Je vader heeft dyslexie?quote:Op zondag 28 september 2008 20:27 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Nee me vader noemde me vroeger princesje..
quote:de foto je pik hoofd.
Dan pik ik ondertussen je Turkse schone inquote:Op zondag 28 september 2008 20:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan samen op één kameel een trektocht door de Sahara maken.
Weet je wel hoe fucking chill die lopen...quote:
quote:Op zondag 28 september 2008 20:27 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Nee me vader noemde me vroeger princesje..
En stront in je ogen ofzo??
Kijk dan naar de foto je pik hoofd.
Daarom vraagt hij het juistquote:Op zondag 28 september 2008 20:27 schreef superXmacho het volgende:
[..]
En stront in je ogen ofzo??
Kijk dan naar de foto je pik hoofd.
quote:Op zondag 28 september 2008 20:29 schreef BigKahuna het volgende:
Maargoed, ik ga voetbal kijken. DOEI![]()
een chinees??quote:Op zondag 28 september 2008 20:29 schreef postmortum het volgende:
ik ben weg lekker geilen op die chinese van expiditie robinson![]()
What's wrong with your English?quote:Op zondag 28 september 2008 20:30 schreef superXmacho het volgende:
[..]
een chinees??
Whats wrong white you??
hf doeiquote:Op zondag 28 september 2008 20:29 schreef BigKahuna het volgende:
Maargoed, ik ga voetbal kijken. DOEI![]()
quote:Op zondag 28 september 2008 20:30 schreef superXmacho het volgende:
[..]
een chinees??
Whats wrong white you??
Ja ik weet hoe chill ze lopen ik heb zelf ook wel air max thuisquote:Op zondag 28 september 2008 20:29 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Weet je wel hoe fucking chill die lopen...
Ik mag niet op hakken , wegens een zware pees blesure.
En wil niet nog een keer een half jaar wachten tot ik uberhoudt weer een beetje kon lopen.
Dus doe het liever rustig aan.
quote:Op zondag 28 september 2008 20:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
What's wrong with your English?
Gehandicapt kutpersoon.
Als der hier 1 iemand is met een handicap ben jij het wel.quote:Op zondag 28 september 2008 20:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
What's wrong with your English?
Gehandicapt kutpersoon.
ik noem het :quote:Op zondag 28 september 2008 20:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja ik weet hoe chill ze lopen ik heb zelf ook wel air max thuisMaar vrouwen op air max
BODEM VAN DE SAMENLEVING NOEM IK DIE
Oh jij bent er zoeen van: Ja het is weekend, dus ik ga niet nadenken over mijn spellingquote:Op zondag 28 september 2008 20:34 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ik noem het :
vrouwen die het zich zelf convertabel maken,..
Ja ik begin een beetje moe te worden , me spelling wordt slechter.
quote:Op zondag 28 september 2008 20:33 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Als der hier 1 iemand is met een handicap ben jij het wel.
Wie valt er op een spleet oog??
Ik ben teminste nog zo helder , wat zelfs als ik smoor ben ,
om een NORMAAL persoon uit te zoeken,
Dat was een turks meisje (oosters vanaf hier dus denk naquote:Op zondag 28 september 2008 20:33 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Als der hier 1 iemand is met een handicap ben jij het wel.
Wie valt er op een spleet oog??
Je zoekt ze wel uit, krijg je ze ook danquote:Ik ben teminste nog zo helder , wat zelfs als ik smoor ben ,
om een NORMAAL persoon uit te zoeken,
Ja wrm moeilijk doen als het makkelijk kan.quote:Op zondag 28 september 2008 20:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oh jij bent er zoeen van: Ja het is weekend, dus ik ga niet nadenken over mijn spelling![]()
Succes. Doe het op de Bundy's manier: Krant onder de oksel meenemen.quote:Op zondag 28 september 2008 20:39 schreef Broekpaling het volgende:
Jongens, ik ga me even met het mannelijkste der mannenlijkheden bezig houden.
Jawel..ik ga schijten.
Stoer manquote:Op zondag 28 september 2008 20:41 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ja wrm moeilijk doen als het makkelijk kan.
Zit morgen weer bij Nederlands (kijken hoe lang het morgen duurt)
Aan het einde van de 2 lesuren zijn der meestal 10 van de 17 ofzo uitgestuurd.
Dat oude wicht kan nicks hebben.
Hoiquote:
Dat is het probleem vandaag de dag.quote:Op zondag 28 september 2008 20:39 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat was een turks meisje (oosters vanaf hier dus denk na)
En dan is hij ook nog meteen gehandicapt?
[..]
Je zoekt ze wel uit, krijg je ze ook dan?
De meesten nemen tegenwoordig een playboy mee,..quote:Op zondag 28 september 2008 20:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Succes. Doe het op de Bundy's manier: Krant onder de oksel meenemen.
Hint: Kom eens buiten de deur, op ChatPlaza zie je de echte persoonlijkheden toch nietquote:Op zondag 28 september 2008 20:42 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Dat is het probleem vandaag de dag.
Er zijn geen echte heren meer.
Het zijn allemaal gevoelloze klootzakken,
Of freaks.
En de echte heren zijn er gewoon niet.
Of een iPhonequote:Op zondag 28 september 2008 20:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Succes. Doe het op de Bundy's manier: Krant onder de oksel meenemen.
Er is 1 ding wat je zeker niet moet doen: Meepraten met mannen over het poepenquote:Op zondag 28 september 2008 20:44 schreef superXmacho het volgende:
[..]
De meesten nemen tegenwoordig een playboy mee,..
Neee..quote:Op zondag 28 september 2008 20:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:blond vmbo air max friesland
draag je ook lonsdale?????
Wilde net zeggen dat je een topic moest maken van je avonturenquote:
Dus je koopt hem daarom nietquote:Op zondag 28 september 2008 20:44 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Neee..
Had wel vet mooie nickelson jas gezien,
Maar die leek niet echt op de nickelson die je normaal ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Ik heb het niet over het schijten.quote:Op zondag 28 september 2008 20:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Er is 1 ding wat je zeker niet moet doen: Meepraten met mannen over het poepen
Ik zei: Bemoei je daar niet meequote:Op zondag 28 september 2008 20:46 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het schijten.
Dat intreseert me echt niet.
Ik zei: de meesten die nemen een playboy mee inplaats van een krant.
Ik heb hem al..quote:Op zondag 28 september 2008 20:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dus je koopt hem daarom niet
quote:Op zondag 28 september 2008 20:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
nou het is dat ze HJ drinkt maar ben bang dat dat puur voor de foto is, bij mij kan ze geen goed meer doen....Bij mij kan ze zelfs dan niet meer goed doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga dan gewoon naar de KPD ofzoWe are living in a material world, and I am a material girl
ftw 14.gifquote:Op zondag 28 september 2008 20:46 schreef superXmacho het volgende:
nude-pics??
doe ik toch niet.quote:Op zondag 28 september 2008 20:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik zei: Bemoei je daar niet mee
Dat neem je mee naar de wc, en daar moet je ook niet over pratenquote:Op zondag 28 september 2008 20:49 schreef superXmacho het volgende:
[..]
doe ik toch niet.
Wat intreseert het mij nou dat hij zit te schijten ,
Ik had het over de krant
quote:Op zondag 28 september 2008 20:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bij mij kan ze zelfs dan niet meer goed doen![]()
Ga dan gewoon naar de KPD ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |