't Is geen compliment hoorquote:
Failquote:Op zondag 28 september 2008 18:38 schreef Han_som_reiste het volgende:
Je was stoned, je zou een varken met makeup nog wel neuken niet?
Ik wilde een nare opmerking maken over je uiterlijk, keek in je fb en nu weet ik niets slechts om te zeggenquote:Op zondag 28 september 2008 19:16 schreef Allure_ het volgende:
Je had best iets tegen me mogen zeggen hoor.
dat had ik ookquote:Op zondag 28 september 2008 19:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik wilde een nare opmerking maken over je uiterlijk, keek in je fb en nu weet ik niets slechts om te zeggen
Erg he. Nu kan ik geen kutopmerking meer maken.quote:
ja, de scherpte is dr meteen vanafquote:Op zondag 28 september 2008 19:22 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Erg he. Nu kan ik geen kutopmerking meer maken.
Iddquote:Op zondag 28 september 2008 19:23 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja, de scherpte is dr meteen vanaf
In de TT staat mooi meisjequote:Op zondag 28 september 2008 19:16 schreef Allure_ het volgende:
Je had best iets tegen me mogen zeggen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ts, geef dan gewoon toe dat je een autist bent en niet met meisjes durft te praten
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
om te dissen welquote:
Lekker snoepje is het hequote:Op zondag 28 september 2008 19:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik wilde een nare opmerking maken over je uiterlijk, keek in je fb en nu weet ik niets slechts om te zeggen
quote:Vind de Partner van uw Leven
Hier stopte ik met lezen....quote:Op zondag 28 september 2008 18:13 schreef Dibble het volgende:
Gister was even wezen dammen met matties in de shoppa
dan vermijden ze de bus zeker...quote:Op maandag 29 september 2008 01:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Dezelfde bus nemen tot je ze weer tegenkomt.
quote:Op zondag 28 september 2008 18:13 schreef Dibble het volgende:
en toen ik naar buiten keek zag ik haar op de raam naar me kijken.
Dat spiegeleffect smartpants.quote:
DDoS op het fobo gedeelte...quote:Op zondag 28 september 2008 19:17 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
ALBERTOOOOOOquote:ik naar buiten keek zag ik haar op de raam naar me kijken.
Hahahahquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:25 schreef StonedKinG het volgende:
Is dit de tegenhanger van Kotsende teef in de trein. ?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:59 schreef Bomil het volgende:
dat meisje was ik in de bus, ik keek alleen naar jou omdat je een spermavlek op je hoofd had ik moest wel lachen achteraf.
quote:Op zondag 28 september 2008 18:13 schreef Dibble het volgende:
Gister was even wezen dammen met matties in de shoppa, na afscheid van de laatste te hebben genomen besluit ik om de bus naar huis te nemen en zie twee lelijke emohoeren achterin zitten. Ik loop rustig door de bus naar de achterste terwijl de twee modelletjes me compleet negeren. Plof ik neer op de allerachterste bank en richt m'n eyes op de brunette, was instant verliefd geworden.
Even waren ze zich aan het opmaken er werd niks gezegd, was aardig stil achterin. Ik dacht bijmezelf of dit een goed momen was op een eventuele opmerking te maken maar mijn verstand weerhield me ervan aangezien ik knetterstoned was en er een verkeerde oneliner uit me mond zou kunnen komen. Af en toe walgend keek ze mijn kant op en toen ik naar buiten keek zag ik haar op de raam naar haar spiegelbeeld kijken.
Anyways, de schatjes moesten eerder uitstappen en het blondje stond als eerst op waarna de brunette dus, ze bleef even voor me staan met de rug naar me toe, weer dacht ik; komop jonge, dit's je laatste kans om haar fonenummer iig te vragen. Maar tis'r niet van gekomen want de spanning was zo sterk geworden en de zware hash bleef inkicken zodat ik een blackout kreeg van ca. 1 minuut. Anyways thuis gekomen moest ik r de hele tijd aan denken, en nu ook en godverdomme.
Klacht: Meisjes waar je verliefd op wordt maar weet dat je amper terug zult zien
Dacht ik net ookal aan.quote:Op zondag 28 september 2008 18:38 schreef Han_som_reiste het volgende:
Je was stoned, je zou een varken met makeup nog wel neuken niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |