minder dan de helft van wat ze ervoor betaald hebben). Dat boekverlies zit nu nog niet in de koers.quote:Op zondag 28 september 2008 22:19 schreef druide het volgende:
Zou het verstandig zijn om morgenvroeg goedkope fortis-aandelen en ondergewaardeerde ING-aandelen te scoren?
dus kopenquote:Op zondag 28 september 2008 22:33 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Morgen aandelen Fortis kopen?? Hmmm. Denk dat de koers heel erg naar beneden gaat knallen, aangezien ABN verkocht gaat worden voor 10 mld (minder dan de helft van wat ze ervoor betaald hebben). Dat boekverlies zit nu nog niet in de koers.
Werkt prima toch, ik denk dat ING geen slechte deal doet als ze ABN overnemen voor een prikkie, ze hebben klaarblijkelijk een betere visie gehad dan Fortis...quote:Op zondag 28 september 2008 22:31 schreef Klopkoek het volgende:
Lang leve de marktwerking
Zo niet, dan is het wel een strakke foto.quote:Op zondag 28 september 2008 20:58 schreef IHVK het volgende:
Ik vind het wel heel toevallig allemaal, met die blaadjes enzo.
Complot.
wat kan er gebeuren?quote:Op zondag 28 september 2008 22:38 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
nadat de informatie in de koers is verwerkt ja, maar ik blijf het riskant vinden
Welkom in 1991.quote:Op zondag 28 september 2008 @ 22:39 schreef Sphere het volgende:
gaat ING met de Postbank fuseren en neemt ze de ABN-Amrobank over.
Postbank is altijd al van ING geweest (dochteronderneming). Alleen ze gaan de merknaam "Postbank" niet meer gebruiken, omdat het merk ING in het buitenland sterker is dan de postbank.quote:Op zondag 28 september 2008 22:39 schreef Sphere het volgende:
Ja, GodverdeGodver.....
Ben ik bijna van mijn ABN Amro spaarrekening en Postbank betaalrekening af, denk ik lekker bij concurent ING te zitten., gaat ING met de Postbank fuseren en neemt ze de ABN-Amrobank over.
euuh in 80tige jaren is de bank al overgenomen.quote:Op zondag 28 september 2008 22:39 schreef Sphere het volgende:
Ja, GodverdeGodver.....
Ben ik bijna van mijn ABN Amro spaarrekening en Postbank betaalrekening af, denk ik lekker bij concurent ING te zitten., gaat ING met de Postbank fuseren en neemt ze de ABN-Amrobank over.
ING, duidelijk.quote:Op zondag 28 september 2008 22:46 schreef hoipim het volgende:
de vraag nu is welke, merknaam is sterker, en welke blijft er behouden?
abn amro of ing?
Merk ING blijft wel bestaan, maar blijft Merk ABN AMRO bestaan of wordt dat net als de Postbank ING.quote:Op zondag 28 september 2008 22:46 schreef hoipim het volgende:
de vraag nu is welke, merknaam is sterker, en welke blijft er behouden?
abn amro of ing?
ABN-Amro was een (redelijk) sterk merk.quote:Op zondag 28 september 2008 22:51 schreef hoipim het volgende:
ABN AMRo is ook behoorlijk sterk, onderschat dat niet.
En ik zie liever de naam abn amro niet verdwijnen
Die was al bijna verdwenen toch als Fortis zich niet verslikt had?quote:Op zondag 28 september 2008 22:51 schreef hoipim het volgende:
ABN AMRo is ook behoorlijk sterk, onderschat dat niet.
En ik zie liever de naam abn amro niet verdwijnen
ING kan in nederland ABN AMRO invoeren voor al zijn activiteiten, gezien het merk in nederland kracht uitstraalt, en volgens de nederlander sterker is dan ing.(onderzoekje van de hond)quote:Op zondag 28 september 2008 22:54 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ABN-Amro was een (redelijk) sterk merk.
Internationaal heeft het geen nut meer aangezien het internationale netwerk van ABN naar RBS is gegaan en in NL zal ING er geen enkel belang bij hebben twee merken te blijven voeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |