Morguhquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hup, je nest uit, aan de slag !![]()
Morning allen [ afbeelding ]
Zeker als excuse om niet te studerenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:40 schreef borisz het volgende:
Mogge
wereldvoetballer is al lang geteld hoor.
Er was wel iemand onwel geworden maar kon niet zien of die persoon een snor had..anders was er wellicht een sniper aan het werk geweest..quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:58 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Heb je Johan Derksen nog gespot?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:
quote:
Ik maak wel een Sinterklaas gedicht voor hemquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Hidie how!
Pukkert heeft nog even een spannend middagje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Nalby rijdt wel vaker een scheve schaats Pukkiequote:
Bang dat je tetjes slinken ?quote:Op maandag 3 november 2008 09:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik krijg geen koffie naar binnen deze morgen.
Leuk ! een kwisquote:
Die hologram klinkt wel een beetje Turks...quote:Op woensdag 5 november 2008 02:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die hologram op CNN was echt briljant met een grote B.
Echt bizar !quote:
Nee ik heb het over "die hologram", dat is net zoiets als "die huis"quote:Op woensdag 5 november 2008 07:37 schreef Bruce117 het volgende:
Bedoel je dei kaar van Amerika?
Die was ig wel tof. Tenminste de kunstjes die ze ermee konden.
Dat is de eerste CHANGEquote:Op woensdag 5 november 2008 15:11 schreef kleinzusje het volgende:
Oh oh !
Een Brak Oh Bama dag![]()
Nog meer
Een zwarte dag in m'n leven ?quote:
Ik voel me een burgelijk watjequote:Op woensdag 5 november 2008 15:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doe maar een bakkie ja, vannacht 3,5u geslapen door ome Barack.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |